Mohamed Ihattaren (M)

En sowieso, in tegenstelling tot JdJ zou Overmars het, of Mo daar dan zou slagen of niet, toch wel voor elkaar krijgen om er minimaal 20 miljoen voor te vangen. En dan krijgt PSV een opleidingsvergoeding oid. Doe maar niet nee. Te pijnlijk.
Als dat lukt dan loopt Ajax dus ook financieel weer verder uit op PSV. En PSV en Ajax weer verder op de rest van de Eredivisie. Geen fijn gevoel
 
Ik hoop van harte dat Mo tot zichzelf komt en weer de speler wordt van weleer.Zo niet, dan is dit het zoveelste talent bij PSV dat al vroeg in z'n carrière het niet lijkt te redden. PSV TV zou dan natuurlijk voor de komende seizoenen alle talenten kunnen volgen en "wie is de Mo" lanceren, waarbij de kijkers kunnen uitvinden wie van de talenten het niet gaan redden.
 
Ik hoop van harte dat Mo tot zichzelf komt en weer de speler wordt van weleer.Zo niet, dan is dit het zoveelste talent bij PSV dat al vroeg in z'n carrière het niet lijkt te redden. PSV TV zou dan natuurlijk voor de komende seizoenen alle talenten kunnen volgen en "wie is de Mo" lanceren, waarbij de kijkers kunnen uitvinden wie van de talenten het niet gaan redden.
Potverdikkeme, je bent scherp vandaag De Bouterbaas. Op diverse plekken op dit forum zie ik snedige commentaren en olijke grappen en grollen van jouw hand verschijnen. Keep up the good work!

Over het falen van talenten: Dat is echt niet iets wat alleen bij PSV aan de hand is lijkt mij hoor. Bij Ajax bijvoorbeeld worden er gedurende de opleiding ook meer dan voldoende spelers weggestuurd. Ik denk dat het verschil tussen Ajax en PSV wat dat betreft is, dat talenten waar het twee kanten op kan gaan bij PSV langer het vertrouwen krijgen dan bij Ajax. Hierdoor is het bij PSV mogelijk zichtbaarder dat ze 'floppen' dan bij Ajax, omdat ze daar al worden weggestuurd voordat ze überhaupt in the picture komen.
 
Weet niet of jullie het door hebben maar al jaren een feit dat in Nederland nooit de vergoedingen kunnen bijbenen wat in het buitenland wordt betaald. Dikke Mo kan in Turkije al zo 5 a 6 miljoen per jaar opstrijken bv in niet voetballanden als China en Rusland zijn ons ver voorbij. Daarnaast de dikke fee voor makelaar.
Dus bang zijn of hopen dat hij naar Ajax gaat nergens over. Sportief gaat hij absoluut nooit slagen met zijn waardeloze instelling.
 
Voor wat het waard is. In AD las ik dat hij beterschap beloofd heeft. Er staat een punt achter en hij krijgt alle kans zich te bewijzen in de training en daarmee speeltijd af te dwingen. Tot de zomer wordt ook niet meer over het contract gesproken. Hij moet eerst zijn zaakjes op de rit krijgen.
 
Ik moet bekennen dat ik het lastig vind om nu voor hem te juichen alsof er niks is gebeurd.

Als hij straks de winnende tegen Feyenoord er in schiet zou dat zomaar kunnen veranderen hoor, maar ik ben wel een beetje klaar met deze jongen.
Laat ik het zo zeggen: op de schaal van Derrick Luckassen is hij een heel eind weg van de 0.
 
Voor wat het waard is. In AD las ik dat hij beterschap beloofd heeft. Er staat een punt achter en hij krijgt alle kans zich te bewijzen in de training en daarmee speeltijd af te dwingen. Tot de zomer wordt ook niet meer over het contract gesproken. Hij moet eerst zijn zaakjes op de rit krijgen.
Lijkt me de verkeerde volgorde, eerst contact tekenen, daarna weer spelen
 
Tja, misschien heeft PSV zich wel bedacht en willen ze eerst meer zekerheid.
Denk je dat echt? Dat asl Mo niet beter z'n best doet ze zeggen: ach, we willen niet verlengen, we verkopen hem gewoon voor een paar miljoen aan de hoogste bieder?
 
PSV laat zich piepelen maar ja wat wil je met JDJ aan het roer. Zonder vaseline worden ze genomen, lekker trainen en einde van het seizoen laat hij de club weer in de steek.
 
Tja, ook op de schaal van Joël Veltman, maar dat betekent niet dat ik nu de polonaise loop dat Zijne Majesteit Ihattaren weer mee mag/wil trainen.
Je begrijpt dat de 0 (%) op de schaal van Luckassen het beste is? ;)
Vertrouwen komt te voet en gaat te paard. Dus er is behoorlijk wat werk aan de winkel.
 
Denk je dat echt? Dat asl Mo niet beter z'n best doet ze zeggen: ach, we willen niet verlengen, we verkopen hem gewoon voor een paar miljoen aan de hoogste bieder?
Ik denk dat men inschat dat de kans op tekenen nihil is en hem daarom "in de etalage" wil zetten om nog een zo hoog mogelijk bedrag ervoor te krijgen.
 
Om het dan toch wat voor Mo op te nemen. Die jongen is zijn vader kwijt geraakt, veel veranderingen bij de club en niet te vergeten hij is nog erg jong. Dan kan het gebeuren dat hij zulk gedrag gaat vertonen. Niet dat dit het goed zou praten, maar hij heeft beterschap beloofd en die kans moet hij ook gewoon krijgen. De laatste kans welteverstaan
 
Terug
Bovenaan Onderaan