Mohamed Ihattaren (M)

Volgens mij heeft niemand hier een idee van de relatie tussen Mino en Ajax. Anders zou niemand hier zich zo’n zorgen maken om een evt transfer van Mo naar Amsterdam. Gaat echt niet gebeuren en daar kunnen jullie de notoire pizzabakker voor de verandering dankbaar voor zijn.
Dus we hebben allebei de schurft aan Raiola en aan Bassie Nijhuis ? Misschien moeten PSV en Ajax eens samen gaan zitten om te bespreken hoe ze een paar nare exponenten van het hedendaagse voetbal kunnen elimineren.
 
Dus we hebben allebei de schurft aan Raiola en aan Bassie Nijhuis ? Misschien moeten PSV en Ajax eens samen gaan zitten om te bespreken hoe ze een paar nare exponenten van het hedendaagse voetbal kunnen elimineren.
Ik ken wel iemand die zoiets kan.... Maar die is net naar Rusland vertrokken :maniac: :maniac:
 
In combinatie met +20 miljoen én in het geval Ihattaren? Belachelijk! Zelfs aan Ajax, waar je best een mooi bedrag aan kunt vragen. We kunnen er nu nog wat voor krijgen...
Liever niks krijgen en niet naar ajax, dan voor een fooi wel naar ajax.

Beetje de concurrent gaan helpen. Dacht t nie.
 
Liever niks krijgen en niet naar ajax, dan voor een fooi wel naar ajax.

Beetje de concurrent gaan helpen. Dacht t nie.
Hoezo helpen? Men vindt hem toch onprofessioneel en gaat het nooit redden. Waarom maakt het dan uit waar hij naartoe gaat, asl PSV er maar een paar miljoentjes aan overhoudt.
 
  • Leuk
Reactions: IPF
Hoezo helpen? Men vindt hem toch onprofessioneel en gaat het nooit redden. Waarom maakt het dan uit waar hij naartoe gaat, asl PSV er maar een paar miljoentjes aan overhoudt.
En dan in 2022 transfervrij naar Ajax? Zou het als Ajax zijnde alleen gokken voor een bedrag onder de 8 miljoen.
daarentegen hoeft ie van mij niet te komen want bij Ajax is de concurrentie nog groter. Met zijn mentaliteit gaat ie er dan ook met de pet naar gooien.
Als ie dan toch komt zou ik wel een zeer grondig en kritisch gesprek voeren als Overmars zijnde.
Waarschuwen dat Ajax de gok kan wagen financieel maar dat er wel serieuze verwachtingen zijn. Gooit ie er met de pet naar dan mag ie traplopen a la sulejmani tot er weer een lampje gaat branden.

Denk niet dat Psv het financieel kan leiden hem een jaar op de tribune te zetten. Ajax wel (zeker bij kampioenschap dus rechtstreekse plaatsing cl).

edit: ik wou ELPsv quoten.
 
Hoezo helpen? Men vindt hem toch onprofessioneel en gaat het nooit redden. Waarom maakt het dan uit waar hij naartoe gaat, asl PSV er maar een paar miljoentjes aan overhoudt.

Met deze mentaliteit gaat ie t ook daar niet redden, dat klopt. En dan is elke miljoen mooi meegenomen.
Alleen sluit ik niet voor volle 100% uit dat hij nog een mentale draai kan maken.
Want als hij dat wel doet en wij hebben hem voor een fooi naar ajax laten gaan, dan zou ik bijzonder kut vinden.

Liever dat risico niet nemen denk ik dan.
 
Met deze mentaliteit gaat ie t ook daar niet redden, dat klopt. En dan is elke miljoen mooi meegenomen.
Alleen sluit ik niet voor volle 100% uit dat hij nog een mentale draai kan maken.
Want als hij dat wel doet en wij hebben hem voor een fooi naar ajax laten gaan, dan zou ik bijzonder kut vinden.

Liever dat risico niet nemen denk ik dan.
Of nog erger, dat wij hem voor 10 miljoen aan ajax slijten, dat hij daar volledig mislukt, en dat Overmars hem vervolgens voor 20 miljoen verkoopt aan Bologna.
 
Liever niks krijgen en niet naar ajax, dan voor een fooi wel naar ajax.

Beetje de concurrent gaan helpen. Dacht t nie.
Klinkt alsof je al langere tijd betrokken bent bij het (financiële) beleid:maniac: Je zou in huidig beleid in ieder geval niet misstaan.
 
Met deze mentaliteit gaat ie t ook daar niet redden, dat klopt. En dan is elke miljoen mooi meegenomen.
Alleen sluit ik niet voor volle 100% uit dat hij nog een mentale draai kan maken.
Want als hij dat wel doet en wij hebben hem voor een fooi naar ajax laten gaan, dan zou ik bijzonder kut vinden.

Liever dat risico niet nemen denk ik dan.
En sowieso, in tegenstelling tot JdJ zou Overmars het, of Mo daar dan zou slagen of niet, toch wel voor elkaar krijgen om er minimaal 20 miljoen voor te vangen. En dan krijgt PSV een opleidingsvergoeding oid. Doe maar niet nee. Te pijnlijk.
 
Terug
Bovenaan Onderaan