J.B.
Grootste PSV-kenner 2022
Ophef over een zweetbandje is compleet belachelijk
Zeker als het een slechte kopie is van iemand die dat 40 jaar geleden veel beter deed..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Let op: This feature may not be available in some browsers.
Ophef over een zweetbandje is compleet belachelijk
Het gaat weer over randzaken, kennelijk moet de pers altijd weer een relletje veroorzaken. Laat m toch zeg, wat een gezeik.Ophef over een zweetbandje is compleet belachelijk
Ik vind het wel een grappig ding. Zou je wel goed kunnen koppen met zo'n ding? Misschien zelfs wel beter?
Misschien moet ie maar eens een stylist inhuren. De pooier look met de rode sjaal en de hoed die 3 maten te groot was.. mwah..Ach eerder was het een hoed, nu is het de zweetband. Kennelijk is het heel belangrijk wat Memphis aan doet.
Vermoed dat hij gewoon aandelen in de zweetbandindsutrie heeftAch eerder was het een hoed, nu is het de zweetband. Kennelijk is het heel belangrijk wat Memphis aan doet.
Ja de ophef. Hij doet maar wat hij niet laten kan.Ophef over een zweetbandje is compleet belachelijk
Jij vindt het zweetbandje belachelijk, das net wat anders dan dat het belachelijk is.Ja de ophef. Hij doet maar wat hij niet laten kan.
Het zweetbandje is ook compleet belachelijk.
Ik moest er in het begin wel mee lachen, maar nu denk ik: laat m lekker dragen waar hij zich goed bij voelt. Ik zou me kunnen voorstellen dat het anders zou zijn als het een zweetband van ABN-Amro of Adidas zou zijn, maar laat het toch gaan. Blijkbaar moet er iets te zeiken zijn…
Is toch niets nieuws dat veel voetballers pauwen zijn? Of het nou tatoo’s, fluorescerende roze schoenen of een zweetbandje is. Als juwelen toegestaan zouden zijn zouden sommigen er ook uit zien als B.A. Barrachus.Maar t gaat niet om overdadig zweten waar hij last van heeft. Z’n nieuwe vriendin vindt het leuk en hij vindt het mooi staan. Het is een nieuwe look. Gaf hij zelf aan na de wedstrijd. Ik zal wel conservatief zijn in dit soort dingen, maar ik vind het aandacht vragerij. Moet om hem gaan, hij vindt het alleen maar lekker volgens mij als iedereen het erover heeft.
Ik vraag me af of het koppen van de bal niet wordt belet trouwens.
Of hij vind het gewoon leuk om aparte kleren te dragen? Er hoeft niet altijd iets achter te zitten.Maar t gaat niet om overdadig zweten waar hij last van heeft. Z’n nieuwe vriendin vindt het leuk en hij vindt het mooi staan. Het is een nieuwe look. Gaf hij zelf aan na de wedstrijd. Ik zal wel conservatief zijn in dit soort dingen, maar ik vind het aandacht vragerij. Moet om hem gaan, hij vindt het alleen maar lekker volgens mij als iedereen het erover heeft.
Ik vraag me af of het koppen van de bal niet wordt belet trouwens.
Precies.Is toch niets nieuws dat veel voetballers pauwen zijn? Of het nou tatoo’s, fluorescerende roze schoenen of een zweetbandje is. Als juwelen toegestaan zouden zijn zouden sommigen er ook uit zien als B.A. Barrachus.
Niet onze smaak waarschijnlijk, maar wie zijn wij om er over te oordelen? Ieder moet lekker doen waar hij zelf zin in heeft (als het binnen de wet blijft)…
Hij is graag een soort mode icoon, als een ander dit doet is het geen probleem maar als hij iets wil dragen omdat hij zich zo voelt dan pakken ze hem aan. Ik vind dat onzin. Als hij zich hier goed bij voelt dan moet hij dat doen.Of hij vind het gewoon leuk om aparte kleren te dragen? Er hoeft niet altijd iets achter te zitten.
Of hij vind het gewoon leuk om aparte kleren te dragen? Er hoeft niet altijd iets achter te zitten.
Ach, jij gaf je mening, en verviel daarbij niet in amateurpsychologie over zijn beweegredenen, was wat dat betreft een van de betere commentaren op de zweetband in de afgelopen pagina'sKlopt. Het is maar mijn nutteloze gedachtengoed hierover.
Ik vond het niks en het roept wat bij mij op. Dat mag, een ander mag t prima vinden. Mag ook. Memphis moet doen wat hij wil als het mag, ook waar. Nou ja, dus dat
Memphis is een fashionista, hij vindt het leuk om zich met zijn kleding en rap te uiten. Ook al heb ik er persoonlijk weinig mee op maar ik vind alle kritiek wat overdreven. Met alleen maar grijze muizen wordt het leven ook maar saai. Ik kan me trouwens herinneren dat ik zelf ook zo'n band om deed bij het voetbal een jaar of 25 geleden. Ze waren toen erg in de mode. Weet niet meer of het Salas, Redondo of Batistuta geweest was die trend begon. Ik had toen een Peter Andre kapsel wat toen ook heel hip was en zo'n band had dan ook echt een functie om geen haren in je ogen te krijgen en het zag er heel cool uit net als het dragen van witte voetbalschoenen die Weah dacht ik geïntroduceerd had. Leven en laten leven. Memphis lekker beoordelen op zijn voetbal en hij lijkt er zin in te hebbenMemphis is naast voetballer ook bezig om zichzelf weg te zetten als merk, en daar hoort die band ook bij. Memphis hoopt vooral dat hij dit EK gaat schitteren en dat hij over 50 jaar nog wordt herinnert om die band om zijn hoofd en tevens het komende jaar een trend zet. Hij draagt dit niet omdat hij zweet. Want als dat zo'n probleem was, had hij dit 6 jaar geleden al gedaan. Het is een actie met een groter plan. En het lukt hem al aardig omdat iedereen het oppakt. Dus marketing technisch een slimme actie. Vind het zelf overigens ook een onding, maar goed. Lekker doen.
Dank voor je compliment. Dan heb ik het goed verwoord ondanks mijn carrière in jeugd hulpverlening en forensische psychiatrieKlopt. Het is maar mijn nutteloze gedachtengoed hierover.
Ik vond het niks en het roept wat bij mij op. Dat mag, een ander mag t prima vinden. Mag ook. Memphis moet doen wat hij wil als het mag, ook waar. Nou ja, dus dat