Rubberen Robbie
Jeugdspeler
Dat is toch weer een (half?) maandsalaris voor een hele beperkte voetballer als El Ghazi ofzo...Met de huidige financiele situatie lijkt iedere stuiver welkom te zijn, dus zeker ja.
Dat is toch weer een (half?) maandsalaris voor een hele beperkte voetballer als El Ghazi ofzo...Met de huidige financiele situatie lijkt iedere stuiver welkom te zijn, dus zeker ja.
Kan ie in de zomer mooi terug naar ons komenIets langer na zijn debuut zijn ze minder lovend over Memphis Depay.
![]()
Memphis Depay staat er nog niet goed op in Madrid - PSV Inside
Memphis Depay staat er nog niet goed op in Madrid - Nieuws van PSV insidewww.psvinside.nl
Volop twijfels rondom Memphis Depay. Het loopt nog niet zoals verwacht voor Memphis Depay in de Spaanse hoofdstad.
Er lijken momenteel wat twijfels te zijn over de fitheid en bereidheid van de aanvaller. Afgelopen weekend kreeg Memphis slechts vijf minuten speeltijd van Simeone. Volgens het Spaanse AS is de aanvaller nog niet geheel wedstrijdfit te noemen, iets wat in de hoofdstad voor gefronste wenkbrauwen weet te zorgen.
![]()
Op huurbasis, want dat is de nieuwe trend.Kan ie in de zomer mooi terug naar ons komen
Je wordt ook niet wedstrijdfit, als je zo weinig speeltijd krijgt.Iets langer na zijn debuut zijn ze minder lovend over Memphis Depay.
![]()
Memphis Depay staat er nog niet goed op in Madrid - PSV Inside
Memphis Depay staat er nog niet goed op in Madrid - Nieuws van PSV insidewww.psvinside.nl
Volop twijfels rondom Memphis Depay. Het loopt nog niet zoals verwacht voor Memphis Depay in de Spaanse hoofdstad.
Er lijken momenteel wat twijfels te zijn over de fitheid en bereidheid van de aanvaller. Afgelopen weekend kreeg Memphis slechts vijf minuten speeltijd van Simeone. Volgens het Spaanse AS is de aanvaller nog niet geheel wedstrijdfit te noemen, iets wat in de hoofdstad voor gefronste wenkbrauwen weet te zorgen.
![]()
Er wordt ook gesproken over de bereidheid. Dat zou wel kwalijk zijn.Je wordt ook niet wedstrijdfit, als je zo weinig speeltijd krijgt.
Niks voor Memphis, lijkt mij.Er wordt ook gesproken over de bereidheid. Dat zou wel kwalijk zijn.
Waar en bij wie hebben we dat meer gehoord?![]()
Uit hun nek kletsen ze daar in Madrid. Memphis verzaakt nooit! Hij is alleen al maanden lang gewoon niet fit. Zelf denk ik dat dit de naweeën zijn van destijds kiezen voor een paarden traject om te snel terug te kunnen komen op het veld. Hij is daarna eigenlijk nooit meer echt fit geweest.Er wordt ook gesproken over de bereidheid. Dat zou wel kwalijk zijn.
iig niet bij Memphis, die alle trainingsrecords op de Herdgang liet sneuvelen en die volgens mij nog steeds niet verbroken zijn.Er wordt ook gesproken over de bereidheid. Dat zou wel kwalijk zijn.
Een beetje zoals Max dus.Uit hun nek kletsen ze daar in Madrid. Memphis verzaakt nooit! Hij is alleen al maanden lang gewoon niet fit. Zelf denk ik dat dit de naweeën zijn van destijds kiezen voor een paarden traject om te snel terug te kunnen komen op het veld. Hij is daarna eigenlijk nooit meer echt fit geweest.
Memphis voor het eerst belangrijk voor A Madrid. Leuk.
In Nederland is Memphis altijd al een makkelijk doelwit geweest. Is de eerste speler waar negatieve berichten/geruchten over verspreid worden als hij even niet top presteert. Memphis is geen wereldtop, maar wel gewoon een solide subtop speler die voor een club als Atletico belangrijk kan zijn. Het was een utopie geweest dat hij hier had getekend afgelopen winter periode. Hij had de Eredivisie weer overhoop geschoten.Maar ik dacht dat ze al klaar met hem waren?![]()
En hoe?Ik vind dat Memphis best vaak een penalty mist voor iemand die ze zo vol vertrouwen opeist.
Het typeert de grilligheid van Memphis. Het is alles of niks. Een 8 of een 4. Ik blijf erbij dat Memphis fysiek en qua inzicht alles heeft om de top te halen, maar dat hij in zijn hoofd niet vrij genoeg is en te afhankelijk van externe factoren om optimaal te renderen.En hoe?
![]()
Penalty Memphis Depay gaat de wereld over: panenka mislukt volledig
Memphis Depay laat regelmatig schitterende dingen zien, maar in een oefenduel van Atlético Madrid met Real Sociedad ging de spits van Oranje volledig de mist in met het nemen van een penalty. Zijn panenka mislukte finaal.www.ad.nl
Altijd lekker als zo'n Panenka zo mis gaat.![]()
Mooi dat de arrogantie zo pijnlijk afgestraft wordt.![]()
![]()
Bij een Panenka altijd een risico als de keeper blijft staan, ziet het er niet uit.En hoe?
![]()
Penalty Memphis Depay gaat de wereld over: panenka mislukt volledig
Memphis Depay laat regelmatig schitterende dingen zien, maar in een oefenduel van Atlético Madrid met Real Sociedad ging de spits van Oranje volledig de mist in met het nemen van een penalty. Zijn panenka mislukte finaal.www.ad.nl
Altijd lekker als zo'n Panenka zo mis gaat.![]()
Mooi dat de arrogantie zo pijnlijk afgestraft wordt.![]()
![]()