Mohamed Ihattaren (M)

Nee hoor, ik moet er altijd hartelijk om lachen (maar wellicht ben ik net zo lomp? :unsure:)
Mensen met lompe humor krijgen veel te weinig waardering. Het is misschien woke, maar misschien verdienen deze mensen ook gewoon een keer een demonstratie. Je wordt met lompheid geboren. Het is niet dat het een keuze is ofzo, zoals geloof. Lompheid, geaardheid, huidskleur en sekse. Je moet ermee leren leven. Een beetje acceptatie zou geen kwaad kunnen.
 
Mensen met lompe humor krijgen veel te weinig waardering. Het is misschien woke, maar misschien verdienen deze mensen ook gewoon een keer een demonstratie. Je wordt met lompheid geboren. Het is niet dat het een keuze is ofzo, zoals geloof. Lompheid, geaardheid, huidskleur en sekse. Je moet ermee leren leven. Een beetje acceptatie zou geen kwaad kunnen.
Dooddoener van het jaar 2022 haal je sowieso binnen als je t mij vraagt :lol::lol:
 
Mensen met lompe humor krijgen veel te weinig waardering. Het is misschien woke, maar misschien verdienen deze mensen ook gewoon een keer een demonstratie. Je wordt met lompheid geboren. Het is niet dat het een keuze is ofzo, zoals geloof. Lompheid, geaardheid, huidskleur en sekse. Je moet ermee leren leven. Een beetje acceptatie zou geen kwaad kunnen.

Ik draag nu een hoofdband met OneLomp. Niet voor mezelf, maar voor alle anderen.
 
FiRCQ3TX0AIpx6Z


Wat een statement. :ROFL: :lmao:
 
Terug
Bovenaan Onderaan