Michal Sadilek (M)

Probleem is dat we die steeds moeilijker aan ons kunnen binden.

Ik ben het overigens wel volledig eens met je woorden over Sadilek.
Veerman en Sangaré zijn prima tot goede middenvelders. Als ze in de zomer weer zulke kwaliteit kunnen halen zit ‘t wel goed denk ik.
 
Als stand-in voor Guti niet zo slecht, denk ik?
Ik heb hem bij Twente totaal niet gevolgd dus misschien heeft hij zich ontwikkeld maar bij PSV vond ik hem in iedere positie te kort komen, zelfs als invaller en dat is best jammer want hij heeft wat mij betreft de gun factor.

Guti had ik na al die tijd eigenlijk al afgeschreven, maar hij heeft me verrast en hij doet het op dit moment al een paar weken goed. Nu moet hij nog laten zien dat hij dit niveau constant kan vasthouden (minimaal een seizoen o.i.d?).

Hoop ook niet dat we volgend seizoen weer een overschot aan spelers krijgen die te kort komen.
Als je Sadilek weer in de selectie opneemt dan is er misschien minder ruimte voor andere aankopen, misschien zelfs een jeugdspeler of bijvoorbeeld spelers als Thomas en Boscagli die daar ook nog als opvulling uit de voeten kunnen.
 
Twente is gek als ze die optie voor 1.5 miljoen niet lichtten. Steevast een van de betere spelers daar. Dus verwacht Sadilek niet te zien terugkeren.
 
Sadílek is te vroeg gebracht bij PSV, op 19 jarige leeftijd moet je sterke voetballers naast je hebben om verder te ontwikkelen. Daarna op een positie gezet waar hij niet hoorde (lb) Het heeft hem wel opgeleverd dat hij in het Tsjechische nationale team is opgenomen, dus ook nu kiest hij voor een basis plaats om een plek bij het WK in te kunnen vullen. Dus gaat hij voor mijn gevoel bij Twente blijven.
 
  • Leuk
Reactions: IPF
Twente kan dan misschien wel 1,5 mln op tafel leggen. Maar als ze zoals Jans al zei niet aan zijn financielle eisen kunnen voldoen hebben ze alsnog pech. Stel hij wil een 1mln salaris en hij verlengt bij ons, speelt regelmatig en word vaste international. Gaat naar het WK. Is hij echt wel tussen de 5-10mln waard.

Ze gaan naar mijn idee eigen jeugd spelers die presteren beter belonen. Zo blijven ze ook wat langer en/of leveren ze bij verkoop op meer op.

PSV moest Gakpo na zijn prestaties wel zijn contract opwaarderen/verlengen als je ziet wat Zahavi, Bruma en Vinicius krijgen voor wat ze brengen.

Daarom gaan bij Ajax nu ook de jeugdspelers klagen (Mazroui, Brobbey en Gravenbergh).

Volgens mij hebben de meeste van jullie niet op Sadileks spel bij Twente gelet. En ja vrijblijvend bij Twente so what. Dat was met Veerman ook zo. Die bakt er nu bij ons ook niks van zeker?
Gakpo is al opgewaardeerd en zal ongetwijfeld grootverdiener zijn. Hem nog meer geven is geldverspilling, want Gakpo zal uit clubliefde niet nog meer vragen en tevens toch wel komende zomer of uiterlijk de zomer erop vertrekken.
 
Gakpo is al opgewaardeerd en zal ongetwijfeld grootverdiener zijn. Hem nog meer geven is geldverspilling, want Gakpo zal uit clubliefde niet nog meer vragen en tevens toch wel komende zomer of uiterlijk de zomer erop vertrekken.
Gakpo lekker laten vertrekken en proberen een speler van het kaliber Dzudszak zien te halen. Met zo een speler had Zahavi er al 30 in het netje gekopt.
 
Terug
Bovenaan Onderaan