Mohamed Ihattaren (M)

Het mooiste vind ik dat alle pers spreekt over een stunt😂 ik noem het gestuntel.
Vind ik ook opmerkelijk. Vooral omdat ik niet weet of het woord stunt bij Utrecht werd genoemd toen die hem wilde aantrekken. Lijkt mij toch geen stunt. Een Ajax dat Utrecht aftroeft.
 
Tegen de tijd dat Ihattaren inzetbaar is voor Ajax, is Ten Hag die zogenaamd goed “met dit soort jongens kan omgaan” alweer vertrokken. Even kijken hoe Mo en Bogarde dan met elkaar omgaan :ROFL:
 
Verrekte bomo!

Zelfde figuur ook...
assistant-trainer-winston-bogarde-of-ajax-during-the-dutch-eredivisie-picture-id1314725246
 
Tegen de tijd dat Ihattaren inzetbaar is voor Ajax, is Ten Hag die zogenaamd goed “met dit soort jongens kan omgaan” alweer vertrokken. Even kijken hoe Mo en Bogarde dan met elkaar omgaan :ROFL:
Misschien kan Bogarde Ihattaren bankzitten bijbrengen.
 
Mooi toch; dat betekent dat Bergwijn niet naar Ajax gaat. Dat zou veel erger zijn. Ihattaren heeft aangetoond geen prof te zijn, heeft 0 rendement in de momenten dat hij wel speelde en Ajax dacht met Bazoer en Labyad hetzelfde te kunnen betekenen. Ook niet gelukt. Succes
 
Terug
Bovenaan Onderaan