Mohamed Ihattaren (M)

Dat ge-eikel over iets toevoegen aan de maatschappij en daar iets etnisch van maken. Zullen we dan alle Nederlanders die niks toevoegen aan de maatschappij hun paspoort afnemen? Beetje ruimte maken, zeg maar.
Is dat raar dan? Veel vluchtelingen vinden op z'n minst hier hun draai niet, dus voegen niks toe. Zegt niks over of ze hier wel of niet mogen komen. Ik vind inderdaad ook dat heel veel mensen niet bijdragen aan de maatschappij. Nou ja, heel veel is misschien wat te gek.

Ik bedenk me dat het ook nog een reactie was of Kalou een paspoort mocht en of dat dan wat zou toevoegen.
 
Laatst bewerkt:
Tja, ik denk dat er ook anderen gemakkelijker een Nederlands paspoort krijgen, omdat ze toevallig een goede opleiding of goede baan hebben. Of niet?

Ik heb het overigens nog steeds over eerste generatie allochtonen, want dat zou Kalou ook geweest zijn.

Ik zie overigens het fascisme hier niet?
Van mij mogen alle expats weg hier uit Amsterdam.Plekkie inruimen voor vluchtelingen.
 
Tsja, probleem is expats leveren amsterdam geld op, en de vluchtelingen kosten geld.
Die expats kostten de inwoners meer geld dan de vluchtelingen. Hogere huizenprijzen en huren, achetrlijke hipsterwinkeltjes. Geef mij de vluchtelingen maar.
 
Dat ge-eikel over iets toevoegen aan de maatschappij en daar iets etnisch van maken. Zullen we dan alle Nederlanders die niks toevoegen aan de maatschappij hun paspoort afnemen? Beetje ruimte maken, zeg maar.

Paspoort afnemen is op zich niet nodig. Maar we zouden werkkampen kunnen inrichten waar de diverse categorieën die niks toevoegen zich alsnog nuttig kunnen maken. Goed omheind zodat de rest van de maatschappij er geen last van heeft, en als mensen er klachten over hebben zeggen we later dat we er niets van geweten hebben.
 
Paspoort afnemen is op zich niet nodig. Maar we zouden werkkampen kunnen inrichten waar de diverse categorieën die niks toevoegen zich alsnog nuttig kunnen maken. Goed omheind zodat de rest van de maatschappij er geen last van heeft, en als mensen er klachten over hebben zeggen we later dat we er niets van geweten hebben.

Vind ik wel ver gaan. Laten we eerst zorgen dat we ze herkennen op straat... maar hoe?

Overigens vind ik het wel weer goed als mensen die goed zijn in een vakgebied een NL paspoort krijgen. Alleen voor sport niet, eigenlijk niet helemaal consequent, en daarmee, waar trek je de grens.

Zolang we vluchtelingen in Lesbos laten stikken denk ik niet dat het gepast is om een voetballer te naturaliseren.

Even een nuance over vluchtelingen. De eerste stroom vluchtelingen uit een gevaarlijk gebied wil je wel. Dat zijn vaak slimme mensen met geld. (Die snappen het aankomend gevaar en hebben middelen). Politieke vluchtelingen bijna hetzelfde verhaal. Vluchtelingen uit een gevaarlijk gebied die pas later komen moet je mi helpen uit menselijk oog zicht. Vluchtelingen hebben ook vaak de wens om terug te gaan.

ook kosten vluchtelingen niet alleen geld. Ze kopen hier kleding en eten en daar zit BTW op. Ze zorgen voor werkgelegenheid en daarnaast nog secundaire voordelen zoals Europese subsidies.

economische vluchtelingen zijn een ander verhaal. Die komen hier omdat het goed geregeld is en omdat ze hier een betere toekomst kunnen opbouwen voor hunzelf en hun kinderen. Daar kan ik niet echt slecht over oordelen. Wie wil dat nou niet. Dan heb ik vele grotere problemen met welvarende mensen die in België gaan wonen wegens belastingvoordelen.
 
Paspoort afnemen is op zich niet nodig. Maar we zouden werkkampen kunnen inrichten waar de diverse categorieën die niks toevoegen zich alsnog nuttig kunnen maken. Goed omheind zodat de rest van de maatschappij er geen last van heeft, en als mensen er klachten over hebben zeggen we later dat we er niets van geweten hebben.
zoals men vroeger de paupers in Drenthe dumpte?
 
Elke keer wanneer ik dit topic aandruk check ik een paar seconden later of ik niet in een of ander politiek topic terecht ben gekomen.. Laten we het weer over voetbal en Mo hebben
Bij deze:
hele slechte pot vandaag. Enorm veel balverlies.

