Mohamed Ihattaren (M)

Dit is zo ongelooflijk zonde, Mo is een voetballer waarvoor je naar het stadion gaat, een kind van onze club, waar je extra trots op bent omdat hij een van ons is en geen financiële investering.
De harde opstelling heeft nog nooit geholpen en geeft alleen maar verliezers. Ik vind dat de leiding inclusief Smidt (die is ook niet groter dan de club) er alles aan moeten doen om Mo binnen te houden en weer gemotiveerd.

We weten natuurlijk niet exact wat er gaande is. Maar stel je nou voor dat het klopt dat Mo een beetje aan het etteren is. Hoe zie je "alles eraan doen binnen te houden" dan voor je? Slecht gedrag wil je uiteraard niet belonen.
 
We weten natuurlijk niet exact wat er gaande is. Maar stel je nou voor dat het klopt dat Mo een beetje aan het etteren is. Hoe zie je "alles eraan doen binnen te houden" dan voor je? Slecht gedrag wil je uiteraard niet belonen.
Vergeet ff straffen en belonen, het is geen hond, deze jongen wordt van alle kanten gek gemaakt en heeft daar duidelijk moeite mee. Ik ben geen psycholoog en weet ook niet wat er precies in dat hoofd omgaat, maar als ik zie hoeveel plezier hij heeft als hij de bal in de kruising schiet dan wil hij nog heel graag.
 
Vergeet ff straffen en belonen, het is geen hond, deze jongen wordt van alle kanten gek gemaakt en heeft daar duidelijk moeite mee. Ik ben geen psycholoog en weet ook niet wat er precies in dat hoofd omgaat, maar als ik zie hoeveel plezier hij heeft als hij de bal in de kruising schiet dan wil hij nog heel graag.

Nee, Mo is geen hond.. Maar als je dat dan zo wil opvatten, ok. :maniac:

Je gaat een tikkie aan m'n punt voorbij, hoe jij dan "alles eraan doen" ziet, maar prima verder. Ik wil er ook niet teveel over zeggen, want we weten nog niet wat er allemaal speelt.
 
Vergeet ff straffen en belonen, het is geen hond, deze jongen wordt van alle kanten gek gemaakt en heeft daar duidelijk moeite mee. Ik ben geen psycholoog en weet ook niet wat er precies in dat hoofd omgaat, maar als ik zie hoeveel plezier hij heeft als hij de bal in de kruising schiet dan wil hij nog heel graag.
Oke laten we jouw verhaal volgen. Het minste dat hij dan kan doen is uitspreken graag voor PSV te willen spelen en zo spoedig mogelijk wil bijtekenen. Dan krijgt hij van mij alle vrijheid om weer toe te werken naar topniveau.
 
Doodzonde dit, jongen is te veel opgehemeld in eerste jaren door ons, media en van bommel die hem veel te belangrijk maakte. Onder Schmidt moet hij het op eigen kracht laten zien en dat lukt niet. Hij voegt veel te weinig toe in het veld en heeft nare maniertjes.

Zo jammer dat we geen oudere spelers hebben die zo'n menneke ff met beide benen op de grond zet.

Ben bang dat hij in het rijtje aissati ambrabat bakkali labyad bazoer gaat komen als hij niet snel schakelt
 
Ik kan me niet aan het idee onttrekken dat Ihattaren hier beetje bij beetje een vertrek aan het forceren is of toch minstens de boel aan het saboteren is. Dit kan nooit goed zijn voor hem en PSV. Begint op Bakkali en consorten te lijken.
Of Mo is de enige die het lef heeft om tegen Schmidt in te gaan en te zeggen waar het op staat. Ik sta achter Mo. En hij heeft groot gelijk dat hij weg wil, dit is voor hem een doodlopende straat
 
Of Mo is de enige die het lef heeft om tegen Schmidt in te gaan en te zeggen waar het op staat. Ik sta achter Mo. En hij heeft groot gelijk dat hij weg wil, dit is voor hem een doodlopende straat
Hij mag zeker weg als hij dat wilt en als de kopende club betaalt wat PSV wilt hebben. Meestal is dat niet veel dus dat zal geen probleem opleveren.
Tot die tijd moet hij gewoon zijn stinkende best doen en geen maniertjes zoals ziekmelden gaan toepassen. Dan verlies je heel snel het respect van de supporters.
Wanneer ik Ajax was zou ik deze Mo aan me voorbij laten gaan, of ze zien in hem een goedkope speler die ze net als Bazoer voor het dubbele kunnen verkopen.
 
