Maximiliano Romero (A) | Verhuurd aan Racing Club

Leek op de goede weg. Maar dan krijg je dit verhaal weer.

Het begint wel echt vermoeiend te worden, met het achterhoofd dat je dood leuk 10 miljoen hebt betaald voor deze speler.
 
Maar als je een volledige wedstrijd in Jong kunt spelen, dan ben je toch ook fit genoeg om op de bank te zitten bij het eerste? Dan lijkt er nu toch weer sprake te zijn van een terugval, of weer iets anders, of...

Dat wel, maar vorm is a bitch. Ramselaar is fit en zat laatst op de tribune.
 
Zal wel aan de schijterij zijn. :poop: Of wellicht kotsmisselijk. :braak::sick:

Misschien maar beter dat hij niet op het Zwolse kunstgras hoeft te spelen. Wellicht in combinatie met wat overmoed om eindelijk van waarde te zijn. Zou ook zo weer een risiko kunnen zijn dat het iets te vroeg komt allemaal. Al deel ik de mening dat het super vervelend is dat we nog altijd geen profijt hebben, en onzekerheid of dat ooit komt, van al die geïnvesteerde miljoenen.
 
Niet fit is niet hetzelfde als geblesseerd. Na zo lang leed zullen ze hem voorlichting brengen, ook vanwege het afbreukrisico naar het publiek groot is. (Als hij erin komt zal hij snel moeten presteren anders gaat het publiek zich tegen hem keren omdat hij duur was.)
 
Erg jammer, maar ik denk dat we hem volledig kunnen afschrijven.
edit: Zou zijn volgende stap heimwee naar huis zijn?
 
Laatst bewerkt:
Hele matige wedstrijd in Jong vanavond . Hopen op een spoedige verbetering.
stond hij echt in het veld..
kon hem niet zien in het schakelprogramma en had geen tijd om naar de herdgang te gaan..

was onzichtbaar in de paar flitsen die ik heb gezien
 
Poe, alleen al het opvijzelen van de reputatie gaat bergen energie kosten.
Binnengehaald worden als een megatalent om vervolgens geblesseerd te raken en je avondjes te vullen met invalbeurtjes bij Jong PSV. Ik denk dat hij wellicht mentaal niet zo sterk is en dat het daarom allemaal zo ontzettend lastig gaat. Ik moet nog zien of hij uit deze dip komt.
 
Binnengehaald worden als een megatalent om vervolgens geblesseerd te raken en je avondjes te vullen met invalbeurtjes bij Jong PSV. Ik denk dat hij wellicht mentaal niet zo sterk is en dat het daarom allemaal zo ontzettend lastig gaat. Ik moet nog zien of hij uit deze dip komt.
Sja of al een half jaar niet helemaal fit
 
Terug
Bovenaan Onderaan