Mohamed Ihattaren (M)

Het verzoek is of jij 'm conditioneel klaar kunt stomen in je Crossfit honk?
Wel even rekening mee houden dat Mo het niet iedere dag voor elkaar krijgt om z'n nest uit te komen en af en toe wat vriendjes meeneemt die er wat dreigend over komen. Maar vrees niet: ze zijn wel lievv hoor! Alleen even oppassen dat je niet verkeerd naar ze kijkt
 
Wel even rekening mee houden dat Mo het niet iedere dag voor elkaar krijgt om z'n nest uit te komen en af en toe wat vriendjes meeneemt die er wat dreigend over komen. Maar vrees niet: ze zijn wel lievv hoor! Alleen even oppassen dat je niet verkeerd naar ze kijkt

Ik vrees eigenlijk meer voor Mo's vriendjes dan voor Bacchus. Als in: Reem lust die jochies rauw.
 
Laatst bewerkt:
Mo'tje stond alweer 3 dagen niet in de schijnwerpers, dus het moest ff zo :sneaky:
Op z'n minst zou insta nog een bron van inkomsten kunnen zijn voor 'm. Die lacht zich rot. Hoeft maar een scheet te laten en heel de Nederlandse voetbal media staat op z'n kop :ROFL:
 
Ik zie wel wat in een terugkeer van Mo naar psv. Het is te vaak misgegaan bij grote talenten die de verkeerde keuzes maken. Mo mag tegen het minimumloon op de Herdgang rondlopen als een soort ex-drugsverslaagde die op scholen leerlingen wijst op de gevaren van drugs zodat ze niet dezelfde fouten maken.
 
Ik zie wel wat in een terugkeer van Mo naar psv. Het is te vaak misgegaan bij grote talenten die de verkeerde keuzes maken. Mo mag tegen het minimumloon op de Herdgang rondlopen als een soort ex-drugsverslaagde die op scholen leerlingen wijst op de gevaren van drugs zodat ze niet dezelfde fouten maken.

Nooit van mijn leven. Hij heeft nu al meer fouten gemaakt dan ik kan vergeven.
 
Waarom klopt hij niet bij Antwerp aan? Onder MvB ging het prima met hem. Zou de laatste kans zijn om er nog iets van te maken. Ik heb er weinig fiducie in, aangezien de aard van het beestje gewoon bijna niet te veranderen is, maar het lijkt me de enige goede optie.
Dat gaat nu niet meer.
In Antwerpen hebben ze deze post gelezen en hebben ze de deur eruit gehaald, zodat Ihattaren daar niet aan kan kloppen. ;)
 
Waarom klopt hij niet bij Antwerp aan? Onder MvB ging het prima met hem. Zou de laatste kans zijn om er nog iets van te maken. Ik heb er weinig fiducie in, aangezien de aard van het beestje gewoon bijna niet te veranderen is, maar het lijkt me de enige goede optie.
En de 18 jaar daarvoor dan? Al die trainers deden het ook geweldig. Ik hoor Johan Derksen ook steeds zeggen dat MVB het wel aankon. Lag dat aan MVB of gewoon aan het feit dat hij op dat moment nog niet volledig ontspoord was? Ik denk het tweede. Er is iets misgegaan en dat heeft niks met wie dan ook te maken maar met Mo. Het is niet alsof Mark van Bommel een wonderdokter was.
 
Terug
Bovenaan Onderaan