Maximiliano Romero (A) | Verhuurd aan Racing Club

Lekker alles bij Jong PSV laten ballen; en af en toe invallen bij 1. Dan in de zomer volle bak met de nieuwe staf. Samen met Luuk de Jong vechten om de spitspositie.
 
Nee, ik zie het niet meer zitten met Romero, een speler van glas....te blessure gevoelig en als hij wel fit is, wordt hij toch op de bank gehouden, omdat de andere spitsen schijnbaar beter zijn. Dus, dat zegt genoeg lijkt mij. Ik zou graag afscheid willen nemen van Romero in de zomer. Aan de slag met een nieuwe jonge spits.
 
Nee, ik zie het niet meer zitten met Romero, een speler van glas....te blessure gevoelig en als hij wel fit is, wordt hij toch op de bank gehouden, omdat de andere spitsen schijnbaar beter zijn. Dus, dat zegt genoeg lijkt mij. Ik zou graag afscheid willen nemen van Romero in de zomer. Aan de slag met een nieuwe jonge spits.
Denk dat t een zege is dat Ruud m nu heeft. Als die wekelijks met m kan trainen en m zijn taken kan geven kan die volgens mij prima aan t eind aangeven of verlengen of afscheid het meest verstandig is.
 
Ik zie weer de naam Luuk de Jong voorbij komen en hoe hoog ik hem ook heb zitten, het moet maar eens afgelopen zijn met "ouwe koeien" terughalen. We kunnen als PSV verdorie toch wel een goede spits scouten? Luuk is prima, maar zijn tijd hier is geweest. Romero, ja mits er een tweede eerste spits gehaald wordt. Oftwel die jongen is een dure grap. Ik zou dus ook niet heel erg rouwig zijn als er niet verlengd wordt.
 
Ik zie weer de naam Luuk de Jong voorbij komen en hoe hoog ik hem ook heb zitten, het moet maar eens afgelopen zijn met "ouwe koeien" terughalen. We kunnen als PSV verdorie toch wel een goede spits scouten? Luuk is prima, maar zijn tijd hier is geweest. Romero, ja mits er een tweede eerste spits gehaald wordt. Oftwel die jongen is een dure grap. Ik zou dus ook niet heel erg rouwig zijn als er niet verlengd wordt.
Dit dus. We moeten niet teren op het verleden maar bouwen aan iets nieuws. Nieuwe helden met perspectief, dat wil ik zien. Die oude helden hebben hun tijd gehad en zijn al verzadigd. Afbouwen doen ze maar ergens anders.
 
Nee, ik zie het niet meer zitten met Romero, een speler van glas....te blessure gevoelig en als hij wel fit is, wordt hij toch op de bank gehouden, omdat de andere spitsen schijnbaar beter zijn. Dus, dat zegt genoeg lijkt mij. Ik zou graag afscheid willen nemen van Romero in de zomer. Aan de slag met een nieuwe jonge spits.
Wordt een brok frustratie. Of is het eigenlijk al. Iedere keer als ie fit is gaat het mis.. zonde want wat ie heeft laten zien.. de kwaliteit druipt er vanaf
 
Ik zie weer de naam Luuk de Jong voorbij komen en hoe hoog ik hem ook heb zitten, het moet maar eens afgelopen zijn met "ouwe koeien" terughalen. We kunnen als PSV verdorie toch wel een goede spits scouten? Luuk is prima, maar zijn tijd hier is geweest. Romero, ja mits er een tweede eerste spits gehaald wordt. Oftwel die jongen is een dure grap. Ik zou dus ook niet heel erg rouwig zijn als er niet verlengd wordt.
Op zich eens, maar een aantal routiniers op bepaalde plekken die het verschil kunnen maken is niet eens zo verkeerd. Luuk is zo’n type speler en is nog niet op zijn retour. Ik zie het best zitten met hem in de spits. Liever het beschikbare geld steken in een een goede verdediging en keeper. Luuk zal niet zo duur zijn?
 
Op zich eens, maar een aantal routiniers op bepaalde plekken die het verschil kunnen maken is niet eens zo verkeerd. Luuk is zo’n type speler en is nog niet op zijn retour. Ik zie het best zitten met hem in de spits. Liever het beschikbare geld steken in een een goede verdediging en keeper. Luuk zal niet zo duur zijn?
Eens hoor wat betreft routiniers maar dan wel graag in de verdediging en middenveld en dan nog "de as" natuurlijk. In de aanval vindt ik dat veel minder belangrijk. Sterker nog, daar hoort het geld te zitten. En dus moet je daar juist voor jong en talentvol gaan. Jonge spelers met potentie en hoge verkoopwaarde bij goed presteren.
 
Breekijzers kunnen belangrijk zijn. Kijk naar Huntelaar, ook zo'n oud speler. Maar hij kent de club, de competitie en kan er meteen staan. Was midden 30 maar trapte wel veel cruciale ballen binnen in zijn laatste 2 jaar. Daar moet je Luuk voor halen. Perfecte pinch hitter.

Daar naast moet je een extra spits hebben. Wordt dat een fitte Romero, dan is dat goed. Wordt hij dat niet, haal je een andere jonge gast die er wel kan staan.
 
Breekijzers kunnen belangrijk zijn. Kijk naar Huntelaar, ook zo'n oud speler. Maar hij kent de club, de competitie en kan er meteen staan. Was midden 30 maar trapte wel veel cruciale ballen binnen in zijn laatste 2 jaar. Daar moet je Luuk voor halen. Perfecte pinch hitter.

