Muziek


Koptelefoon opzetten en luisteren naar de prachtige zang en ekst. Een geweldige nummer, prachtige stemmen en een mooie tekst.
 

2 vette gitaarsolo's in dit nummer. Vanaf 3.25 min.
Misschien ook iets voor jou Der Jaufe, en ook Harmelius.
Metal as it should be.
 
Laatst bewerkt:

Deze meiden spelen steampunk Metal.
Vette gitaarsolo's. Japan kent veel meiden metal bands.
Dit was 1 van mijn favourites.


Dit is mijn favoriete metal band uit Japan.
Lovebites, met hun nieuwste single. Al hun nummers zijn in het Engels.
Play it loud !!!
 
Laatst bewerkt:
2021 begint lekker.. ook Alexi Laiho, former leadguitar van Children of Bodom, is niet meer.. Was pas 41.
RIP :(

Alexi was nog uitgeroepen tot beste metal gitarist door guitar world magazine, enkele jaren terug.
Zéér triest nieuws. Ik heb COB gelukkig nog gezien in de Melkweg een paar jaar geleden.
Randy Rhoads, Dimebag Darrell, Motörheadmembers, Ronnie James Dio, Rick Parfitt, Alexi Leiho...man man man.
 
Vandaag kwam het nieuws naar buiten dat George Kooymans de diagnose ALS heeft gekregen.
Optreden met Golden Earring gaat niet meer gebeuren en de band houdt wellicht helemaal op te bestaan.

Ik vind dit toch wel erg verdrietig nieuws.
Ik heb ze één keer live gezien samen met Nina Hagen en Herman Brood.
Long time ago in 1978 meen ik, aan de Aalsterweg in het Eindhoven Stadion.
Maar wat een dramanieuws was dit.
 

2 vette gitaarsolo's in dit nummer. Vanaf 3.25 min.
Misschien ook iets voor jou Der Jaufe, en ook Harmelius.
Metal as it should be.
Zeker niet vervelend, maar t pakt mij niet. Geen idee waarom de ene nummer dat wel en t andere dat niet doet.
 
Zeker niet vervelend, maar t pakt mij niet. Geen idee waarom de ene nummer dat wel en t andere dat niet doet.
No problem pal...
IK hou van alle soorten Heavy Metal.
Power Metal, Death Metal, maar ook Metal Core, kan ik van genieten.
Maar vooral ben ik groot fan van gitaarsolo's, en dan kom ik bij de Masters van Metal uit. Jawel. de Japanse gitaristen. Midori en Miyako van Lovebites zijn echt geweldige artiesten. Vooral als ze synchroon spelen.
 
Ja, waar gaat dit gvd naar toe? In de tijd van Queen lag Freddy tussen tientallen naakte mannen en vrouwen, tussen bergen cocaïne en flessen drank en...no problem.
En nu zit je een beetje te rukken voor de PC met een dame van 19 en wordt je de band uitgegooid.


En Megadeth was toch Dave en Dave, dus wellicht weer het einde van een band in zicht. :sad:
 
Ach David Ellefson zal wel weer vervangen worden. Hij was er eerder enkele jaren uit.
Inmiddels is duidelijk dat Jason Newsted het niet wordt. Hij werd als een goede kandidaat gezien.
Geen metal band heeft zoveel line-up changes gehad, historisch gezien, als Megadeth.
Aanrader is de Rude Awakening DVD. Dave Mustaine met Al Pitrelli.
Zoals die 2 synchroon spelen in She Wolf is amazing.
En Jimmy Degrasso is een werelddrummer getuige deze drumsolo.
Shawn Drover is duidelijk de mindere drummer, maar ook goed hoor.
 
Laatst bewerkt:
Ja, waar gaat dit gvd naar toe? In de tijd van Queen lag Freddy tussen tientallen naakte mannen en vrouwen, tussen bergen cocaïne en flessen drank en...no problem.
En nu zit je een beetje te rukken voor de PC met een dame van 19 en wordt je de band uitgegooid.


En Megadeth was toch Dave en Dave, dus wellicht weer het einde van een band in zicht. :sad:
Ik snap het ook niet helemaal. Een 19-jarige, geen 17-jarige. Dat het een beetje gek is. Dat wel.
 
Ik snap het ook niet helemaal. Een 19-jarige, geen 17-jarige. Dat het een beetje gek is. Dat wel.

Als t met wederzijds goedvinden is, snap ik echt niet waar iedereen, die er niks mee te maken heeft, zich verder nog mee moet bemoeien. Hij heeft wellicht wat uit te leggen aan zn vrouw, maar that's it.
Ik vind het zwaar overtrokken welke gevolgen het idd heeft.
Die 2 hebben een verzetje gehad. Het is niet strafbaar. So what?

Verpreutsing/vertrutting van de samenleving?

(Niet zozeer een reactie op jouw post Mikasa , meer een aanvulling )
 
Als t met wederzijds goedvinden is, snap ik echt niet waar iedereen, die er niks mee te maken heeft, zich verder nog mee moet bemoeien. Hij heeft wellicht wat uit te leggen aan zn vrouw, maar that's it.
Ik vind het zwaar overtrokken welke gevolgen het idd heeft.
Die 2 hebben een verzetje gehad. Het is niet strafbaar. So what?

Verpreutsing/vertrutting van de samenleving?

(Niet zozeer een reactie op jouw post Mikasa , meer een aanvulling )
Ik ben opgegroeid met 'gedeeld door 2 plus 7'. Dat dat mag. Misschien dat Ellefson er eentje van de 7 heeft afgehaald en die bij de 2 heeft gedaan.
 
Ik ben opgegroeid met 'gedeeld door 2 plus 7'. Dat dat mag. Misschien dat Ellefson er eentje van de 7 heeft afgehaald en die bij de 2 heeft gedaan.
Nou, die vlieger gaat toch niet meer op als je 120 bent hoor.
Toch een hele andere levensfase waar je dan in zit vergeleken met de ander (a)
 
Nou, die vlieger gaat toch niet meer op als je 120 bent hoor.
Toch een hele andere levensfase waar je dan in zit vergeleken met de ander (a)
Bij 120 gaat dat prima op. Gewoon beide in de pensioenleeftijd. :grin:
Overigens maakt de levensfase denk ik niet zoveel uit tijdens een potje rukken. ;)
 
Terug
Bovenaan Onderaan