Mohamed Ihattaren (M)

Jouw voorbeeld over Hoogstrate is ook alweer 20 jaar geleden. Sindsdien is er enorm veel veranderd op het gebied van begrip voor mentale problemen. Iniesta, Pavard, Van der Wiel en Kishna kwamen er vrij recent nog over naar buiten. En dat is alleen maar goed dat dat tegenwoordig kan.

Daarnaast heeft het weinig met begrip te maken dat ik vind dat een psychische aandoening nooit een excuus mag zijn voor dit soort gedrag. Een reden kan het wel zijn. Dat is wat anders
Dan zijn we het toch eens.
 
Het kan wel een mentale tik geven. Sommige mensen blijven hun hele leven in een rouw proces zitten.
Natuurlijk heeft het er mede voor gezorgd dat Mo nu staat waar hij is. Er valt iemand weg die hem blijkbaar op het rechte pad hield. Dat dat nodig was zegt mij dat er al eerder problemen waren met Mo. Dat is ook niet gek gezien de wijk waar hij vandaan komt
 
Is nog niks bewezen toch? Weet het nog met die achterlijke wijven op werk. Ze geloven ons toch wel. Het is een lul maar dit kan zomaar een verzinsel zijn.

Politie bevestigd het, mishandeling van zijn vriendin, weten we ook waarom die geen relatie langer dan 8 weken kan volhouden, dom in zijn hoofd en losse handjes, dom gozertje van mij part slapen ze hem in men mist toch niks, zuurstof verspilling zulke figuren :)
 
Politie bevestigd het, mishandeling van zijn vriendin, weten we ook waarom die geen relatie langer dan 8 weken kan volhouden, dom in zijn hoofd en losse handjes, dom gozertje van mij part slapen ze hem in men mist toch niks, zuurstof verspilling zulke figuren :)
Nou nou. iets genuanceerder kan ook wel..
 

Uit de hele Mo Ihatarren soap komt Wesley Sneijder nog het slechtste over. Dat is best wel knap. Hij heeft op geen enkel moment ook maar enige moeite in Ihatarren gestoken. Nu steeds maar weer publiekelijk de teleurgestelde vader uithangen. Hij zal wel onvoldoende EQ en IQ hebben om te begrijpen dat hij Mo juist niet heeft geholpen de afgelopen tijd. Echt bah, wat een kwal.
 

Uit de hele Mo Ihatarren soap komt Wesley Sneijder nog het slechtste over. Dat is best wel knap. Hij heeft op geen enkel moment ook maar enige moeite in Ihatarren gestoken. Nu steeds maar weer publiekelijk de teleurgestelde vader uithangen. Hij zal wel onvoldoende EQ en IQ hebben om te begrijpen dat hij Mo juist niet heeft geholpen de afgelopen tijd. Echt bah, wat een kwal.
Ik geloof niet dat Mo geholpen wil worden eerlijk gezegd..
 
Ik geloof niet dat Mo geholpen wil worden eerlijk gezegd..
Dat denk ik ook niet. Mo is een jongen die de weg kwijt is. Van personen om hem heen die mentaal gezond zijn en na zouden moeten kunnen denken (die ook nog een zeggen het beste met hem voor te hebben) verwacht ik meer.
 

Uit de hele Mo Ihatarren soap komt Wesley Sneijder nog het slechtste over. Dat is best wel knap. Hij heeft op geen enkel moment ook maar enige moeite in Ihatarren gestoken. Nu steeds maar weer publiekelijk de teleurgestelde vader uithangen. Hij zal wel onvoldoende EQ en IQ hebben om te begrijpen dat hij Mo juist niet heeft geholpen de afgelopen tijd. Echt bah, wat een kwal.
Hij koketteert er niet echt mee, vind ik, maar wordt er de hele tijd naar gevraagd. En aangezien Wes aan meer mediatafels zit dan Vaantje, zullen ze hem dankbaar quoten. Neemt niet weg dat ook ik de indruk heb dat Wes vooral bezig is met de firma Wes.
 
Hij koketteert er niet echt mee, vind ik, maar wordt er de hele tijd naar gevraagd. En aangezien Wes aan meer mediatafels zit dan Vaantje, zullen ze hem dankbaar quoten. Neemt niet weg dat ook ik de indruk heb dat Wes vooral bezig is met de firma Wes.
Ik heb het fragment net terug gezien en dit is inderdaad het geval. De woorden die bij mij ook blijven hangen van Mo zijn de woorden uit dat walgelijke interview dat hij voor Ajax moest afleggen.

Het was iets in de Trent van: ‘mensen zeggen publiekelijk steeds dat ik van het padje af ben of gek ben en dat doet pijn’

Ik geloof niet alles wat hij zei maar ik kan me zo voorstellen dat dit inderdaad vervelend is. Je mag me een dorpspastoor vinden maar in dezelfde stoel als Wesley zou ik zeggen om erover op te houden en die jongen rust te gunnen omdat dat uiteindelijk is wat ie nodig heeft.
 

Uit de hele Mo Ihatarren soap komt Wesley Sneijder nog het slechtste over. Dat is best wel knap. Hij heeft op geen enkel moment ook maar enige moeite in Ihatarren gestoken. Nu steeds maar weer publiekelijk de teleurgestelde vader uithangen. Hij zal wel onvoldoende EQ en IQ hebben om te begrijpen dat hij Mo juist niet heeft geholpen de afgelopen tijd. Echt bah, wat een kwal.
Hij zegt toch niet hele rare dingen? Spreekt voor als nog feiten lijkt me.
 
Terug
Bovenaan Onderaan