Mohamed Ihattaren (M)

Wauw dat wist ik niet. Bizar dat hij niet eens een minuutje kreeg dan. :FP:
Op basis van de wedstrijd, jazeker.

Op basis van zijn recente prestaties, niet per se. Daarnaast, als die jongen zegt voor Oranje te kiezen, dan mag je ervan uitgaan dat hij dat ook doet. Als hij zo snel zijn loyaliteit zou verleggen, heb je ook niks aan hem in het veld.

Maar goed, ik betwijfel ten zeerste of dit waar is. Het ligt momenteel lekker om hem weg te zetten als een arrogante, luie, dikzak. Geen idee of hij dat ook werkelijk is.
 
Misschien hield zijn vader hem altijd wel onder de duim. Onderschat ook niet wat dit met zo een jongen doet. Een auto als deze zou hij waarschijnlijk nooit gekocht hebben met het wijzende vingertje van papa. Is maar een aanname maar het zou zo maar kunnen.
 
Misschien hield zijn vader hem altijd wel onder de duim. Onderschat ook niet wat dit met zo een jongen doet. Een auto als deze zou hij waarschijnlijk nooit gekocht hebben met het wijzende vingertje van papa. Is maar een aanname maar het zou zo maar kunnen.
Sowieso is het nog een jonge jongen, vergeet dat niet. Overigens had een van zijn broers meer invloed op hem als ik het mij goed herinner?
 
Sowieso is het nog een jonge jongen, vergeet dat niet. Overigens had een van zijn broers meer invloed op hem als ik het mij goed herinner?
Ooh ja, hun hebben broers 😄
Hij moet er wel van leren en dan is zo een Duitse trainer die hamert op discipline het beste dat hem kan overkomen.
 
Laatst bewerkt door een ninja:
Ik geloof er helemaal niks van. Sterker nog, ik denk dat een jongen als Ziyech eigenlijk een beetje spijt van zijn keuze heeft. Niet alleen sportief, ook gevoelsmatig. Ondanks hun Marokkaanse roots zijn dit Nederlandse jongens zoals jij en ik.
Mocht het toch waar zijn, dan lekker laten gaan. Je land vertegenwoordigen moet een eer zijn. Graag of niet.
 
Zo een nepsite laat ons nu twijfelen aan Mo?
Die jongen heeft gewoon gekozen en de Marokkaanse story kan dat niet accepteren.
Zolang hij geen Zakaria heet verwacht ik weinig problemen van zijn kant.
 
En dan nog... Wie geeft er een vliegend poepje om die keuze? Alsof je er iets aan verandert wanneer je je er druk om maakt.
 
En dan nog... Wie geeft er een vliegend poepje om die keuze? Alsof je er iets aan verandert wanneer je je er druk om maakt.
Misschien als hij zich laat naturaliseren als Portugees en voer het Portugese elftal gaat spelen, dan, misschien... ;)
 
En dan nog... Wie geeft er een vliegend poepje om die keuze? Alsof je er iets aan verandert wanneer je je er druk om maakt.

Niet als Mo óf Zyech óf etc ervoor kiest. Het is hun goed recht als zij kiezen op gevoel of voor hun meest gunstige optie. Ik heb meer problemen met het naturaliseren van een speler zodat hij voor NL kan spelen. (daarvan was ooit sprake van een Feyenoorder dacht ik, maar dat is uiteindelijk niet doorgegaan).

Het is wél een probleem als heel veel dat doen omdat hier waarschijnlijk een sociaal maatschappelijke oorzaak achter zit. (geen Nederlander voelen, het gevoel dat ze 2de rangs burgers zijn vanwege hun achtergrond.
 
Niet als Mo óf Zyech óf etc ervoor kiest. Het is hun goed recht als zij kiezen op gevoel of voor hun meest gunstige optie. Ik heb meer problemen met het naturaliseren van een speler zodat hij voor NL kan spelen. (daarvan was ooit sprake van een Feyenoorder dacht ik, maar dat is uiteindelijk niet doorgegaan).

Het is wél een probleem als heel veel dat doen omdat hier waarschijnlijk een sociaal maatschappelijke oorzaak achter zit. (geen Nederlander voelen, het gevoel dat ze 2de rangs burgers zijn vanwege hun achtergrond.
Kalou, maar dat mocht niet van Rita
 
Terug
Bovenaan Onderaan