Mohamed Ihattaren (M)

Schmidt hekelt instelling Ihattaren: 'Niet als een prof gedragen'​

link

'Ihattaren heeft zich donderdag niet gedragen zoals je dat van een prof mag verwachten. Weinig inzet, weinig teamdiscipline. Daarom hebben we deze beslissing genomen.' Overigens is het een besluit van de hele club, zo meldt PSV. 'De voltallige staf, spelersgroep en directie heeft er de afgelopen periode alles aan gedaan om Ihattaren te ondersteunen en van waarde te laten zijn voor PSV. Die mogelijkheid heeft hij niet aangegrepen. PSV heeft daarom besloten dat de 19-jarige middenvelder dit weekend geen deel uitmaakt van de A-selectie.'
 
Vergeet ff straffen en belonen, het is geen hond, deze jongen wordt van alle kanten gek gemaakt en heeft daar duidelijk moeite mee. Ik ben geen psycholoog en weet ook niet wat er precies in dat hoofd omgaat, maar als ik zie hoeveel plezier hij heeft als hij de bal in de kruising schiet dan wil hij nog heel graag.
Ja, en als hij elke wedstrijd en in trainingen erin slaagt om alles te geven om n bal in de kruizing te schieten hadden we geen enkel probleem.
 

Schmidt hekelt instelling Ihattaren: 'Niet als een prof gedragen'​

link

'Ihattaren heeft zich donderdag niet gedragen zoals je dat van een prof mag verwachten. Weinig inzet, weinig teamdiscipline. Daarom hebben we deze beslissing genomen.' Overigens is het een besluit van de hele club, zo meldt PSV. 'De voltallige staf, spelersgroep en directie heeft er de afgelopen periode alles aan gedaan om Ihattaren te ondersteunen en van waarde te laten zijn voor PSV. Die mogelijkheid heeft hij niet aangegrepen. PSV heeft daarom besloten dat de 19-jarige middenvelder dit weekend geen deel uitmaakt van de A-selectie.'
Die kan zijn transfer naar Ajax wel op zijn dikke buik schrijven.
 
Zo jammer, kijk als Schmidt nou prima resultaten kon laten zien, maar dit is een van de slechtste seizoenen van PSV ondanks de grote investeringen missen ze creativiteit op het middenveld. Eigenlijk hebben ze een speler als Mo keihard nodig.
dit is zo zonde, alleen maar verliezers :(
 
Zo jammer, kijk als Schmidt nou prima resultaten kon laten zien, maar dit is een van de slechtste seizoenen van PSV ondanks de grote investeringen missen ze creativiteit op het middenveld. Eigenlijk hebben ze een speler als Mo keihard nodig.
dit is zo zonde, alleen maar verliezers :(

Een speler als Mo is alleen maar nodig als hij zich als een prof gedraagt en levert. Zo niet, weg ermee.
 
Zo zonde...sprak zich in zijn moeilijke periode met zijn pa nog zo positief uit over PSV...is dat dan ook opeens vergeten? Verkeerde mensen om zich heen? Lastig maar inderdaad alleen verliezers
Zag laatste een video waarin Van Persie vertelde over hoe hij zijn zoon wat levenslessen bijbracht - van vader op zoon. Precies wat Ihatarren ook nodig heeft. Misschien toch lastig voor Ihatarren om andere mensen dan zijn vader tot zich te laten doordringen.
'Hij zit bij Feyenoord Onder-14 en er was een wedstrijd tegen Ajax Onder-14', vertelt Van Persie aan de High Performance Podcast. 'Shaqueel zat op de bank, hij speelde niet. In de auto op weg naar huis was hij wat chagrijnig, teleurgesteld. Zeurend over anderen, de coach, etcetera.'

Robin van Persie heeft een geweldige loopbaan achter de rug en zijn zoon Shaqueel hoopt in de voetsporen van zijn vader te kunnen treden. Daar is echter meer dan alleen talent voor nodig.
Van Persie, topscorer aller tijden van het Nederlands elftal, probeert zijn zoon met levenslessen verder te helpen. 'Hij zit bij Feyenoord Onder-14 en er was een wedstrijd tegen Ajax Onder-14', vertelt Van Persie aan de High Performance Podcast. 'Shaqueel zat op de bank, hij speelde niet. In de auto op weg naar huis was hij wat chagrijnig, teleurgesteld. Zeurend over anderen, de coach, etcetera.'

Het stoorde Van Persie. 'Ik zei: Shaqueel, je klinkt als een verliezer, weet je dat? Je klinkt alsof je hebt verloren. Je geeft hem de schuld, je geeft haar de schuld, je geeft dit de schuld, je geeft alles de schuld. Maar ik hoor niks over jezelf. Winnaars nemen zelf de controle. Ze geven zichzelf de schuld en kijken naar waar zij kunnen verbeteren. Dat is waar je aan zou moeten denken. Je moet jezelf de vraag stellen: ben je een winnaar of een verliezer?'

'Voor mij maakt het niets uit: ik ben je vader en de enige taak die ik en je moeder hebben is ervoor zorgen dat je straks op je twintigste een goede jongen en klaar voor het leven bent. Je kan je fouten maken, je kan doen wat je wil: ik zal altijd evenveel van je houden. Het maakt mij niet uit of je het zal maken als voetballer of niet. Maar jij zegt dat dit je passie is, dus dan zal je de controle moeten pakken over je eigen leven. Stop met klagen, want je klinkt als een verliezer. Als je een verliezer wil zijn, wees een verliezer. Ik hou ook dan nog steeds evenveel van je. Het maakt voor mij niets uit. Maar als je een winnaar wil zijn, neem de controle over je leven en stop met klagen over anderen.'
Twee dagen later na de wedstrijd werd Shaqueel van Persie weer op het trainingsveld verwacht. Zijn vader besloot een kijkje te gaan nemen. 'Dus ik zit daar, in de kou, capuchon op. Ik kijk en ik zie een tijger trainen, rennen, werken. Toen dacht ik: ah, oké. Hij realiseert zich dat hij de controle over zijn leven moet nemen. En hij is dertien jaar oud!'
 
Bestaat Bona nog? Daarmee kreeg je de grootste vijanden weer aan tafel
2048x1152.jpg
 
Vind je hem minder dan Mauro en Thomas, die ook geef goal/assists afleverden. Die speelden NL in zijn plaats

Die 2 zijn en niet Marokkaans en hebben een veel fijnere werk ethiek, het moge duidelijk zijn dat ze allebei niet op ziyech zo'n niveau zitten.
 
Terug
Bovenaan Onderaan