Ik verbaas me wel een beetje over al die negatieve reacties hier. Wij zien allemaal dat het seizoen de vernieling in is geholpen door een trainer due bizarre keuzes maakt. Bijna iedereeen hier op het forum is wel klaar met Schmidt. En als een speler daar tegenin gaat, wordt hij afgemaakt ipv gesteund. Enk je echt dat ijv Gullit of Rene vd Kerkhof of elke andere topper die bij PSV heeft gespeeld, de tactiek en instelling van deze trainer gepikt had. Ik garandeer je van niet, dud hadden de klleedkamer georganiseerd en de trainer gezegd, nu gaan we het zo doen, of hem genegeerd. Ik ben blij dat er een speler is die opstaat tegen Schmidt, zou de hele selectie moeten doen. De besten moeten spelen, en PSV gaat voor de titel, tevreden zijn met een 2e plek, in febr voor alles uitgespeeld zijn en geen topper winnen past niet bij PSV. (en dan al die niet ter zake doende verwijzingen naar zijn afkomst :braak:
 
Ik wilde hetzelfde vragen als Ralf: denkt iemand nou echt dat Ajax op hem zit te wachten?

Absoluut, hij kost geen drol en als die een ajaks shirt aan doet is die al minimaal 10x meer waard, dus waarom zou je hem niet nemen. Niet eens een gok maar pure investering + bonus klap voor de concurent.

Mo = klaar hier, zijn ego gaat dit niet trekken dus kan je hem beter lozen. Hij en Malen zijn de enige 2 die niet blij zijn met dit psv, hopelijk komen er meer nu uit de kast en dalen de Sxhmidt kansen op blijven.
 
Ik verbaas me wel een beetje over al die negatieve reacties hier. Wij zien allemaal dat het seizoen de vernieling in is geholpen door een trainer due bizarre keuzes maakt. Bijna iedereeen hier op het forum is wel klaar met Schmidt. En als een speler daar tegenin gaat, wordt hij afgemaakt ipv gesteund. Enk je echt dat ijv Gullit of Rene vd Kerkhof of elke andere topper die bij PSV heeft gespeeld, de tactiek en instelling van deze trainer gepikt had. Ik garandeer je van niet, dud hadden de klleedkamer georganiseerd en de trainer gezegd, nu gaan we het zo doen, of hem genegeerd. Ik ben blij dat er een speler is die opstaat tegen Schmidt, zou de hele selectie moeten doen. De besten moeten spelen, en PSV gaat voor de titel, tevreden zijn met een 2e plek, in febr voor alles uitgespeeld zijn en geen topper winnen past niet bij PSV. (en dan al die niet ter zake doende verwijzingen naar zijn afkomst :braak:
Niet alles is de fout van Schmidt. Mo is zelf degene die weigert hard te werken wanneer hij er langs staat. Zoals ik al eerder zei: Mo heeft voldoende talent om ervoor te zorgen dat elke trainer, ook Schmidt, niet om hem heen kan. Enige wat hij ervoor moet doen is keihard werken, zoals ieder ander in dit wereldje.
 
Niet alles is de fout van Schmidt. Mo is zelf degene die weigert hard te werken wanneer hij er langs staat. Zoals ik al eerder zei: Mo heeft voldoende talent om ervoor te zorgen dat elke trainer, ook Schmidt, niet om hem heen kan. Enige wat hij ervoor moet doen is keihard werken, zoals ieder ander in dit wereldje.
Ik vraag me af hoe je zo makkelijk aanneemt dat Mo niet wil werken? Ik vermoed dat Mo wil spelen, hele wedstrijden en gewoon 2x per week. En een trainer die vindt dat Mo een hele wedstrijd moet rennen en vliegen zoals Thomas of Mauro, die niet veel meer kunnen, neem ik niet serieus.

