Mohamed Ihattaren (M)

Onzin, iedereen heeft recht op privacy. Anders wil ik ook graag dat elke schipholmedewerker elke dag een blaas en alcohol test onderdgaat en de resultaten, met foto en naam gepubliceerd worden...

Ik ben een nobody, al doe ik het dagelijks interesseert het niemand :lmao:
Een voetballer is ander koek, of die wilt of niet hij kan nooit normaal over straat lopen, zijn privacy is al minimaal tot niks, dan maar openkaart zijn om de club-rust te bewaren.
 
Ik ben een nobody, al doe ik het dagelijks interesseert het niemand :lmao:
Een voetballer is ander koek, of die wilt of niet hij kan nooit normaal over straat lopen, zijn privacy is al minimaal tot niks, dan maar openkaart zijn om de club-rust te bewaren.
Dan zal je eerst de wet moeten aanpassen. Het is niet PSV die onwillig is, ze mogen het gewoon niet.
 
Mo plaatst al 2 dagen insta stories van zichzelf in de gym met Kugel. Tekst was "on the way back".

Lijkt me dus weer allemaal drama voor niets, die jongen is fit aan het worden.
Precies, media gewoon negeren, luisteren naar Schmidt en Mo zelf. Vind het een goed teken dat Mo 1 op 1 training krijgt binnen de club. Laat toch zien hoe belangrijk hij is binnen ons PSV en dat Schmidt dat ook inziet!
 
Mo plaatst al 2 dagen insta stories van zichzelf in de gym met Kugel. Tekst was "on the way back".

Lijkt me dus weer allemaal drama voor niets, die jongen is fit aan het worden.

Volgens mij is dat wel een leuke gast, die Kugel. Zo te zien heeft Mo er ook wel lol mee
 
Die Mo, die komt er wel:

Kippenvel bij Ihattaren: 'Als je nu op mijn buik slaat? Dan voel je alleen blokken'


Hij stelt:
'Ik kom uit een zware periode met veel ups and downs. Dat de trainer weer vertrouwen in me heeft en me speelminuten laat maken, daar ben ik heel blij mee en is voor mij heel belangrijk. Ik was er even een tijdje niet, maar ik voel me nu fitter. Ik train nu elke dag ook buiten de groep om en ik ben op weg terug naar de oude Mo. Ik ben heel blij met de hulp die ik daarbij krijg en ben ook blij dat de trainer me op het rechte pad heeft weten te houden.'
 
Die Mo, die komt er wel:

Kippenvel bij Ihattaren: 'Als je nu op mijn buik slaat? Dan voel je alleen blokken'


Hij stelt:
'Ik kom uit een zware periode met veel ups and downs. Dat de trainer weer vertrouwen in me heeft en me speelminuten laat maken, daar ben ik heel blij mee en is voor mij heel belangrijk. Ik was er even een tijdje niet, maar ik voel me nu fitter. Ik train nu elke dag ook buiten de groep om en ik ben op weg terug naar de oude Mo. Ik ben heel blij met de hulp die ik daarbij krijg en ben ook blij dat de trainer me op het rechte pad heeft weten te houden.'
Ook wel even lekker om te lezen dat Mo zelf aangeeft dat Schmidt hem op het rechte pad houdt. Ipv al die analisten die maar blijven blaten dat Schmidt onze Mo verpest.
 
Misschien moet ie eerst even wat beter gaan spelen voordat ie een verbeterd contract verdient. Of chargeer ik nu teveel?
Ik vond hem in de eerste helft echt wel wat goede dingen laten zien. Er kwamen ook een aantal passes niet aan. Dat is niet des Mo's, denk ik. Op de weg terug, denk en hoop ik.
 
Terug
Bovenaan Onderaan