Muziek

Zo, net wakker...:drool:
FF eten en dan ga ik eens luisteren.
Nee, nooit van gehoord, en ik heb toch 300 GB aan hardrock/metal...:)
Ik laat het zo weten.
Sorry that I am so late...
Heavy, een mix van Death Metal/Melodic Metal en Metal Core.
Een redelijk hoog Bullet for my Valentine gehalte
Lekkere gitaarsolo...Vet einde...Bedankt echt een hele goede band...:metal:
Bestaan blijkbaar al sinds 2005 volgens:
https://www.metal-archives.com/bands/Silent_Civilian/99782
Ik had er nooit van gehoord...Ik ga er meer van luisteren.
Kon je deze Metal Encyclopedie waarvan bovenstaande link?
 
Laatst bewerkt:
Misschien is dit iets voor jou Harmeulius...
Ken je deze bands?
Manowar heb ik ooit in Heiloo live gezien op Bukpop....
En wat vind je ervan?

Ryoji, één van de beste Metal gitaristen...

 
Laatst bewerkt:
Het kan ook Buk Buk geweest zijn ofzo, iets met BUK. Het was iig volgens mij in Heiloo begin jaren '80. Bijna 40 jaar geleden !
Ik vond/vind Bukpop ook een rare naam voor zo'n keiharde Heavy Metal band. Bukpop klinkt ozo soft...Toch is die naam mij bijgebleven.
Van de andere kant betekent:"Pop", gewoon populair, en dat was metal toen. Iedereen liep in denim & leather de platenzaken en concerten af.
Ik ging toen elke week wel naar een concert. Manowar kwam net zoals Judas Priest altijd deed ,met Harleys the stage op.
Dressed as gladiators with swords in hand.
En, ik zal nooit vergeten na het laatste nummer;"Battle Hymn", staken ze alle 4 hun zwaarden in het podium.
Het ging zo van, Tjak-Tjak - Tjak Tjak...:HB:
 
Laatst bewerkt:
Het kan ook Buk Buk geweest zijn ofzo, iets met BUK. Het was iig volgens mij in Heiloo begin jaren '80. Bijna 40 jaar geleden !
Ik vond/vind Bukpop ook een rare naam voor zo'n keiharde Heavy Metal band. Bukpop klinkt ozo soft...Toch is die naam mij bijgebleven.
Van de andere kant betekent:"Pop", gewoon populair, en dat was metal toen. Iedereen liep in denim & leather de platenzaken en concerten af.
Ik ging toen elke week wel naar een concert. Manowar kwam net zoals Judas Priest altijd deed ,met Harleys the stage op.
Dressed as gladiators with swords in hand.
En, ik zal nooit vergeten na het laatste nummer;"Battle Hymn", staken ze alle 4 hun zwaarden in het podium.
Het ging zo van, Tjak-Tjak - Tjak Tjak...:HB:

“The kings of metal” :ROFL:

Ik merk dat ik meestal afhaak bij verkleedfeestjes op het podium. Wat dat betreft hebben deze 4xHe-man het nooit bij mij gered (wellicht ten onrechte...)
 
Ik houd wel van wat extra vermaak op het podium! Als de muziek er maar niet onder lijd! Manson is daar een voorbeeld van, alhoewel de laatste 15 jaar gaat hij flink achteruit
 
Misschien is dit iets voor jou Harmeulius...
Ken je deze bands?
Manowar heb ik ooit in Heiloo live gezien op Bukpop....
En wat vind je ervan?

Ryoji, één van de beste Metal gitaristen...


Manowar kende ik, die zijn erg goed inderdaad. De overige 2 kende ik nog niet maar zijn alle 3 goedgekeurd:metal:
 
Als je nog wat goede Heavy Metal video's hebt mag je ze hier weer plaatsen...:HB:
De mods lusten er ook wel pap van...:metal:

U vraagt wij draaien, nog wat favorieten van mij. (ik heb bewust wat onbekendere bands gekozen, altijd leuk om nieuwe bands te leren kennen toch)

The Sorrow, blijft een van mijn favorieten, alleen zijn ze gestopt helaas.

De zanger van Spineshank is trouwens dezelfde als van Silent Civilian. Silent Civilian was zijn side-project.

Meteen even reclame maken, deze jongens heb ik ooit gezien als voorprogramma, inmiddels ken ik ze persoonlijk ook vrij goed.
 
The Sorrow...(Y)
Spineshank vind ik wel wat minder dan The Sorrow.
Eyes wide Open...(Y). Ik vind deze de beste van de 3 qua heavy gehalte...
Ken je onze eigen Hollandse Heidevolk en ken je Yuzukingdom en Blood Stain Child??
De laatste is voor de liefhebbers van Metal - Death and Trance.
Wat vindt je van deze 3 bands?


 
Laatst bewerkt:
The Sorrow...(Y)
Spineshank vind ik wel wat minder dan The Sorrow.
Eyes wide Open...(Y). Ik vind deze de beste van de 3 qua heavy gehalte...
Ken je onze eigen Hollandse Heidevolk en ken je Yuzukingdom en Blood Stain Child??
De laatste is voor de liefhebbers van Metal - Death and Trance.
Wat vindt je van deze 3 bands?

Een hele late reactie, druk bezig met verhuizen momenteel. Heidevolk ken ik inderdaad! Ik kan er goed naar luisteren maar zal het niet snel zelf opzetten. Yuzukingdom is niet mijn ding. Blood Stain Child klinkt goed, ga ik absoluut wat meer van luisteren!

Mijn bijdrage voor vandaag.

Wederom een van mijn favorieten: Digital Summer (wel wat rustiger dan het vorige wat ik hier gepost heb en geen echte metal, maar toch).

De andere 2 Chaos Beyond en Demotional vind ik ook erg goed. (Chaos Beyond is helaas ook gestopt).



 
Met al die metalheads hier moet deze quiz toch een makkie zijn.

Overigens geeft dit onderzoek weer een mooie reden om metal te luisteren.
Die quiz blijft prachtig. ?

Death Metal met al die takkenlogo's en IKEA-namen zijn overigens niet mijn ding. Dit vind ik dan wel weer prachtig (zolang ze maar niet spreekt voor en na de nummers):


Wel beginnen bij 0:22. Anders moet je dus inderdaad haar gelul aanhoren, terwijl haar zangstem en uiterlijk veel leuker is om van te genieten.
 
Die quiz blijft prachtig. ?

Death Metal met al die takkenlogo's en IKEA-namen zijn overigens niet mijn ding. Dit vind ik dan wel weer prachtig (zolang ze maar niet spreekt voor en na de nummers):


Wel beginnen bij 0:22. Anders moet je dus inderdaad haar gelul aanhoren, terwijl haar zangstem en uiterlijk veel leuker is om van te genieten.
Bijzonder.
 
Een hele late reactie, druk bezig met verhuizen momenteel. Heidevolk ken ik inderdaad! Ik kan er goed naar luisteren maar zal het niet snel zelf opzetten. Yuzukingdom is niet mijn ding. Blood Stain Child klinkt goed, ga ik absoluut wat meer van luisteren!

Mijn bijdrage voor vandaag.

Wederom een van mijn favorieten: Digital Summer (wel wat rustiger dan het vorige wat ik hier gepost heb en geen echte metal, maar toch).

De andere 2 Chaos Beyond en Demotional vind ik ook erg goed. (Chaos Beyond is helaas ook gestopt).



Ik vind Chaos Beyond de beste van de 3, gevolgd door Demotional.
Ik kon ze beide niet...o.O

Wacken !!!
 
Terug
Bovenaan Onderaan