Wat vinden we van Vilhena? Ik weet, bord op schoot scouting, maar hij lijkt me goed passen naast Sangare. In zijn laatste seizoen bij Feyenoord werden ze kampioen met hem naast El Ahmadi, vond hem toen best goed toen. Dat was echt het top middenveld dat seizoen.
 
Maar wel jongens van de club. 🙈
Het is geen hogere wiskunde. Gewoon om te beginnen naar alle clubs in Nederland en België kijken wie er steeds op de een of andere manier pareltjes hebben rondlopen. Daar zitten goeie scouts.
Dan laten we onze scouts dus scouts scouten? ;)
 
Vraag voor de jeugd watchers…Hebben wij eigenlijk nog talentvolle middenvelders in Jong of net daaronder waarvan we binnen afzienbare tijd wat van mogen verwachten …?
 
Misschien is dat juist het probleem van PSV: niet echt goedbetaalde scouts. PSV heeft jaren geleden de scouting gebruikt voor een van de bezuinigingsplannen door te voeren. Dat is bij mijn weten nooit meer hersteld. Daar waar Ajax de top scouts van Groningen, Anderlecht en AZ heeft weggekaapt, bleven wij zitten met de ons kent ons jongens als VOH, JDJ, Faber enz en een anderhalve man en een paardenkop aan scouts.
Die van der Zee is destijds toch zelfs van PSV naar Ajax verkast?
 
Wat vinden we van Vilhena? Ik weet, bord op schoot scouting, maar hij lijkt me goed passen naast Sangare. In zijn laatste seizoen bij Feyenoord werden ze kampioen met hem naast El Ahmadi, vond hem toen best goed toen. Dat was echt het top middenveld dat seizoen.

Dan heb ik nog steeds liever Veerman naast Sangare.
 
Thanks…Hoe goed is hij, kun je iets meer context geven?
Ja altijd lastig te zeggen hoe goed die nou echt is, centrale middenvelder die wel echt naar voren speelt. Pakt soms een goaltje en een assist mee bij PSV 018. Creatieve gast maar geen nummer 10 vgm. Echt meer een spelmaker/spelverdeler. Hoe goed die is ja valt samen met Babadi het meest op bij PSV018 denk dat we hem dit jaar misschien nog wel bij jong gaan zien en dat die binnen nu en 2 jaar z’n debuut gaat maken bij het eerste.
 
Eigenlijk moeten we hopen dat de Afrika cup wordt afgelast. Sangare missen in die wedstrijden is geen fijn vooruitzicht. En een speler halen voor 4 wedstrijden is absurd
Niet als je eigenlijk sowieso nog een echte powerhouse op het middenveld nodig hebt om echt serieus mee te doen om de titel.
 
Niet als je eigenlijk sowieso nog een echte powerhouse op het middenveld nodig hebt om echt serieus mee te doen om de titel.
Daar ben ik het mee eens, maar om een vervanger te halen voor iemand die 4 wedstrijden moet missen! Om een vervanger te halen voor het probleem ginkel/guti roep ik halen als hij beter is!
 
Terug
Bovenaan Onderaan