Mohamed Ihattaren (M)

De keuzes van Dest en Mo laten wel zien dat veel van die jongens uiteindelijk ook hun carrières zwaar laten mee wegen.
 
Wow... Fantastisch...

Een middenveld Mo-Gini-Frenkie. Daar word je toch helemaal gek van?



Zo, dit maakt mijn dag al goed.
Goed werk van JdJ, MvB, Koeman, maar zeker ook Ibi.

En dan nog een zeer gewaardeerde basisspeler van Inter op de bank als vervanger in het hart van de verdediging.
Stengs, Boadu, Malen, Bergwijn en nestor Memphis als opties te over voorin.
Donny vd Beek nog achter de hand.

Een keeper en een knappe links- en rechtsback, dat ontbreekt nog om met drie vingers in de neus de WK te winnen.

(Goh, wat mis ik Angeliño dit jaar bij PSV)
 
Wow... Fantastisch...

Een middenveld Mo-Gini-Frenkie. Daar word je toch helemaal gek van?
De echte bondscoach ook, dus zal hij dat nooit doen. Hopen dat Barca komt voor Koeman en dan Peter Bosz. Die doet dat wel
 
Toch leuk om te horen. Vooralsnog is hij pas 17, dus hopen dat hij de verwachtingen de komende 20 jaar waarmaakt.
 
Ik zou zelfs 4-4-2 gaan spelen, zodat je V/d Beek op het middenveld erbij hebt en Memphis en Malen of Bergwijn voorin.

Of 3-2-3-2, zonder links- en rechtsback, maar dan met Blind (of een ander verdedigend georiënteerde middenvelder naast FdJ)

Of 3-2-4-2, dan is meteen het probleem met die kutkeepers opgelost. 😎
 
  • Leuk
Reactions: DrJ
Heerlijk het is wachten op een middenveld met
Frenkie-Gini en MO op 10.
wat een creativiteit, om te water tanden
 
Helft van zijn Marokkaanse familie heeft hem nu afgestoten :D Maar als die met ramadan wat euro's brengt is het straks weer een grote familie. Maar verstandige keus uiteraard, met NL + eigen carrière kom je zo veel verder
 
Zoals ik al een paar maanden geleden aangaf, treedt Ihattaren in de sporen van Afellay....welkom in het echte Oranje, Mo...!! (Y):biceps::BALL:
 
  • Leuk
Reactions: IPF
Terug
Bovenaan Onderaan