Mohamed Ihattaren (M)

Mo maakt kennelijk heel veel los bij ons en dat gegeven al zegt veel over zijn kwaliteiten. Dat allerlei revoluties en evoluties en de vermeende effecten en gevolgen daar van op bepaalde spelers aan een 18jarige jongen worden opgehangen en aan de hand van zijn kwaliteiten worden uiteen gezet, daar mogen Mo, zijn overleden vader, zijn moeder en broers, zijn vertrouweling Mark de Held van Bommel en de hele Marokkaanse gemeenschap in NL alleen maar trots op zijn!
En nu weer verder met de realiteit jongens: Mo moet altijd spelen!
Als hij fit is eens. En als hij fit is gaat hijnook gewoon weer in de basis, Schmidt is niet gek.
 
Zoals Ihattaren zich vorig seizoen manifesteerde en daarvoor in de jeugd was helemaal niet dat van een stilist die alleen maar met mooie steekpassjes strooide. Vond het juist een heel dynamische en moderne middenvelder die continu in beweging was en veel ballen afjaagde en dat combineerde met een sublieme techniek. Daarbij is hij geen 1,60 a la iniesta. Die jongen heeft echt een stevige body (nu iets te). We zijn 3 competitierondes onderweg. Laten we die jongen nog even een kans geven 😂

Tuurlijk, maar da's toch allang duidelijk?
Veel kans, wat mij betreft.
 
Als hij fit is eens. En als hij fit is gaat hijnook gewoon weer in de basis, Schmidt is niet gek.
Daarbij geeft Schmidt hem toch vaak minuten? 1 keer stond hij in de spits en dat was geen succes, maar ik denk zelfs dat hij daar in een iets vrijere rol ook kan spelen als hij iets fitter is. Hij begon ook niet altijd in de basis maar krijgt wel speeltijd. Ik weet niet of andere trainers Mo in deze staat veel speeltijd gunnen
 
Tuurlijk, maar da's toch allang duidelijk?
Veel kans, wat mij betreft.

Het was een reactie op dit stuk "De evoluties en revoluties in het voetbal betekent ook dat sterspelers uit het verleden in deze tijd misschien helemaal niet zouden kunnen meekomen. Stilisten als Van Hanegem, Schuster of Nilis - ik denk dat ze het moeilijk zouden hebben gehad. Dat wil niet zeggen dat het geen enorme talenten zouden zijn geweest, net zoals Mo nu is. De vraag is alleen of Mo gaat passen in de voetbalrevolutie die nu plaatsvindt, en waarbinnen 4-3-3, met een centrale rol voor een zogeheten '10', het heel moeilijk gaat krijgen."
 
Ik vond het voetballers van eind jaren negentig ook al wel flitsend met Ronaldo, Henry, Roberto Carlos en dergelijke met die sterke verdedigers maar daar ben ik ook mee opgegroeid. Bij dat trage voetbal moet ik echt denken aan die trage beelden met Van Hanegem en Cruyff en zo maar daar heb ik minder beelden van gezien.
 
Dumfries is toch ook wel duidelijk over Mo. "Hij moet het ook wel brengen [...] Hij brengt nu niet genoeg.
Als het goed is begint de video op het goede moment.

 
M
Fijne jongen, deze Denzel. Verstopt zich nooit voor de pers, ook niet als het minder gaat. Maakt zichzelf ook niet groter dan hij is en spreekt warm maar fair over zijn collega’s. Prima aanvoerder.
Ik ben wat dat betreft ouderwets. Voor mij is een aanvoerder een ouwe lul zoals een Wouters, Lerby, etc. Iemand waar echt tegenop wordt gekeken.
Maar zeker geen klachten over Dumfries. Prima jongen met wel een beetje een stroeve start dit seizoen.
 
  • Leuk
Reactions: IPF
Dumfries is toch ook wel duidelijk over Mo. "Hij moet het ook wel brengen [...] Hij brengt nu niet genoeg.
Als het goed is begint de video op het goede moment.


Kunnen jullie admins niet eens een balletje opgooien bij PSV over de slechte geluidskwaliteit? Het lijkt ietsiepietsie verbeterd, maar het is nog steeds topclub-onwaardig.
 
Kunnen jullie admins niet eens een balletje opgooien bij PSV over de slechte geluidskwaliteit? Het lijkt ietsiepietsie verbeterd, maar het is nog steeds topclub-onwaardig.
Wij hebben al eerder ons licht laten schijnen over PSV-tv. Helpt niks. :grin:

Ook fijn dat een voetballer een coherente zin kan samenstellen.
Kun je dat nog eens herhalen in Jip en Janneke-taal?
 
M

Ik ben wat dat betreft ouderwets. Voor mij is een aanvoerder een ouwe lul zoals een Wouters, Lerby, etc. Iemand waar echt tegenop wordt gekeken.
Maar zeker geen klachten over Dumfries. Prima jongen met wel een beetje een stroeve start dit seizoen.
Goed idee, maar die zit niet in de selectie. Of bedoel je Viergever the jinxer. Zahavi is net nieuw.
 
Iig veel “coherente zinnen” met het woordje “uitdaging”.
Da's de schuld van de mediatrainers vrees ik, woorden met een negatieve klank (problemen, gaat nu niet goed, zwaktes) moet je ombuigen tot positieve (uitdaging, verbeterpunt etc). Ik denk dat hij in het echte leven (zonder camera's) wel wat directer is. Toch komt ie alsnog redelijk eerlijk en direct op me over, wat ik zeer waardeer.
 
Terug
Bovenaan Onderaan