PSV zou, net als Ajax, interesse hebben in Tobias Börkeeiet van Stabaek IF uit Noorwegen. Het is een twintigjarige controlerende middenvelder die speelt bij de nummer 12 uit Noorwegen. Hij heeft nog een contract tot eind 2020. Opvolger van Hendrix?
 
Laatst bewerkt:
PSV zou, samen met Ajax, interesse hebben in Tobias Börkeeiet van Stabaek IF uit Noorwegen. Het is een twintigjarige controlerende middenvelder die speelt bij de nummer 12 uit Noorwegen. Hij heeft nog een contract tot eind 2020. Opvolger van Hendrix?

:unsure: Als ze samen interesse hebben kan Ajax hem betalen en kan hij bij PSV gaan spelen. :D ;)
 
Ik heb zijn naam al eerder laten vallen, maar ik denk dat Guus Til van AZ van grote waarde kan zijn bij PSV, als Pereiro en Hendrix in de zomer vertrekken. Hij is niet voor niets nu al aanvoerder van AZ, speelt behoorlijk goed voor zijn leeftijd en schijnt nu al gevolgd te worden door Russische clubs. Ik vind hem een combinatie van Marco van Ginkel en Frenkie de Jong : bal vasthouden, lopen met de bal, passing, power, doelgericht, maakt regelmatig een doelpunt, strijd en overzicht. Ik zou het jammer vinden als PSV geen werk maakt van hem.....en ja, ik weet dat het weer een speler van AZ is, maar van wat ik het afgelopen seizoen gezien heb van hem, zou ik hem wel halen, 2 seizoenen laten rijpen en vervolgens verkopen aan het buitenland.
 
Ik heb zijn naam al eerder laten vallen, maar ik denk dat Guus Til van AZ van grote waarde kan zijn bij PSV, als Pereiro en Hendrix in de zomer vertrekken. Hij is niet voor niets nu al aanvoerder van AZ, speelt behoorlijk goed voor zijn leeftijd en schijnt nu al gevolgd te worden door Russische clubs. Ik vind hem een combinatie van Marco van Ginkel en Frenkie de Jong : bal vasthouden, lopen met de bal, passing, power, doelgericht, maakt regelmatig een doelpunt, strijd en overzicht. Ik zou het jammer vinden als PSV geen werk maakt van hem.....en ja, ik weet dat het weer een speler van AZ is, maar van wat ik het afgelopen seizoen gezien heb van hem, zou ik hem wel halen, 2 seizoenen laten rijpen en vervolgens verkopen aan het buitenland.
En wat moet hij kosten?
 
Veels te veel, Guti kan die rol ook vertolken.
Op 2-3 wedstrijden na heb ik vrijwel niets extra's gezien van Guti...bijna altijd onzichtbaar...en nu kunnen we zeggen dat hij vrijwel nooit in de basis start en het bijna alleen met invalbeurten moet doen. Maar ook in die invalbeurten zie ik nauwelijks een drive om zich te doen gelden, nauwelijks iets creatiefs....dan zie ik bij een speler als Doan van Groningen veel vaker de drive, de bevlogenheid en de creatieve impulsen ....dus, als ik mocht ruilen, dan wist ik het nu na een jaar zeker wel....
 
Op 2-3 wedstrijden na heb ik vrijwel niets extra's gezien van Guti...bijna altijd onzichtbaar...en nu kunnen we zeggen dat hij vrijwel nooit in de basis start en het bijna alleen met invalbeurten moet doen. Maar ook in die invalbeurten zie ik nauwelijks een drive om zich te doen gelden, nauwelijks iets creatiefs....dan zie ik bij een speler als Doan van Groningen veel vaker de drive, de bevlogenheid en de creatieve impulsen ....dus, als ik mocht ruilen, dan wist ik het nu na een jaar zeker wel....
Guti heeft in 20 wedstrijden minuten mogen maken, ik benadruk minuten, is het dan fair om al conclusies te trekken. Gun hem eens 4 of 5 wedstrijden achtereen in de basis en een gehele wedstrijd lang, en dan kunnen we pas echt over hem oordelen. Rosario mag gewoon blijven aanmodderen, met als absoluut dieptepunt van hem, het definitief weggeven van het kampioenschap. Ik begrijp er niets van, van de policy van MVB.
 
