Mohamed Ihattaren (M)

Haha grappenmaker met wat hij nu laat zien op het veld mag hij blij zijn met Groningen,Utrecht of Twente.
En ik denk dat het middenveld van ajax met Gravenberg, Kudus en Klaassen wel even vastligt. Kan hij op de bank zitten met Ekkelenkamp, Alvarez en Labyad.
 
Wat is er toch met Ihattaren aan de hand? Allemaal bedekte termen door Schmidt over optrainen en daardoor geen wedstrijden kunnen spelen. Ik vind het maar vreemd. Het beste voor zo'n jong talent is toch het spelen van wedstrijden? Dan wordt hij vanzelf wel fit.
 
Wat is er toch met Ihattaren aan de hand? Allemaal bedekte termen door Schmidt over optrainen en daardoor geen wedstrijden kunnen spelen. Ik vind het maar vreemd. Het beste voor zo'n jong talent is toch het spelen van wedstrijden? Dan wordt hij vanzelf wel fit.
Misschien is er ook wel iets anders aan de hand. Wat Schmidt niet mag vertellen vanwege AVG technische redenen.

Ben het met je oneens namelijk. Als een talent niet fit is dan doen wedstrijden alleen maar meer schade. Daarin forceer je juist eerder dingen dan op trainingen. Aan wedstrijdritme zal het niet liggen. Want voor de interland periode maakte hij geregeld minuten.
 
Ik vind de uitleg van Schmidt eigenlijk wel duidelijk en prima. Mo herstelt van een ziekte periode en is nog niet volledig fit, prima om hem dan rustig te laten herstellen.

Al die complottheorieën en opmerking van "analysten" als Ibi heb je helemaal niets aan. Schmidt ziet zelf vast ook wel dat een fitte Ihattaren een van de beste spelers in je ploeg is.
 
Ik denk dat de verklaring van Ibi best wel eens waar kan zijn. Mogelijk ziet Mo het totaal niet meer zitten bij PSV. Blijkt al een tijdje uit de regelmatige flirts met Ajax en zijn onverschillige houding. Een speler die het naar zijn zin heeft, wil altijd spelen (ondanks vermoeidheid). Ik denk dat we er rekening mee kunnen houden dat de relatie over is.
 
Ik denk dat de verklaring van Ibi best wel eens waar kan zijn. Mogelijk ziet Mo het totaal niet meer zitten bij PSV. Blijkt al een tijdje uit de regelmatige flirts met Ajax en zijn onverschillige houding. Een speler die het naar zijn zin heeft, wil altijd spelen (ondanks vermoeidheid). Ik denk dat we er rekening mee kunnen houden dat de relatie over is.
Ben ik ook bang voor.
 
Ik denk dat de verklaring van Ibi best wel eens waar kan zijn. Mogelijk ziet Mo het totaal niet meer zitten bij PSV. Blijkt al een tijdje uit de regelmatige flirts met Ajax en zijn onverschillige houding. Een speler die het naar zijn zin heeft, wil altijd spelen (ondanks vermoeidheid). Ik denk dat we er rekening mee kunnen houden dat de relatie over is.
Denk dat het beste is naar Schmidt, PSV en Mo zelf luisteren i.p.v. allemaal “analisten” en buitenstaanders die maar wat roepen.
 
Ik denk dat de verklaring van Ibi best wel eens waar kan zijn. Mogelijk ziet Mo het totaal niet meer zitten bij PSV. Blijkt al een tijdje uit de regelmatige flirts met Ajax en zijn onverschillige houding. Een speler die het naar zijn zin heeft, wil altijd spelen (ondanks vermoeidheid). Ik denk dat we er rekening mee kunnen houden dat de relatie over is.

Dat heb ik nou ook met het verhaal van kapitein Ortega.
 
Ik denk dat de verklaring van Ibi best wel eens waar kan zijn. Mogelijk ziet Mo het totaal niet meer zitten bij PSV. Blijkt al een tijdje uit de regelmatige flirts met Ajax en zijn onverschillige houding. Een speler die het naar zijn zin heeft, wil altijd spelen (ondanks vermoeidheid). Ik denk dat we er rekening mee kunnen houden dat de relatie over is.

De media bedenkt die flirt. Net als destijds bij Bergwijn. Ik denk dat er helemaal niet zoveel aan de hand is juist.
 
Ik denk dat de verklaring van Ibi best wel eens waar kan zijn. Mogelijk ziet Mo het totaal niet meer zitten bij PSV. Blijkt al een tijdje uit de regelmatige flirts met Ajax en zijn onverschillige houding. Een speler die het naar zijn zin heeft, wil altijd spelen (ondanks vermoeidheid). Ik denk dat we er rekening mee kunnen houden dat de relatie over is.
Met de regelmatige flirts bedoel je die ene keer dat hijhet Ajax Facebook account volgde?
 
Men moet eens duidelijkheid gaan vertellen over hem, trainer lult bullshit en tegenstrijdige shit. Of hij is mentaal gewoon klaar, geen goede prof, ex-corona of een ander aandoening waardoor zijn conditie/gewicht niet mee kan. Hoe wazig dit word en langer duurt hoe meer men spookverhalen gaat vertellen of denken dat het gewoon een ruk-prof is met geen goede instelling
 
Men moet eens duidelijkheid gaan vertellen over hem, trainer lult bullshit en tegenstrijdige shit. Of hij is mentaal gewoon klaar, geen goede prof, ex-corona of een ander aandoening waardoor zijn conditie/gewicht niet mee kan. Hoe wazig dit word en langer duurt hoe meer men spookverhalen gaat vertellen of denken dat het gewoon een ruk-prof is met geen goede instelling
Als het iets medisch is staat het Ihattaren vrij om er iets over te zeggen. Dat is niet aan Schmidt, medespelers, de directie of wie dan ook. Sterker nog, het mag in dat geval niet eens zonder toestemming. Gaat dat ver? Misschien. Maar het zijn de regels.
 
Nee hoor hij was nog steeds te dik maar kreeg kansen om te spelen mede doordat anderen er niet waren.

Toen hij weer het veld in mocht was hij ook aan de dikke kant, maar ook zeker weer op de weg terug. Dat kan hand in hand gaan. Daarna is hij ook ziek geworden wat hem terug geworpen heeft. We zien niet alle ins en outs, maar ik denk zeker dat beide partijen hier fout zitten, ook gezien wat Mo zelf in de interviews zegt over oa zijn aanleg tot dik worden.
 
Men moet eens duidelijkheid gaan vertellen over hem, trainer lult bullshit en tegenstrijdige shit. Of hij is mentaal gewoon klaar, geen goede prof, ex-corona of een ander aandoening waardoor zijn conditie/gewicht niet mee kan. Hoe wazig dit word en langer duurt hoe meer men spookverhalen gaat vertellen of denken dat het gewoon een ruk-prof is met geen goede instelling
Wat zegt hij wat tegenstrijdig is dan?
 
Een voetballer kent geen privacy, dus hoeft dat ook niet in zulke gevallen :)
Het is medisch of pure discipline wat faalt
 
Terug
Bovenaan Onderaan