Ralf Edström
Assistent Coach
Waar haal je het allemaal vandaanJa zonder kleren, maar met kleren loopt het niet al te lekker aangezien alles in de fik of in een kist gaat..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Let op: This feature may not be available in some browsers.
Waar haal je het allemaal vandaanJa zonder kleren, maar met kleren loopt het niet al te lekker aangezien alles in de fik of in een kist gaat..
Gehoord van Johan Derksen gok ik..Waar haal je het allemaal vandaan
Hij heeft dat toch niet.Je weet niet onder welke voorwaarde ze gaan trouwen/uithuwelijken whatever straks, maybe gebruikt die dan wel keer zijn gezonde verstand maar ik betwijfel het
Gehoord van Johan Derksen gok ik..
Hij heeft dat toch niet.
Soms twijfel ik er aan of je op Schiphol werkt, of dat dit slechts een dekmantel is en Johan D. hier gewoon stiekem rondneust...Sssst veel dingen die ik hier typ roept hij dag later op tv, dus wie jat van wie
O, je kijkt de herhalingSssst veel dingen die ik hier typ roept hij dag later op tv, dus wie jat van wie
Misschien liet Yasmine hem te veel op de bank zitten
De soap blijft maar doorgaan.. nu straks voetballer af en dan met een jaar twee al zijn onterecht grof verdiende geld verspeeld?Kennen jullie dat verhaal van die verloving, die gaat niet meer door
Maar, was het überhaupt al duidelijk of ze verliefd, verloofd of daadwerkelijk getrouwd waren?Kennen jullie dat verhaal van die verloving, die gaat niet meer door
Volgens berichten waren ze getrouwd.Maar, was het überhaupt al duidelijk of ze verliefd, verloofd of daadwerkelijk getrouwd waren?
goede uren, slechte jaren bedoel jeMohammed Ihatteren soortvan Marokkaanse goede tijden slechte tijden.
En volgens andere berichten slechts verloofd. Hoe dan ook, raar verhaal.Volgens berichten waren ze getrouwd.
Waarom reageer je dan nu hier?Ik reageer nauwelijks hier of in ‘t Ajax-topic. Het interesseert me niet. Gaat volledig langs me heen. Niet groter maken dan ze zijn. Fuck ajax en fuck ihattaren.
Haar fout!goede uren, slechte jaren bedoel je
En volgens andere berichten slechts verloofd. Hoe dan ook, raar verhaal.