Zit eigenlijk nog steeds te wachten tot hij een keer het verschil gaat maken.
 
Wat zeggen ze over Ihattaren? Heb geen zin om het filmpje van 19 minuten te kijken, doorspoelen werkt ook niet want dan komt er steeds reclame.
Ik doel meer op het feit dat ze maar blijven doorgaan over dat ene incident op de training van Mo voor de wedstrijd tegen Groningen. PSV heeft al lang en breed uitgesproken dat er niets aan de hand is, van Mo hetzelfde verhaal. Maar toch vindt VI het nodig om erover door te blijven gaan. Suggestieve klotekrant
 
Ik doel meer op het feit dat ze maar blijven doorgaan over dat ene incident op de training van Mo voor de wedstrijd tegen Groningen. PSV heeft al lang en breed uitgesproken dat er niets aan de hand is, van Mo hetzelfde verhaal. Maar toch vindt VI het nodig om erover door te blijven gaan. Suggestieve klotekrant
Incident op de training heb ik hem ook vergeven. Maar gisteren speelde hij op die mooie bal waaruit de assist van Max kwam na niet goed natuurlijk, dat is gespreksvoer.

Ik mis bij Mo'tje een beetje vastberadenheid, en volwassenheid in zijn spel. Het mag allemaal iets praktischer, nuttiger. Maar dat gaat nog wel goed komen binnenkort. En hij moet wat fitter worden
 
De worsteling van PSV-middenvelder Mohamed Ihattaren

link

Vorig seizoen was hij de grote revelatie. Dit seizoen is PSV-middenvelder Mohamed Ihattaren (18) op zoek naar zijn vorm en was er een conflict met zijn nieuwe trainer. ‘Het is nu aan hem om te laten zien hoe hij hiermee omgaat.’
'Ga je boos lopen doen en je kont tegen de krib gooien of laat je zien dat je het snapt en beter bent dan de rest?’
 
De worsteling van PSV-middenvelder Mohamed Ihattaren

link

Vorig seizoen was hij de grote revelatie. Dit seizoen is PSV-middenvelder Mohamed Ihattaren (18) op zoek naar zijn vorm en was er een conflict met zijn nieuwe trainer. ‘Het is nu aan hem om te laten zien hoe hij hiermee omgaat.’
'Ga je boos lopen doen en je kont tegen de krib gooien of laat je zien dat je het snapt en beter bent dan de rest?’
Wat mij opvalt, Bruggink weet precies wat er speelt en wie wat fout heeft gedaan (of doet het zo voorkomen :cautious:). Vd Doelen geeft een algemeen beeld over wat er op die jongen af komt zonder veder een waarde-oordeel uit te spreken.
 
De worsteling van PSV-middenvelder Mohamed Ihattaren

link

Vorig seizoen was hij de grote revelatie. Dit seizoen is PSV-middenvelder Mohamed Ihattaren (18) op zoek naar zijn vorm en was er een conflict met zijn nieuwe trainer. ‘Het is nu aan hem om te laten zien hoe hij hiermee omgaat.’
'Ga je boos lopen doen en je kont tegen de krib gooien of laat je zien dat je het snapt en beter bent dan de rest?’

En ik denk dat dit goed is voor die gast. Hij was 17 toen hij "de grote jongen" werd. Nu is hij niet meer die grote jongen, maar gewoon een onderdeel van het team. Een team dat voor elkaar moet werken. Ik vind het top dat Schmidt dit doet. Laat die gast ook maar eens voelen hoe het is om het snot voor zijn ogen te werken, in plaats van alles maar aan het voetballend talent over te laten. Als je te dik aankomt op een training (al meerdere seizoenen blijkbaar), dan zit er gewoon iets niet goed. Dan is het alleen maar goed voor zijn ontwikkeling dat hij daar nu achter komt. Hieruit blijkt ook wel dat hij nog bij lange na niet klaar was voor de volgende stap.
 
De worsteling van PSV-middenvelder Mohamed Ihattaren

link

Vorig seizoen was hij de grote revelatie. Dit seizoen is PSV-middenvelder Mohamed Ihattaren (18) op zoek naar zijn vorm en was er een conflict met zijn nieuwe trainer. ‘Het is nu aan hem om te laten zien hoe hij hiermee omgaat.’
'Ga je boos lopen doen en je kont tegen de krib gooien of laat je zien dat je het snapt en beter bent dan de rest?’
Niets nieuws.
Verwacht ook niet dat hij 1 wedstrijd na het banken, super veel fitter is geworden.
Geef hem even de tijd
 
Terug
Bovenaan Onderaan