Maximiliano Romero (A) | Verhuurd aan Racing Club

Alleen jammer dat Romero al geblesseerd raakte bij het strikken van zn veters
Misschien moet hij eens bellen met de godfather of all injuries, Arjen Robben. Die raakte al geblesseerd als er iemand tegen het tv-meubel stootte tijdens het stofzuigen, wanneer de wedstrijd werd uitgezonden.
 
Misschien moet hij eens bellen met de godfather of all injuries, Arjen Robben. Die raakte al geblesseerd als er iemand tegen het tv-meubel stootte tijdens het stofzuigen, wanneer de wedstrijd werd uitgezonden.
Romero is echt van een andere orde qua blessures
 
Ik lees dat ze hem mogelijk voor 18 maanden willen verhuren, en dat de betreffende club een optie tot koop heeft bedwongen.
Ik zie echt niet in, waarom PSV dit zou doen?
Om 18 maanden salaris te besparen? Of kopen of blijven.
 
Waar ik het voorheen zag als "40% kans op dat t goeie speler blijkt als ie weer fit is" zit ik nu op "80% kans dat hij goed genoeg is" voor de basis. Alleen is mijn vertrouwen dat hij n jaar fit blijft erg laag , en zonder ritme en vorm verwacht ik geen wonderen. Dus blijft lastig. Verhuur lijkt me raar.
 
Ik heb eerlijk gezegd na 4,5 jaar geen idee of hij (veel) talent heeft
Hij begint denk ik ook een beetje te leiden aan het Forum syndroom waarin spelers die door blessures niet spelen hier als betere speler worden gezien dan ze daadwerkelijk zijn. Ik weet dat hij in die enkele minuten dat hij speelde wat gekke dingen liet zien wat geen enkele huidige speler heeft laten zien, maar dat zijn kleine momenten, niet hele wedstrijden.. Bovendien heeft hij ook draken van (halve) wedstrijden gespeeld in Jong PSV..
 
Wat je zegt klopt niet helemaal. Vaak is dit idd het geval. Alleen wanneer je in de deal een te laag bedrag zet, en hij daar goed presteerd is de kans aanwezig dat ze de optie wel lichten en hem direct doorverkopen met winst.

De financiële status van Racing weet ik niet maar dat geeft vaak ook een indicatie of ze de optie kunnen lichten.
Ik heb het over dat die jongen toch niet fit blijft. Mocht hij wonder boven wonder wel fit blijven, moet hij nog goed presteren daar. Deze deal heeft weinig kans van slagen voor PSV. Je moet hem nu verkopen en pakken wat je nog kan krijgen.

Racing zal max. een koopoptie hebben van een miljoentje of 3, en dat is al veel als je naar zijn verleden vol blessures kijkt. Een beetje verstandige club gaat geen transfersom voor deze jongen betalen. Bizar ook dat wij deze jongen aantrokken voor 10(!) miljoen terwijl hij net terugkwam van een zware blessure.
 
Hij begint denk ik ook een beetje te leiden aan het Forum syndroom waarin spelers die door blessures niet spelen hier als betere speler worden gezien dan ze daadwerkelijk zijn. Ik weet dat hij in die enkele minuten dat hij speelde wat gekke dingen liet zien wat geen enkele huidige speler heeft laten zien, maar dat zijn kleine momenten, niet hele wedstrijden.. Bovendien heeft hij ook draken van (halve) wedstrijden gespeeld in Jong PSV..
Tjah, hij heeft überhaupt nog nooit meer dan 3 volle wedstrijden gespeeld achter elkast in welk psv shirt dan ook, dus van vorm of ritme is nog geen sprake geweest, dus lastig te ijken. Maar hij kan wel voetballen geloof ik. Maar goed, dat kon Pereiro in de basis ook (bij vlagen) en die kwam ook overall imo tekort.
 
Terug
Bovenaan Onderaan