Mohamed Ihattaren (M)

Daarnaast doet Wesley gewoon z'n werk. Voetbalanalist in talkshows is zijn werk. En daarbij hoort antwoord geven op de vragen die gesteld worden.

Dan kun je vinden dat hij dat werk niet moet of mag doen, of dat dat werk niet zo zinvol is, maar dat is weinig relevant.
Heb compleet geen problemen met een voetballer die spreekt over de prestaties van Oranje, PSV, of FC balophetdak.
De situatie rondom Mo heeft nog maar bar weinig raakvlakken met voetbal te maken. En waar die jongen wel doorheen gaat is Wes volgens mij niet doorheen gegaan. Mag ie zich uitten, tuurlijk. Kan hij daadwerkelijk iets zeggen over de situatie op basis van dat enkele contactmoment met Mo, daar heb ik mijn vraagtekens bij.
 
Heb compleet geen problemen met een voetballer die spreekt over de prestaties van Oranje, PSV, of FC balophetdak.
De situatie rondom Mo heeft nog maar bar weinig raakvlakken met voetbal te maken. En waar die jongen wel doorheen gaat is Wes volgens mij niet doorheen gegaan. Mag ie zich uitten, tuurlijk. Kan hij daadwerkelijk iets zeggen over de situatie op basis van dat enkele contactmoment met Mo, daar heb ik mijn vraagtekens bij.
Ze komen uit dezelfde buurt in Utrecht. Zijn dus beiden in hun jeugd omringd geweest met jongens die wél het verkeerde pad opgaan. Want dat zijn er best wel wat, volgens Wes. Daar werd Wes naar gevraagd destijds. Waarna hem ook gevraagd werd of hij Mo niet zou kunnen helpen dan. “Hij mag me altijd bellen.” Mo belde. Ze hebben elkaar een paar keer ontmoet. Mo kwam al gauw zijn afspraken niet meer na. Einde verhaal. Sindsdien wordt Wes ernaar gevraagd als Mo weer in het nieuws is. Want hij werkt voor tv. Om zijn mening te geven. Ik zie het probleem niet zo.
 
Ze komen uit dezelfde buurt in Utrecht. Zijn dus beiden in hun jeugd omringd geweest met jongens die wél het verkeerde pad opgaan. Want dat zijn er best wel wat, volgens Wes. Daar werd Wes naar gevraagd destijds. Waarna hem ook gevraagd werd of hij Mo niet zou kunnen helpen dan. “Hij mag me altijd bellen.” Mo belde. Ze hebben elkaar een paar keer ontmoet. Mo kwam al gauw zijn afspraken niet meer na. Einde verhaal. Sindsdien wordt Wes ernaar gevraagd als Mo weer in het nieuws is. Want hij werkt voor tv. Om zijn mening te geven. Ik zie het probleem niet zo.
Het gegeven dat Wes niet het verkeerde pad op is gegaan en Mo ogenschijnlijk wel onderstreept toch mijn stelling dat ie niet door hetzelfde heen is gegaan.

Dan weet iedereen hoe het is om gepest te worden, aangezien iedereen wel iemand in de klas had die gepest werd.
 
Het gegeven dat Wes niet het verkeerde pad op is gegaan en Mo ogenschijnlijk wel onderstreept toch mijn stelling dat ie niet door hetzelfde heen is gegaan.

Dan weet iedereen hoe het is om gepest te worden, aangezien iedereen wel iemand in de klas had die gepest werd.
Of Wes is een baasje en Mo een slapjanus. Wie zal het zeggen. Maar bel vooral de media op en zeg ze dat jij wél weet hoe het zit. ;)
 
Tja, waarom zou je van Sneijder op basis van die ene training willen weten wat hij er van vindt? Waarom zou Sneijder überhaupt in een talkshow moeten zitten? Ik vind hem al irritant als voetbalanalist. Wat heeft hij daar nu toe te voegen?
Vraag en aanbod lijkt me? Veel mensen kijken er naar en vinden kennelijk z’n mening goed/fijn om te horen?
 
En daar kijken wij elite natuurlijk op neer. ;)
Sneijder is best een pedant baasje. Ik snap dat mensen liever de aaibare Raf horen praten. Toch zeggen ze vaak hetzelfde. Spelers die alles op intuïtie deden en op basis van diezelfde intuïtie het als analist prima zien. Diezelfde Sneijder is een van de voetballers die eigenlijk altijd leverde in oranje. Daar waar we nu genoeg spelers hebben die zich verstopten als het er echt op aankwam, heeft Wes Oranje meermaals bij de hand genomen. Ik vind het een grote, ook al luisteren wij in Nederland liever naar spelers met correcte teksten over hard werken en teambelang enzo.
Maar waarom zat Sneijder bij een talkshow? Het was toch geen voetbalprogramma?
Vraag en aanbod lijkt me? Veel mensen kijken er naar en vinden kennelijk z’n mening goed/fijn om te horen?
Denk je ? Wordt dat nagevraagd?
 
Maar waarom zat Sneijder bij een talkshow? Het was toch geen voetbalprogramma?

Denk je ? Wordt dat nagevraagd?
Veronica Offside, voetbalpraatprogramma. Ik vind er niet zoveel aan. Maar Wes en Andy schuiven daar vrijwel wekelijks aan. Geen idee hoe het bekeken wordt.
 
Dus. Voetbalzwetsprogramma waarin men zwetst over voetbal en voetbaldingetjes en waarin ie vaste gast is. Vraag me oprecht af waar deze hele discussie over ging. :ROFL:
Ik ook. Je houdt ervan of niet. Of je vindt er niks van. Allemaal prima. Ik bespeurde alleen enig dedain. Daar sla ik op aan. My bad.
 
Ik ook. Je houdt ervan of niet. Of je vindt er niks van. Allemaal prima. Ik bespeurde alleen enig dedain. Daar sla ik op aan. My bad.
Och heden, ging het om de term 'de gewone man' dat is geen dedain, dat is simpelweg de constatering dat Wesley Sneijder meer mensen aanspreekt dan een hoogleraar die moeilijk praat.
 
Maar goed, de vriendin die mogelijk een aanklacht had gedaan aangaande mishandeling heeft dat nu mogelijk weer ingetrokken.


Grootste vraag die ik heb of alles rondom Mo nu niet beter bij RTL Boulevard besproken kan worden ipv een voetbalprogramma :zien:
 
Maar goed, de vriendin die mogelijk een aanklacht had gedaan aangaande mishandeling heeft dat nu mogelijk weer ingetrokken.


Grootste vraag die ik heb of alles rondom Mo nu niet beter bij RTL Boulevard besproken kan worden ipv een voetbalprogramma :zien:
De meeste voetbalprogramma’s zijn ook behoorlijk Boulevard. ;)
 
Terug
Bovenaan Onderaan