En keihard trainen als je 2 wedstrijden per week speelt, is zeer onverstandig. Zou dat niet de reden kunnen zijn dat PSV maar hooguit een uurtje kan spelen
 
Ik vraag me af hoe je zo makkelijk aanneemt dat Mo niet wil werken? Ik vermoed dat Mo wil spelen, hele wedstrijden en gewoon 2x per week. En een trainer die vindt dat Mo een hele wedstrijd moet rennen en vliegen zoals Thomas of Mauro, die niet veel meer kunnen, neem ik niet serieus
Succes bij een grotere topclub dan. Ik vind het heel aannemelijk dat van een basisspeler van psv wat werklust word verwacht. Of je moet er 10 scoren dan kom je er nog mee weg. Maar dat doet Mo ook niet. Nee ik vind Mo dit seizoen eigenlijk tegenvallen. Dan kunnen we naïef het vingertje wijzen naar Schmidt. Maar Mo heeft genoeg minuten gemaakt om het tegendeel te bewijzen.
 
Ik vraag me af hoe je zo makkelijk aanneemt dat Mo niet wil werken? Ik vermoed dat Mo wil spelen, hele wedstrijden en gewoon 2x per week. En een trainer die vindt dat Mo een hele wedstrijd moet rennen en vliegen zoals Thomas of Mauro, die niet veel meer kunnen, neem ik niet serieus.

En keihard trainen als je 2 wedstrijden per week speelt, is zeer onverstandig. Zou dat niet de reden kunnen zijn dat PSV maar hooguit een uurtje kan spelen
'Mo heeft genoeg talent om ervoor te zorgen dat geen enkele trainer om hem heen kan'. Daarnaast nog het feit dat hij te dik was aan het begin en meer van die vreemde dingen kan ik prima concluderen dat Mo zijn instelling niet professioneel is. Het is geen straatvoetbal wat hij speelt. Als Mo alles wil spelen moet hij ervoor zorgen dat hij zich op de training juist opstelt en net zoals ieder ander doet wat de trainer van je vraagt, Mo is met zijn talent geen uitzondering daar in.

Daarnaast vraag ik me dan weer af hoe je zo makkelijk aanneemt dat Schmidt Mo verpest?
 
Ik verbaas me wel een beetje over al die negatieve reacties hier. Wij zien allemaal dat het seizoen de vernieling in is geholpen door een trainer due bizarre keuzes maakt. Bijna iedereeen hier op het forum is wel klaar met Schmidt. En als een speler daar tegenin gaat, wordt hij afgemaakt ipv gesteund. Enk je echt dat ijv Gullit of Rene vd Kerkhof of elke andere topper die bij PSV heeft gespeeld, de tactiek en instelling van deze trainer gepikt had. Ik garandeer je van niet, dud hadden de klleedkamer georganiseerd en de trainer gezegd, nu gaan we het zo doen, of hem genegeerd. Ik ben blij dat er een speler is die opstaat tegen Schmidt, zou de hele selectie moeten doen. De besten moeten spelen, en PSV gaat voor de titel, tevreden zijn met een 2e plek, in febr voor alles uitgespeeld zijn en geen topper winnen past niet bij PSV. (en dan al die niet ter zake doende verwijzingen naar zijn afkomst :braak:

Met je laatste toevoeging tussen ( ) eens.
Voor de rest allesbehalve.

"Wij zien allemaal dat het seizoen de vernieling in is geholpen door een trainer due bizarre keuzes maakt. Bijna iedereeen hier op het forum is wel klaar met Schmidt."

Denk je dat echt ja?
Volgens mij is t een minderheid op t forum dat zó negatief is over de trainer. En deze minderheid is behoorlijk mondig in het uitdragen van die mening.

Uiteindelijk weten we als buitenstaander niet precies hoe t zit.
Er zijn sowieso een paar puntjes waaruit op te maken is dat Mo de schijn tegen heeft. De zomerkilootjes, social media uitlatingen, t feit dat andere talenten wél beter worden (ook onder Schmidt), bijv.
 
'Mo heeft genoeg talent om ervoor te zorgen dat geen enkele trainer om hem heen kan'. Daarnaast nog het feit dat hij te dik was aan het begin en meer van die vreemde dingen kan ik prima concluderen dat Mo zijn instelling niet professioneel is. Het is geen straatvoetbal wat hij speelt. Als Mo alles wil spelen moet hij ervoor zorgen dat hij zich op de training juist opstelt en net zoals ieder ander doet wat de trainer van je vraagt, Mo is met zijn talent geen uitzondering daar in.