Daar naast moet je een extra spits hebben. Wordt dat een fitte Romero, dan is dat goed. Wordt hij dat niet, haal je een andere jonge gast die er wel kan staan.
Gewoon een topspits halen die we kunnen betalen, als Luuk terug wil haal je hem terug als pinch hitter inderdaad. En dan heb je altijd nog Romero voor overige invalbeurten, beker, wellicht naar een Europese week laten starten en als die het dan goed doet een seizoen lang met zo’n rol kijk je het seizoen daarop weer of je daar toch nog wellicht op kan bouwen.
 
Breekijzers kunnen belangrijk zijn. Kijk naar Huntelaar, ook zo'n oud speler. Maar hij kent de club, de competitie en kan er meteen staan. Was midden 30 maar trapte wel veel cruciale ballen binnen in zijn laatste 2 jaar. Daar moet je Luuk voor halen. Perfecte pinch hitter.

Daar naast moet je een extra spits hebben. Wordt dat een fitte Romero, dan is dat goed. Wordt hij dat niet, haal je een andere jonge gast die er wel kan staan.
Ik kan me niet voorstellen dat de Jong wil komen om op de bank te zitten voor een rol als pinchhitter. Minder geld, weinig speeltijd, mindere club. Op die basis zie ik het niet gebeuren. Bovendien, let's move on en scout en koop eens een goede spits waar je ook aan verdient. Ja, ja als als als Luuk ons de CL inkopt dan.... Maar dat zijn onzekerheden en daar kan je niet op bouwen. Wij moeten geld verdienen met doorstroom van onze jeugdspelers en met aanvallend ingestelde spelers die jong zijn en dus waarde vertegenwoordigen. Verdedigers kan je nauwelijks aan verdienen op een enkele uitzondering na.
 
Dit dus. We moeten niet teren op het verleden maar bouwen aan iets nieuws. Nieuwe helden met perspectief, dat wil ik zien. Die oude helden hebben hun tijd gehad en zijn al verzadigd. Afbouwen doen ze maar ergens anders.
Ben het eens met je visie. Alleen hoeft je daar niet 100% aan te voldoen als het gaat om de 11 spelers op het veld. Luuk is een vechter, heeft nu veel ervaring opgedaan en scoort ook gewoon veel als hij speelt. Zulke spelers heb je gewoon nodig. Want anders krijg je het eerste jaar van Cocu waarin alleen 17-18 jarigen in het elftal rondliepen plus een altijd geblesseerde Schaars. PSV moet een combinatie maken van jong talent en een paar bazen op het veld die het verlengstuk van de trainer zijn. Anders kun je alleen maar vechten voor de plekken 3 of 4 op de ranglijst.
 
Ben het eens met je visie. Alleen hoeft je daar niet 100% aan te voldoen als het gaat om de 11 spelers op het veld. Luuk is een vechter, heeft nu veel ervaring opgedaan en scoort ook gewoon veel als hij speelt. Zulke spelers heb je gewoon nodig. Want anders krijg je het eerste jaar van Cocu waarin alleen 17-18 jarigen in het elftal rondliepen plus een altijd geblesseerde Schaars. PSV moet een combinatie maken van jong talent en een paar bazen op het veld die het verlengstuk van de trainer zijn. Anders kun je alleen maar vechten voor de plekken 3 of 4 op de ranglijst.
Met Luuk haal je ook een boegbeeld, een aanvoerder en een op en top professional.

Naast het feit dat hij lachend goed genoeg is voor de Eredivisie.
 
  • Leuk
Reactions: IPF
Ben het eens met je visie. Alleen hoeft je daar niet 100% aan te voldoen als het gaat om de 11 spelers op het veld. Luuk is een vechter, heeft nu veel ervaring opgedaan en scoort ook gewoon veel als hij speelt. Zulke spelers heb je gewoon nodig. Want anders krijg je het eerste jaar van Cocu waarin alleen 17-18 jarigen in het elftal rondliepen plus een altijd geblesseerde Schaars. PSV moet een combinatie maken van jong talent en een paar bazen op het veld die het verlengstuk van de trainer zijn. Anders kun je alleen maar vechten voor de plekken 3 of 4 op de ranglijst.
Klopt, ik twijfel echter behoorlijk of wie dan ook een bepaalde mentaliteit die zij zelf hebben, over kunnen brengen op anderen die dat niet hebben. Sterker nog, ik geloof daar niet in. Anders hadden we tijdens de periode Dumfries wel minstens 11 kampioenen op het veld zien staan met de beste mentaliteit die je maar bedenken kunt en was Mo hier geslaagd en speelde hij nu niet in het verkeerde shirt. Zelfde geldt voor gogme, etc. De regisseurs van een elftal moeten m.i. niet voorin staan, maar op het middenveld en achterin. Achterin om de verdediging te organiseren en op het middenveld om het spel te bepalen. Voorin gaat dat gewoon een stuk lastiger en garanties op doelpunten heb je ook met Luuk niet, hoezeer ik hem ook een held en winnaar vind.
 
Bij psv 1 heeft ie in z'n 30 minuten speeltijd uitstekend gespeeld... alleen duurt een competitie iets langer..
Ah, dan ligt daar de oorzaak van al dat puntverlies. Volgens mij heeft Heer Schmidt ze ooit verteld dat een wedstrijd maar 45 minuten duurt.
 
Ah, dan ligt daar de oorzaak van al dat puntverlies. Volgens mij heeft Heer Schmidt ze ooit verteld dat een wedstrijd maar 45 minuten duurt.
Alleen jammer dat Romero al geblesseerd raakte bij het strikken van zn veters
 
Terug
Bovenaan Onderaan