Memphis Depay

Memphis mogelijk naar Brazilië, bij Corinthians. Zou dan ploeggenoot van Ramalho worden. Droom voor iedereen uiteraard, dus ik zou het wel snappen.

Zonder gekheid, die Memphis heeft zich denk ik verslikt in het uitblijven van interesse. Je hoort Portugal, Turkije en Brazilie. En dan clubs als AS Roma. Dat is denk ik niet wat hij hoopte.

Memphis mogelijk naar Brazilië, bij Corinthians. Zou dan ploeggenoot van Ramalho worden. Droom voor iedereen uiteraard, dus ik zou het wel snappen.

Zonder gekheid, die Memphis heeft zich denk ik verslikt in het uitblijven van interesse. Je hoort Portugal, Turkije en Brazilie. En dan clubs als AS Roma. Dat is denk ik niet wat hij hoopte.
Op basis van zn ek verdiend wat mij betreft. Dat was ver ondermaats

Zou een leuke stap voor Depay zijn toch? Een beetje weg van de druk van critici uit Spanje en Nederland. Plezier en ontspanning in voetbal hervinden zodat hij hopelijk minder blessures heeft

Corinthians staat op de 17e plaats en speelt degradatievoetbal in Brazilië. Van de 25 gespeelde wedstrijden slechts 5 x gewonnen.
Het zal me verbazen als Depay daar wil spelen.

Vaak geblesseerd, speler die vooral veel vrijheid nodig heeft, maar die op het moment suprème toch wel eens een mindere dag heeft. Ik snap clubs wel. Trainers willen zekerheidjes.

Corinthians staat op de 17e plaats en speelt degradatievoetbal in Brazilië. Van de 25 gespeelde wedstrijden slechts 5 x gewonnen.
Het zal me verbazen als Depay daar wil spelen.
Daar zal hij ook moeten oppassen met zijn bling bling levenstijl, als hij graag wil blijven leven. Kan ie toch beter naar Saudie Arabië verkassen; krijgt ie nog meer geld ook nog.

Terug
Bovenaan Onderaan