Muziek

Bij 120 gaat dat prima op. Gewoon beide in de pensioenleeftijd. :grin:
Overigens maakt de levensfase denk ik niet zoveel uit tijdens een potje rukken. ;)
Ja natuurlijk wel! Trauma's, drama's, hel en verdoemenis! Rukken is wereldschokkend enzo!
 
De muzikale duizendpoot Moby heeft weer 'nieuw' werk, oude nummer in een compleet ander jasje zogezegd.


 
Oprichter en voormalig drummer van Slipknot Joey Jordison is op 46-jarige leeftijd plotseling overleden in zijn slaap.
 
Haha.. ja, die zijn redelijk bekend. En al een aardig poosje. Dat was het grapje dan ook. :grin:
Normaal is dit mijn muziek niet en zal het ook nog zelden luisteren, maar die ik zag klonk wel aardig :)
 
Ik had er altijd een hekel aan en dat kwam vooral door de maskers. Dus nooit een kans gegeven. Mijn redenering is altijd dat als je al die gimmicks nodig hebt de muziek wel kut zal zijn. Vervolgens ben ik naar Stone Sour gaan luisteren en via die band toch eens geluisterd. Goede muziek idd.

RIP.
 
Ik had er altijd een hekel aan en dat kwam vooral door de maskers. Dus nooit een kans gegeven. Mijn redenering is altijd dat als je al die gimmicks nodig hebt de muziek wel kut zal zijn. Vervolgens ben ik naar Stone Sour gaan luisteren en via die band toch eens geluisterd. Goede muziek idd.

RIP.

Volgens mij werd gedurende de jaren Stone Sour meer als Slipknot en omgekeerd. Kroop naar elkaar toe. Wat ik niet erg vond. Ik ben tegenwoordig niet meer zo van de ragmuziek op Spotify, dus de laatste tijd weinig van meegekregen, maar van middelbare schooltijd (1999, Wait and Bleed) tot een paar jaar terug veel naar geluisterd.
 
Terug
Bovenaan Onderaan