Mohamed Ihattaren (M)

Te laag IQ betwijfel ik. Het labiele, verkeerde mensen om zich heen en vooral geen sterkere sturende mensen om hem heen (zoals eerder zijn vader) wel. Ik zie er verder ook geen bewuste actie in.

Wat het artikel wel bij me opvraagt is of de sturing van zijn vader (uiteindelijk) goed was voor Mo. Zijn vader was de sturende kracht achter zijn succes. Moet je een kind zo hard pushen? Volgens mij had Agassi een hekel aan tennis maar werd door zijn vader gepushed om de top te behalen. Is dat goed?
Ik vermoed dat Agassi op 7-jarige leeftijd al meer trainingsarbeid had verricht dan Mo in zijn hele leven. Eerder lijkt het me dat hij op basis van zijn talent lang meekon, totdat er meer werd gevraagd dan talent. En als je er dan ook nog eens voor kiest om in twijfelachtige kringen rond te hangen schiet het ook niet op.
Daarnaast: hoe kun je met alles wat gebeurd is een geen laag IQ verwachten?
 
Ik vermoed dat Agassi op 7-jarige leeftijd al meer trainingsarbeid had verricht dan Mo in zijn hele leven. Eerder lijkt het me dat hij op basis van zijn talent lang meekon, totdat er meer werd gevraagd dan talent. En als je er dan ook nog eens voor kiest om in twijfelachtige kringen rond te hangen schiet het ook niet op.
Daarnaast: hoe kun je met alles wat gebeurd is een geen laag IQ verwachten?
Kan zo zijn ja. Normaal krijgt zo iemand een baan waar geen opleiding voor vereist is. Heb je toevallig net dat talent om een beroep uit te oefenen waarmee je miljoenen kan verdienen maakt je dat niet meteen een slimmer mens. Meer een mens met geluk. Dat het dan nu ook fout kan gaan is hem niet kwalijk te nemen aangezien zijn enige talent voetbal is. Van de rest er omheen kan je niks van hem verwachten. Een vuilnisman kan ook geen gaatjes vullen in mijn kies maar niemand heeft daar last van want hij hoeft dat ook niet te doen. Van Mo verwachten we wel dat hij slimmer omgaat met zijn loopbaan maar dat kan hij niet want hij kan alleen maar voetballen. Zijn vader wist dat en de personen die nu om hem heen lopen zijn waarschijnlijk profiteurs en dat is dan weer hun enige talent.
 
FgaVn3qWYAUsUkh


Inderdaad einde ... Einde oefening.
Die ene "wedstrijd" in Ajax 1 is een invalbeurt in de 86e minuut in de bekerfinale tegen PSV. :rolleyes:
 
Klote Schmidt.

FgaVn3qWYAUsUkh


Inderdaad einde ... Einde oefening.
Die ene "wedstrijd" in Ajax 1 is een invalbeurt in de 86e minuut in de bekerfinale tegen PSV. :rolleyes:

Ten Hag liet hem ook invallen, om de PSV fans te pesten, en hoopte dat Ihattaran de gelijkmaker zou maken om nog meer olie in het vuur te gooien. Daarna heeft Ten Hag hem toevallig nooit meer gebeurt. Hele vieze sneaky actie van Ten Hag.
 
Allemaal de schuld van Schmidt.
Achteraf is natuurlijk altijd mooi praten maar vind het eigenlijk nog best knap hoe lang Schmidt deze jongen destijds erbij heeft gehouden. Bij Ajax waren ze er ogenschijnlijk snel over eens dat het 'm niet meer gaat worden. Zou Mo wel doorhebben dat hij weer terug moet naar Italië? Of beter in de gedachte van Mo: komt Italië nog naar mij toe?
 
Achteraf is natuurlijk altijd mooi praten maar vind het eigenlijk nog best knap hoe lang Schmidt deze jongen destijds erbij heeft gehouden. Bij Ajax waren ze er ogenschijnlijk snel over eens dat het 'm niet meer gaat worden. Zou Mo wel doorhebben dat hij weer terug moet naar Italië? Of beter in de gedachte van Mo: komt Italië nog naar mij toe?
Ten tijde van Schmidt was het gedoe bij Juventus/Sampdoria en het hele louche gebeuren bij Ajax met de mocro maffia nog niet gebeurd en was het nog gewoon een talent die bij de club zat waar hij was doorgebroken vanuit de jeugdopleiding. Toen vertegenwoordigde Ihattaren nog behoorlijk wat waarde ook. Schmidt heeft juist zijn best gedaan om voor PSV zijn waarde, zowel sportief als financieel, te behouden.
 
Achteraf is natuurlijk altijd mooi praten maar vind het eigenlijk nog best knap hoe lang Schmidt deze jongen destijds erbij heeft gehouden. Bij Ajax waren ze er ogenschijnlijk snel over eens dat het 'm niet meer gaat worden. Zou Mo wel doorhebben dat hij weer terug moet naar Italië? Of beter in de gedachte van Mo: komt Italië nog naar mij toe?
Die wordt in de winter gewoon opnieuw verhuurd hoor. Denk niet dat Juventus zin heeft om hem bij de club te hebben, ook niet bij hun u23 of zo (slechte invloed). Zullen ongetwijfeld ook van hem af proberen te komen. Zal wel een huurtje worden aan een of andere Turkse of Griekse middenmotor waar hij ook niet aan de bak gaat komen. Het is nu wel officieel klaar met op enig hoog niveau aan de bak komen. Eredivisie top is klaar en een Utrecht gaat ook niet meer met hem in zee nu, in de Serie A weten ze ook wat ze aan hem hebben (zie Sampdoria gedoe). Als hij uberhaupt nog doorgaat als voetballer is de glijbaan naar de krochten van het Europese voetbal nu wel ingezet.
 
Een oudhollands pakslaag wat mij betreft, wie weet komt ie dan bij zinnen.
Mo is onbewust dom en wordt geslacht en Rutte naait ons bewust en krijgt straks weer de meeste stemmen. Het grootste gedeelte van de Nederlandse bevolking is nog dommer dan Mo. Daar heb ik meer last van dan van Mo die alleen zijn eigen loopbaan ziet mislukken.
 
Terug
Bovenaan Onderaan