Muziek

Deze ook vet uit hetzelfde concert in Buenos Aires. Een klassieker.
Prachtig wanneer de fans "Megadeth" zingen tijdens het refrein.
Afijn. kijk en luister maar...Kippenvel !
100.000 fans zomaar in een woonwijk ...:HB:
 
Deze ook vet uit hetzelfde concert in Buenos Aires. Een klassieker.
Prachtig wanneer de fans "Megadeth" zingen tijdens het refrein.
Afijn. kijk en luister maar...Kippenvel !
100.000 fans zomaar in een woonwijk ...:HB:
Zomaar in een woonwijk? Dat wijkje heeft dan n flink trapveldje...
 
Zomaar in een woonwijk? Dat wijkje heeft dan n flink trapveldje...
Ik heb de DVD ook, echt geweldig.
Enige minpuntje dat She Wolf weer de korte versie betreft. Hetzelfde als in 013 en het Klokgebouw. Ook geen drumsolo dus.
Maar ja Al Pitrelli samen met Dave Mustaine was dan ook een unicum op de Rude Aweking DVD.
 
Ik heb me eens verdiept in het latere werk van Megadeth en dat zit toch mooi spul bij. Met name Dystopia uit 2009 spreekt me wel aan. Een van de hoogtepunten:

 
Ik heb me eens verdiept in het latere werk van Megadeth en dat zit toch mooi spul bij. Met name Dystopia uit 2009 spreekt me wel aan. Een van de hoogtepunten:

Ja ze speelden in 013 veel van het Dystopia album.
Kleine correctie: Het album dateert van 2016.
Heb hem weer aangeklikt, bedankt voor plaatsing.
 
Hangar 18 en Return to Hangar (Live) zijn toch wel mijn favoriete nummers van Megadeth. Heerlijke gitaarsolo's.
Dave en Al waren een geweldig duo. Komend van Rust in Peace.
Hier van de Rude Awakening DVD...Helaas poor quality...Do not use widescreen.
Vergelijk eens Kirk Hammett met Dave Mustaine. Een wereld van verschil.
Daar waar Dave een 10 krijgt krijgt Kirk een 7, kijkend naar de verfijnde techniek.
Advies: PLAY IT LOUD !!!...:metal:
 
Laatst bewerkt:
Hangar 18 en Return to Hangar (Live) zijn toch wel mijn favoriete nummers van Megadeth. Heerlijke gitaarsolo's.
Dave en Al waren een geweldig duo. Komend van Rust in Peace.
Hier van de Rude Awakening DVD...Helaas poor quality...Do not use widescreen.
Vergelijk eens Kirk Hammett met Dave Mustaine. Een wereld van verschil.
Daar waar Dave een 10 krijgt krijgt Kirk een 7, kijkend naar de verfijnde techniek.
Advies: PLAY IT LOUD !!!...:metal:

Ik denk ook wel dat Dave de betere gitarist is ten opzichte van Kirk. Maar ik denk ook dat hij het wint in de categorie “niet altijd even makkelijk” ;)
N.b. Als Mustaine in Metallica was gebleven hadden we geen Megadeth gehad; ook jammer.
 
Ik denk ook wel dat Dave de betere gitarist is ten opzichte van Kirk. Maar ik denk ook dat hij het wint in de categorie “niet altijd even makkelijk” ;)
N.b. Als Mustaine in Metallica was gebleven hadden we geen Megadeth gehad; ook jammer.
Dave is naar mijn mening een veel betere gitarist en betere singwriter. Naar mening was Marty Friedman verreweg de beste gitarist van beide bands. Fenomenale techniek,snelheid en gevoel.
 
Dave is naar mijn mening een veel betere gitarist en betere singwriter. Naar mening was Marty Friedman verreweg de beste gitarist van beide bands. Fenomenale techniek,snelheid en gevoel.
Here Marty Friedman amazing !
& gitaarvirtuoos Randy Rhoads die veels te jong stierf. Hij werd slechts 25. Misschien wel de beste Hardrock/Heavy Metal gitarist ooit.
Dan Dave Mustaine & Michael Sweet.
Misschien is Syu van het Japanse Galneryus wel de beste van allemaal. Vooral zijn solo in Phoenix Rising is fenomenaal.
En dan Teru en Hizaki van de Japanse Power Metal Band Versailles...Prachtig wanneer het synchroon gaat.
Dit waren enkele van de voor mij beste Heavy Metal gitaristen. Er zijn er nog veel meer hoor.
Veel plezier ermee...:)




 
Laatst bewerkt:
Ik luister inmiddels 2 maanden naar kink radio! Het is weer terug! Een verademing op de bouw? trouwens alleen via internet en dab+ radio te ontvangen

Kink is wel echt een blast from the past...was vroeger prima alternatieve muziek. Zal het ook weer eens een kans geven!
 
Ik luister inmiddels 2 maanden naar kink radio! Het is weer terug! Een verademing op de
bouw? trouwens alleen via internet en dab+ radio te ontvangen
Gisterenavond in de taxi gestapt en Kink geselecteerd op DAB +
Ik was benieuwd naar de alternatieve muziek, en BAM...Ghoast werd gedraaid en daarna Limp Bizkit.
Vrijwel heel de avond/nacht geluisterd en het is nu al mijn favoriete radiozender...Thanks Roy...(Y)
Hun Podcast Distortion is ook echt een aanrader voor Heavy Metal fans.
Ik luisterde deze en het begon gelijk met misschien wel de beste Nederlandse Death Metal band ooit, namelijk niemand minder dan het Zeeuwse Gorefest.
Jammer dat Aardschok Radio niet te ontvangen is.
Is deze metal radiozender bekend bij jullie?
 
Laatst bewerkt:
Ja die mis ik nog steeds, dat was een heerlijke zender.
Gewitwel, op Internet kun je de zender nog wel beluisteren, 24 uur dag en nacht, maar in de auto volgens mij niet meer.
Gevonden !!!
https://pinguinradio.com/player/pinguin-aardschok:metal:
Aardschok Radio
De Metal Zender van Eindhoven...:DANCE:

Genres: Heavy Metal - Metal Core - Death Metal - Symphonic Metal - Heavy Rock - Power/Prog Metal - Hardrock - Maar ook Alternative a.s.o...
Nu bezig: Soulfly..daarna het geweldige Bullet for my Valentine....:HB:
Afijn luister zelf maar..
 
Laatst bewerkt:
Gisterenavond in de taxi gestapt en Kink geselecteerd op DAB +
Ik was benieuwd naar de alternatieve muziek, en BAM...Ghoast werd gedraaid en daarna Limp Bizkit.
Vrijwel heel de avond/nacht geluisterd en het is nu al mijn favoriete radiozender...Thanks Roy...(Y)
Hun Podcast Distortion is ook echt een aanrader voor Heavy Metal fans.
Ik luisterde deze en het begon gelijk met misschien wel de beste Nederlandse Death Metal band ooit, namelijk niemand minder dan het Zeeuwse Gorefest.
Jammer dat Aardschok Radio niet te ontvangen is.
Is deze metal radiozender bekend bij jullie?
You’re welcome??
 
Nog altijd, netals Fuel, een heerlijk nummer: Van het Death Magnetic album.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan