Guus Til lijkt mij toe aan een stap hogerop past denk ik prima bij PSV

Prima speler, maar gezien de keuzes die Van Bommel op het middenveld maakt zie ik niet op welke plek hij zou passen. Een dynamische speler als Til is geen echte controleur (en een ander type weigert onze staf op te stellen), een creatieve nummer tien is hij ook niet echt.

Nog los van dat meer middenvelders wel het laatste is dat we nodig hebben. Hendrix, Rosario, Guti, Sadilek, Thomas, Rigo, en dan nog Pereiro, Mauro, Ihattaren voor op 10.
 
Prima dat Ajax zoals het lijk die Roemeen en Puigh van Barça tot beschikking krijgt. Voor. Volgend seizoen zou ik Ődegaard aan onze selectie toevoegen we hebben nu een paar ideale 12e mannen met guti.mauro.thomas.abdoukhal. En een paar Die weg gaan. Dit is de enige aanvallende mid die ik geschikt vind voor PSV. Laat vlap maar een jaartje klungelen zonder Lammers
 
Prima dat Ajax zoals het lijk die Roemeen en Puigh van Barça tot beschikking krijgt. Voor. Volgend seizoen zou ik Ődegaard aan onze selectie toevoegen we hebben nu een paar ideale 12e mannen met guti.mauro.thomas.abdoukhal. En een paar Die weg gaan. Dit is de enige aanvallende mid die ik geschikt vind voor PSV. Laat vlap maar een jaartje klungelen zonder Lammers
Ödegaard heeft een prijskaartje van 20 miljoen om zijn nek hangen... Als een NLse club dat kan betalen dan is dat Ajax wel.
Puigh is overigens een fantastisch talent. Ik zou jaloers zijn als hij voor Ajax gaat uitkomen.
 
Prima dat Ajax zoals het lijk die Roemeen en Puigh van Barça tot beschikking krijgt. Voor. Volgend seizoen zou ik Ődegaard aan onze selectie toevoegen we hebben nu een paar ideale 12e mannen met guti.mauro.thomas.abdoukhal. En een paar Die weg gaan. Dit is de enige aanvallende mid die ik geschikt vind voor PSV. Laat vlap maar een jaartje klungelen zonder Lammers

Abdoukhlal heet Aboukhlal en speelt rechtsbuiten ;) Je vergeet Ihatttaren nog.
 
Ödegaard heeft een prijskaartje van 20 miljoen om zijn nek hangen... Als een NLse club dat kan betalen dan is dat Ajax wel.
Puigh is overigens een fantastisch talent. Ik zou jaloers zijn als hij voor Ajax gaat uitkomen.
Die kunnen kopen wat ze willen, daar ze momenteel een meer dan uitstekend transferbeleid hebben, met een geweldig scoutingsapparaat.
Pavon lijkt ook de overgang te maken.
 
Het is natuurlijk ook jammer dat Thomas direct al geblesseerd is geraakt. Het had de mogelijkheden weer vergroot. Nu weten we ook nog niet of het PSV-materiaal is of niet.
 
Guus Til van AZ wordt "begeerd" door Zenit en Spartak Moskou....ik zou hem afraden om nu al, pas 21 jaar, naar het buitenland te vertrekken en zeker niet naar Rusland. Zou het niet beter zijn voor hem om een stapje hogerop te gaan en 2 seizoenen voor PSV te spelen voordat hij naar het buitenland vertrekt..??
 
Guus Til van AZ wordt "begeerd" door Zenit en Spartak Moskou....ik zou hem afraden om nu al, pas 21 jaar, naar het buitenland te vertrekken en zeker niet naar Rusland. Zou het niet beter zijn voor hem om een stapje hogerop te gaan en 2 seizoenen voor PSV te spelen voordat hij naar het buitenland vertrekt..??

Nee.
 
Guus Til van AZ wordt "begeerd" door Zenit en Spartak Moskou....ik zou hem afraden om nu al, pas 21 jaar, naar het buitenland te vertrekken en zeker niet naar Rusland. Zou het niet beter zijn voor hem om een stapje hogerop te gaan en 2 seizoenen voor PSV te spelen voordat hij naar het buitenland vertrekt..??
Weer middelmaat, wegblijven dus.
 
Terug
Bovenaan Onderaan