Alsjeblieft niet
Guus (over het paard ge)Til (d).
10 miljoen is hij niet eens waard 5 is al te veel, dit seizoen enorm lopen zwemmen op het middenveld en vorig jaar meegelift op het succes van Jahanbaksh en Weghorst en dan gelijk verkondigen dan AZ al een topclub in Nederland is en er hier geen stap hoger te vinden is.
Doe maar gewoon niet.
 
Laatst bewerkt:
Ik zou het persoonlijk wel leuk vinden als we Ødegaard voor de neus van Ajax weg kunnen pikken. Zou hij onhaalbaar zijn, of is er best wat te regelen met het geld dat we overhouden aan de potentiële transfer van Lozano naar Napoli/PSG?
 
Ik zou het persoonlijk wel leuk vinden als we Ødegaard voor de neus van Ajax weg kunnen pikken. Zou hij onhaalbaar zijn, of is er best wat te regelen met het geld dat we overhouden aan de potentiële transfer van Lozano naar Napoli/PSG?
Is in principe niet te koop. Dus reken maar dat als je 'm wilt kopen, je minimaal met 20 mio moet komen. Onhaalbaar dus.
 
Alsjeblieft niet
Guus (over het paard ge)Til (d).
10 miljoen is hij niet eens waard 5 is al te veel, dit seizoen enorm lopen zwemmen op het middenveld en vorig jaar meegelift op het succes van Jahanbaksh en Weghorst en dan gelijk verkondigen dan AZ al een topclub in Nederland is en er hier geen stap hoger te vinden is.
Doe maar gewoon niet.

Veel liever die Stengs, maar ja, dan zit ie Ihattaren weer in de weg. Het feit is: We moeten snel de selectie klaar hebben voor de 2e voorronde CL.
 
Veel liever die Stengs, maar ja, dan zit ie Ihattaren weer in de weg. Het feit is: We moeten snel de selectie klaar hebben voor de 2e voorronde CL.

Stengs is een winger toch? Ik dacht in ieder geval dat hij een andere positie heeft dan ihattaren
 
Veel liever die Stengs, maar ja, dan zit ie Ihattaren weer in de weg. Het feit is: We moeten snel de selectie klaar hebben voor de 2e voorronde CL.

Hoe kun je overtuigd zijn Stengs te willen zonder te weten op welke positie Stengs speelt? Stengs is rectsbuiten en Ihattaren aanvallend middenvelder. Ødegaard mag dan ook rechtsbuiten zijn, maar speelde wel 52 van zijn 153 wedstrijden als aanvallend middenvelder, en zou daarmee eerder een concurrent zijn voor Ihattaren dan dat Stengs dat is.

Stengs is een winger toch? Ik dacht in ieder geval dat hij een andere positie heeft dan ihattaren

Klopt.
 
Als vervanger van Pereiro zie ik Lucas Zelarayán graag komen! Loopt eind deze maand uit zijn contract bij Tigres, hij is een aanvallende middenvelder met een hele goede dribbel in huis. Ik neem aan dat hij graag eens een keer de stap naar Europa zou willen maken en met zijn 26 jaar lijkt dit het ideale moment. Ik zou hem dan mooi de strijd aan laten gaan met Mo, zeker aangezien hij transfervrij is en er eigenlijk weinig risico aan vast zit.

Hier wat beelden van hem:
 
Aan welk salaris moeten we denken bij Lucas Zelerayan...???
Ik moet toegeven dat ik, afgaande op de beelden in dit filmpje, een dergelijke geweldenaar op het middenveld in de afgelopen jaren niet gezien heb bij PSV. Dus, wat mij betreft is hij zeer welkom, mits zijn salaris betaalbaar is voor PSV.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan