Mohamed Ihattaren (M)

Een Surinaamse atleet, Marokkaanse fijngevoeligheid en Hollandse kaaskop op het middenveld - het is ook een ode aan wat wél mooi en bijzonder is een onze multiculturele samenleving.
Sorry, hoor... Moest ik even zeggen. Groetjes uit de Amsterdamse grachtengordel.
Ja, binnen het voetbal gaat het prima. (Y)
 
Een Surinaamse atleet, Marokkaanse fijngevoeligheid en Hollandse kaaskop op het middenveld - het is ook een ode aan wat wél mooi en bijzonder is een onze multiculturele samenleving.
Sorry, hoor... Moest ik even zeggen. Groetjes uit de Amsterdamse grachtengordel.
Gelukkig geen Limburgers met een minderwaardigheidscomplex in Oranje. Dat kunnen we niet gebruiken.
 
Mo vergelijken met een Hollandse kaaskop en Surinaamse atleet...?? Ik denk niet dat Mo dit allemaal als een compliment opvat....voor mij is Mo gewoon een Nederlander van Marokkaanse afkomst met genoeg techniek, fysiek vermogen, creativiteit en inzicht om het fantastisch te doen in het Oranje shirt.
 
Is het toeval dat ze bij Ajax niet voor NL kiezen?
nee, de magie van Dest is zelfs bij ajax alweer uitgewerkt , nu wil men Mazraoui weer op zijn plek. Dest heeft gewoon gekozen voor waar hij de meeste kans op spelen heeft. Ik denk dat hij zeher niet beter is dan Denzel, en dat weet hij zelf ook
 
Ihattaren: "mijn moeder werd emotioneel dat zegt veel"

link

Koeman: Kans aanwezig dat Ihattaren al snel bij Oranje zit

link

De kans dat Mohamed Ihattaren al de komende EK-kwalificatie-interlands tegen Noord-Ierland (16 november) en Estland (19 november) bij de selectie van Ronald Koeman zit, is groot. Dat vertelde hij zondag in het programma ‘Goedemorgen eredivisie’ van FOX Sports.
 
Mo vergelijken met een Hollandse kaaskop en Surinaamse atleet...?? Ik denk niet dat Mo dit allemaal als een compliment opvat....voor mij is Mo gewoon een Nederlander van Marokkaanse afkomst met genoeg techniek, fysiek vermogen, creativiteit en inzicht om het fantastisch te doen in het Oranje shirt.

Mijn God zeg, laat mij nou ook even, zeg... Pffff
 
Pff, wil je serieus ook hier een Ajax-PSV discussie van maken?

Geniet toch gewoon even van het feit dat zo’n geweldige jongen maar bovenal prachtige voetballer voor Nederland kiest en hopelijk de ogenschijnlijk ingezette Ziyech-trend heeft doorbroken.

Pffff, hier word ik nou moe van.
Doodmoe.
Ik noem PSV met geen woord.
Ik constateer een feit en vraag me af of dat toeval is.
 
Mo vergelijken met een Hollandse kaaskop en Surinaamse atleet...?? Ik denk niet dat Mo dit allemaal als een compliment opvat....voor mij is Mo gewoon een Nederlander van Marokkaanse afkomst met genoeg techniek, fysiek vermogen, creativiteit en inzicht om het fantastisch te doen in het Oranje shirt.

Als je vergeleken wordt met Gini (Liverpool) en Frenkie (FC Barcelona) dan lijkt me dat juist een groot compliment.
 
Pffff, hier word ik nou moe van.
Doodmoe.
Ik noem PSV met geen woord.
Ik constateer een feit en vraag me af of dat toeval is.

Haha - yeah, right. Goed om te weten dat je, zelfs wanneer het grootste talent van jouw club ooit naar buiten komt met zeer heugelijk nieuws, nog altijd aan de grote concurrent uit Amsterdam denkt. Maar verder constateerde je inderdaad slechts een feit zonder verdere zinloze discussies te willen aanwakkeren, my bad!

Laten we samen doodmoe van elkaar worden, dan houdt het ook vanzelf op.
 