Daarnaast vraag ik me dan weer af hoe je zo makkelijk aanneemt dat Schmidt Mo verpest?
De lol gaat er wel vanaf als we naar een elftal vol dravers gaan kijken, zonder enige creativiteit. Het is niet voor niks dat met name Mo en Malen ontevreden zijn
 
De lol gaat er wel vanaf als we naar een elftal vol dravers gaan kijken, zonder enige creativiteit. Het is niet voor niks dat met name Mo en Malen ontevreden zijn
Wanneer de gehele selectie fit is hebben we deze opstelling:

Mvogo
Dum - Teze - Bosc/Vier - Max
Rosario/Bosc - Sangaré
Gakpo - Götze
Malen - Zahavi

Daar zit voldoende creativiteit in en het feit dat Mo alsnog niet speelde en Mauro en Thomas wél zegt mij iets over Mo dat Mauro en Thomas hard werken op de training, doen wat de trainer zegt en Mo vindt dat hij op basis van zijn talent moet spelen en er verder niet veel meer voor hoeft te doen. Want zeg nou eerlijk: is Mo ook maar iets beter geworden sinds zijn debuut? Ik vind van niet. Ook een Götze en andere grote spelers bij andere clubs moeten er keihard voor werken.
 
De lol gaat er wel vanaf als we naar een elftal vol dravers gaan kijken, zonder enige creativiteit. Het is niet voor niks dat met name Mo en Malen ontevreden zijn
Eens met de 1e zin. Dat zou funest zijn.
Maar Götze, Gakpo en Madueke dan? Die kunnen wél brengen wat Schmidt vraagt én daarbij hun creativiteit brengen. Waarom kan of wil Mo dat niet of minder? Of waarom zou hij dat minder hoeven te doen?
 
Waarom zou hij zich expres ziek gemeld hebben?
Hij kreeg juist steeds meer vertrouwen en speeltijd en was waarschijnlijk gewoon tegen Olympiakos opgesteld.

Dat werkweigering was aan het begin van het seizoen logischer geweest, toen hij veel minder speeltijd en kansen kreeg, dat is namelijk iets waar je ontevreden over kan zijn.

Snap dit totaal niet.
Ik ook niet.
Dit is zo ongelooflijk zonde, Mo is een voetballer waarvoor je naar het stadion gaat, een kind van onze club, waar je extra trots op bent omdat hij een van ons is en geen financiële investering.
De harde opstelling heeft nog nooit geholpen en geeft alleen maar verliezers. Ik vind dat de leiding inclusief Schmidt (die is ook niet groter dan de club) er alles aan moeten doen om Mo binnen te houden en weer gemotiveerd.
Zie hieronder.
We weten natuurlijk niet exact wat er gaande is. Maar stel je nou voor dat het klopt dat Mo een beetje aan het etteren is. Hoe zie je "alles eraan doen binnen te houden" dan voor je? Slecht gedrag wil je uiteraard niet belonen.
Niet elke persoon is hetzelfde en heeft dezelfde aanpak nodig. Gakpo is een heel ander type. Het is zeker wel in het belang van PSV om Ihattaren weer op de rit te krijgen. Zijn talent straalt af op de club en jeugdopleiding. Daarnaast kan PSV tzt de euro’s heel goed gebruiken. Je zal bij zo’n jongen de juiste snaar moeten raken. Dat lukte Van Bommel ook.

Niet vergeten dat in de jeugdopleiding spelen ook al een soort profbestaan is. Dat hij geen inzet toont/wil tonen, kan ik me niet voorstellen.
 
Oke laten we jouw verhaal volgen. Het minste dat hij dan kan doen is uitspreken graag voor PSV te willen spelen en zo spoedig mogelijk wil bijtekenen. Dan krijgt hij van mij alle vrijheid om weer toe te werken naar topniveau.
Volgens mij heeft hij geen idee meer wat goed of slecht is voor hem en wordt hij van alle kanten “geadviseerd”. Er zijn 2 zekerheden bij hem weggevallen, zijn vader en zijn voetbal. Dat laatste kun je hem verwijten, maar ook de club, die hem blijkbaar niet gegeven heeft wat hij had verwacht. Hij is verdorie pas 18.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan