Muziek

Drummer van de Rolling Stones overleden. Geen echte fan van de band (een aantal nummers die ik goed vind) maar toch een icoon.
had altijd gedacht dat Keith als eerste zou gaan. Watts heeft relatief gezien nog het meest gezond geleefd...
 
Tool komt naar Nederland!!

19 mei 2022 in de ziggo dome
kaart verkoop begint 1 oktober 2021om 10:00
 
Werchter toevallig?

Dit wordt wel een zit-concert en het is behoorlijk prijzig.
Houden ze rekening met t ouder worden, of is dat maartregelen gerelateerd?

Hier wil de oudste naar Sabaton, dik 50 euro, waar is de tijd dat je 15 obscure bandjes kon bezoeken voor €25,-
 
Houden ze rekening met t ouder worden, of is dat maartregelen gerelateerd?

Hier wil de oudste naar Sabaton, dik 50 euro, waar is de tijd dat je 15 obscure bandjes kon bezoeken voor €25,-
Vrij goedkoop nog in verhouding ;). Goedkoopste kaartje (4e rang) is 84 euro ex service kosten. Elke rang naar voren is +10,-

Wat dat betreft ben ik meer voorstander van festivals. Ook erg duur, maar meer bands, meer dagen, meer alcohol.
 
Vrij goedkoop nog in verhouding ;). Goedkoopste kaartje (4e rang) is 84 euro ex service kosten. Elke rang naar voren is +10,-

Wat dat betreft ben ik meer voorstander van festivals. Ook erg duur, maar meer bands, meer dagen, meer alcohol.
Voor muziek die ik niet te pruimen vind erg duur, zeker daar hij met zijn 11 jaar niet alleen mag wordt het eerder niet gaan dan samen gaan.
 
Houden ze rekening met t ouder worden, of is dat maartregelen gerelateerd?

Hier wil de oudste naar Sabaton, dik 50 euro, waar is de tijd dat je 15 obscure bandjes kon bezoeken voor €25,-
Voor een tientje uit je dak met Pro Pain in de kleine zaal van 013. Dat waren nog eens tijden.
 
Even een nummer van een van mijn favoriete bands...lijkt me goed passen in de huidige tijd.


Het gaat ongetwijfeld over iets anders in je arm spuiten, maar toch...
 
Terug
Bovenaan Onderaan