Memphis Depay

Iets langer na zijn debuut zijn ze minder lovend over Memphis Depay.


Volop twijfels rondom Memphis Depay. Het loopt nog niet zoals verwacht voor Memphis Depay in de Spaanse hoofdstad.

Er lijken momenteel wat twijfels te zijn over de fitheid en bereidheid van de aanvaller. Afgelopen weekend kreeg Memphis slechts vijf minuten speeltijd van Simeone. Volgens het Spaanse AS is de aanvaller nog niet geheel wedstrijdfit te noemen, iets wat in de hoofdstad voor gefronste wenkbrauwen weet te zorgen.

:rolleyes:
Je wordt ook niet wedstrijdfit, als je zo weinig speeltijd krijgt.
 
  • Leuk
Reactions: IPF
Er wordt ook gesproken over de bereidheid. Dat zou wel kwalijk zijn.
Waar en bij wie hebben we dat meer gehoord? :rolleyes:
Uit hun nek kletsen ze daar in Madrid. Memphis verzaakt nooit! Hij is alleen al maanden lang gewoon niet fit. Zelf denk ik dat dit de naweeën zijn van destijds kiezen voor een paarden traject om te snel terug te kunnen komen op het veld. Hij is daarna eigenlijk nooit meer echt fit geweest.
 
Uit hun nek kletsen ze daar in Madrid. Memphis verzaakt nooit! Hij is alleen al maanden lang gewoon niet fit. Zelf denk ik dat dit de naweeën zijn van destijds kiezen voor een paarden traject om te snel terug te kunnen komen op het veld. Hij is daarna eigenlijk nooit meer echt fit geweest.
Een beetje zoals Max dus.
 
Maar ik dacht dat ze al klaar met hem waren? :maniac:
In Nederland is Memphis altijd al een makkelijk doelwit geweest. Is de eerste speler waar negatieve berichten/geruchten over verspreid worden als hij even niet top presteert. Memphis is geen wereldtop, maar wel gewoon een solide subtop speler die voor een club als Atletico belangrijk kan zijn. Het was een utopie geweest dat hij hier had getekend afgelopen winter periode. Hij had de Eredivisie weer overhoop geschoten.
 
Ik vind dat Memphis best vaak een penalty mist voor iemand die ze zo vol vertrouwen opeist.
En hoe?


Altijd lekker als zo'n Panenka zo mis gaat. :ROFL: :lmao:
Mooi dat de arrogantie zo pijnlijk afgestraft wordt. :D :cool:
 
En hoe?


Altijd lekker als zo'n Panenka zo mis gaat. :ROFL: :lmao:
Mooi dat de arrogantie zo pijnlijk afgestraft wordt. :D :cool:
Het typeert de grilligheid van Memphis. Het is alles of niks. Een 8 of een 4. Ik blijf erbij dat Memphis fysiek en qua inzicht alles heeft om de top te halen, maar dat hij in zijn hoofd niet vrij genoeg is en te afhankelijk van externe factoren om optimaal te renderen.
 
En hoe?


Altijd lekker als zo'n Panenka zo mis gaat. :ROFL: :lmao:
Mooi dat de arrogantie zo pijnlijk afgestraft wordt. :D :cool:
Bij een Panenka altijd een risico als de keeper blijft staan, ziet het er niet uit.
 
Bij een Panenka altijd een risico als de keeper blijft staan, ziet het er niet uit.
Je kan de bal ook in een hoek schieten waar de keeper niet bij kan.
Er worden veel Penalty's in het midden van de goal geplaatst. Een keeper heeft de grootste kans om de bal te stoppen als hij lang blijft staan.
Een bal die dicht in de buurt komt kan dan gestopt worden. Als de Penalty goed in een hoek geplaatst wordt met snelheid dan is een keeper kansloos.
Een Panenka vind ik helemaal niets. Een circuskunstje. Als dat mislukt vind ik het lekker puh. :p Neem een aanloop en schiet die bal gewoon in de goal.
 
Je kan de bal ook in een hoek schieten waar de keeper niet bij kan.
Er worden veel Penalty's in het midden van de goal geplaatst. Een keeper heeft de grootste kans om de bal te stoppen als hij lang blijft staan.
Een bal die dicht in de buurt komt kan dan gestopt worden. Als de Penalty goed in een hoek geplaatst wordt met snelheid dan is een keeper kansloos.
Een Panenka vind ik helemaal niets. Een circuskunstje. Als dat mislukt vind ik het lekker puh. :p Neem een aanloop en schiet die bal gewoon in de goal.
Hard en hoog in de hoek.
 
Je kan de bal ook in een hoek schieten waar de keeper niet bij kan.
Er worden veel Penalty's in het midden van de goal geplaatst. Een keeper heeft de grootste kans om de bal te stoppen als hij lang blijft staan.
Een bal die dicht in de buurt komt kan dan gestopt worden. Als de Penalty goed in een hoek geplaatst wordt met snelheid dan is een keeper kansloos.
Een Panenka vind ik helemaal niets. Een circuskunstje. Als dat mislukt vind ik het lekker puh. :p Neem een aanloop en schiet die bal gewoon in de goal.
En neem een normale aanloop ipv die huidige idiote hinkstapsprongetjes ed, die mogen ook wel verboden worden.
 
Terug
Bovenaan Onderaan