Maximiliano Romero (A) | Verhuurd aan Racing Club

Helemaal eens. Maar objectuef gezien moeten we niet meer veel tijd aan 'm besteden. Netjes opknappen en einde contract.
Vijf weken is vervelend maar het zou geen ramp zijn. Maar ze weten niet of het langer gaat duren?
Misschien omdat hij nog niet zo lang bezig was en moet wennen aan het lopen, de intensiteit en omdat bepaalde dingen weer sterker moeten worden. Als het geen hele zware blessure is dan zie ik nog kansen in hem, kunnen we misschien nog een bepaalde constructie verzinnen?
 
Ook gister dachten er weer mensen dat hij minuten zou krijgen. Maar waarom?

Denk dat de meeste zijn vergeten dat zodra spelers zoals Romero, Ledesma of Bakayoko een aantal wedstrijden maar 5 min invallen ze niet meer in jong PSV mogen spelen.:unsure:
En waarom zitten ze dan bij de selectie als je toch nooit mogen invallen??
 
Ook gister dachten er weer mensen dat hij minuten zou krijgen. Maar waarom?

Denk dat de meeste zijn vergeten dat zodra spelers zoals Romero, Ledesma of Bakayoko een aantal wedstrijden maar 5 min invallen ze niet meer in jong PSV mogen spelen.:unsure:
Die regel is er toch niet meer voor o23 spelers?
 
Ook gister dachten er weer mensen dat hij minuten zou krijgen. Maar waarom?

Denk dat de meeste zijn vergeten dat zodra spelers zoals Romero, Ledesma of Bakayoko een aantal wedstrijden maar 5 min invallen ze niet meer in jong PSV mogen spelen.:unsure:
Je hebt 't er maar druk mee met je bezighouden over wat anderen denken over n situatie om vervolgens zoals zo vaak je gelijk te gaan halen... Moet vermoeiend zijn zeg
 
Ook gister dachten er weer mensen dat hij minuten zou krijgen. Maar waarom?

Denk dat de meeste zijn vergeten dat zodra spelers zoals Romero, Ledesma of Bakayoko een aantal wedstrijden maar 5 min invallen ze niet meer in jong PSV mogen spelen.:unsure:
Ik denk dat het de hoop is. De hoop op een superspits ala Ronaldo/Romario. Dat was het bij mij in ieder geval. Kouwe kermis enzo.
 
Ik reken nergens meer op met deze jongen. Maar ik laat me graag positief verrassen. Zoniet, dan is het jammer maar helaas en bye bye zwaai.
 
Ik reken nergens meer op met deze jongen. Maar ik laat me graag positief verrassen. Zoniet, dan is het jammer maar helaas en bye bye zwaai.
Ik reken er ook niet meer op. Ik laat me helemaal niet verrassen. Ook al wordt hij weer wedstrijd fit voor het eerste en maakt hij telkens een goal in de laatste wedstrijden dit seizoen, zou ik hem verkopen. Voor mij is zijn verhaal klaar. Geen hoop meer dat hij het nog gaat maken. Verlies nemen en de spits bezetting in z'n geheel renoveren!
 
Ik reken er ook niet meer op. Ik laat me helemaal niet verrassen. Ook al wordt hij weer wedstrijd fit voor het eerste en maakt hij telkens een goal in de laatste wedstrijden dit seizoen, zou ik hem verkopen. Voor mij is zijn verhaal klaar. Geen hoop meer dat hij het nog gaat maken. Verlies nemen en de spits bezetting in z'n geheel renoveren!
Ik ben er bang voor dat ik er hetzelfde over denk. Iets diep in mij hoopt nog steeds dat hij het gaat maken in ons shirt ...

Ik denk overigens dat hij er nog prima op staat bij clubs in Argentinie. Wellicht kunnen we toch nog wat beuren voor hem. Dat maakt het verlies wel minder.
 
Ik ben er bang voor dat ik er hetzelfde over denk. Iets diep in mij hoopt nog steeds dat hij het gaat maken in ons shirt ...

Ik denk overigens dat hij er nog prima op staat bij clubs in Argentinie. Wellicht kunnen we toch nog wat beuren voor hem. Dat maakt het verlies wel minder.
Die hoop in combinatie met het gevoel van verzonken kosten is een slechte raadgever. Ik hoop dat de directie het ook zo ziet. Ik denk wel dat hij nog wat kan opbrengen, helemaal in mijn (onrealistische) scenario waarin hij de laatste wedstrijden doeltreffend is.
 
Die hoop in combinatie met het gevoel van verzonken kosten is een slechte raadgever. Ik hoop dat de directie het ook zo ziet. Ik denk wel dat hij nog wat kan opbrengen, helemaal in mijn (onrealistische) scenario waarin hij de laatste wedstrijden doeltreffend is.
Ik ook. Bij een beetje een goed bod, gewoon wegdoen. Maar als je er niet meer dan 1 miljoen voor krijgt, kun je net zo goed de gok nog nemen, imo.

Blijft wel staan dat we echt wat nieuws moeten hebben in de spits.
 
Ik ook. Bij een beetje een goed bod, gewoon wegdoen. Maar als je er niet meer dan 1 miljoen voor krijgt, kun je net zo goed de gok nog nemen, imo.

Blijft wel staan dat we echt wat nieuws moeten hebben in de spits.
Dat is. Staat op transfermarkt (voor wat het waard is) nog op 3 miljoen. Hij kan echt wel wat, maar de vraag is of hij heel blijft.
 
Terug
Bovenaan Onderaan