Is Afellay toch nog van waarde geweest dit seizoen. :oops:

Stiekem heeft Koeman afgelopen zomer gewoon snel gehandeld en PSV Afellay laten contracteren. In samenspraak met Mark kreeg hij de aanvoerdersband. Dat hij niet op het veld zou staan was niet zo'n probleem. Er moest in de kleedkamer een figuur met zo veel mogelijk aanzien staan waar Ihattaren tegenop kon kijken. Affelay moest Mo overtuigen. In ruil daarvoor zou Koeman spelers als Malen en Bergwijn zoveel mogelijk laten spelen om hun waarde voor PSV te verhogen. Missie "AA" (Agent Afellay, naar het ORANJE drankje) is geslaagd.

Koeman, jij meesterbrein.
 
Haha - yeah, right. Goed om te weten dat je, zelfs wanneer het grootste talent van jouw club ooit naar buiten komt met zeer heugelijk nieuws, nog altijd aan de grote concurrent uit Amsterdam denkt. Maar verder constateerde je inderdaad slechts een feit zonder verdere zinloze discussies te willen aanwakkeren, my bad!

Laten we samen doodmoe van elkaar worden, dan houdt het ook vanzelf op.

Je legt me woorden in de mond die er niet zijn. Zit in een vol golfclubhuis met derden te praten en iemand opperde datgene wat ik schreef.

Ik had even een half jaartje pauze genomen op het PSV forum omdat er (heel raar) teveel Ajacieden rondhuppelen hier.
Wil me geen seconde verantwoorden voor wat ik schrijf op dit niet-neutrale forum. Wil ik dat wel had ik wel op VP geschreven of zo.
Dus na 1 week proberen stop ik er dus weer mee.
Nu echt definitief, dat beloof ik allen. Nu echt.
 
Je legt me woorden in de mond die er niet zijn. Zit in een vol golfclubhuis met derden te praten en iemand opperde datgene wat ik schreef.

Ik had even een half jaartje pauze genomen op het PSV forum omdat er (heel raar) teveel Ajacieden rondhuppelen hier.
Wil me geen seconde verantwoorden voor wat ik schrijf op dit niet-neutrale forum. Wil ik dat wel had ik wel op VP geschreven of zo.
Dus na 1 week proberen stop ik er dus weer mee.
Nu echt definitief, dat beloof ik allen. Nu echt.

Ik wens je veel geluk en voorspoed. Vaarwel.
 
Je legt me woorden in de mond die er niet zijn. Zit in een vol golfclubhuis met derden te praten en iemand opperde datgene wat ik schreef.

Ik had even een half jaartje pauze genomen op het PSV forum omdat er (heel raar) teveel Ajacieden rondhuppelen hier.
Wil me geen seconde verantwoorden voor wat ik schrijf op dit niet-neutrale forum. Wil ik dat wel had ik wel op VP geschreven of zo.
Dus na 1 week proberen stop ik er dus weer mee.
Nu echt definitief, dat beloof ik allen. Nu echt.

Tot over een half jaar!
 
Je legt me woorden in de mond die er niet zijn. Zit in een vol golfclubhuis met derden te praten en iemand opperde datgene wat ik schreef.

Ik had even een half jaartje pauze genomen op het PSV forum omdat er (heel raar) teveel Ajacieden rondhuppelen hier.
Wil me geen seconde verantwoorden voor wat ik schrijf op dit niet-neutrale forum. Wil ik dat wel had ik wel op VP geschreven of zo.
Dus na 1 week proberen stop ik er dus weer mee.
Nu echt definitief, dat beloof ik allen. Nu echt.
Jammer
 
Je legt me woorden in de mond die er niet zijn. Zit in een vol golfclubhuis met derden te praten en iemand opperde datgene wat ik schreef.

Ik had even een half jaartje pauze genomen op het PSV forum omdat er (heel raar) teveel Ajacieden rondhuppelen hier.
Wil me geen seconde verantwoorden voor wat ik schrijf op dit niet-neutrale forum. Wil ik dat wel had ik wel op VP geschreven of zo.
Dus na 1 week proberen stop ik er dus weer mee.
Nu echt definitief, dat beloof ik allen. Nu echt.
Ben het wel met je eens. Ajacieden die je even de maat komen nemen op een PSV forum. Helemaal in dit voorbeeld sloeg het nergens op. Ga ergens anders de morele verhevene uithangen door alles objectief te willen bekijken etc. Dit is een fan forum laat mensen zich lekker uiten zonder verdere scrupules
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan