Maximiliano Romero (A) | Verhuurd aan Racing Club

We kunnen hem beter van Maxi naar Mini(maal) omdopen, zijn inbreng voor PSV zal nooit meer dan 45 minuten bedragen ben ik bang. Met kerst zal die hersteld zijn van de huidige blessure en rond oud en nieuw zal die wel weer een nieuwe oplopen.
 
Vandaag hebben we na lange tijd weer eens de geniale Pereiro gezien tegen Pireius....hopelijk is dit een goed teken voor het komend seizoen. Echter, in zijn ruim 2 seizoenen in Eindhovense dienst heb ik Pereiro hooguit een dozijn redelijk tot goede wedstrijden zien spelen en dat is bar weinig voor een speler die met veel tamtam binnen gehaald is. Romero wil ik dus nog wel een serieuze kans geven, aangezien we hem nog geen enkele keer serieus aan het werk hebben gezien...maar, als hij tot aan de winterstop nog weinig tot niets heeft laten zien, dan ga ik mij serieus zorgen maken over zijn talent en de bombarie waarmee hij vastgelegd is. Dus, Romero, 4 maanden om je klasse en meerwaarde te tonen voor PSV en ons de supporters...
 
We kunnen hem beter van Maxi naar Mini(maal) omdopen, zijn inbreng voor PSV zal nooit meer dan 45 minuten bedragen ben ik bang. Met kerst zal die hersteld zijn van de huidige blessure en rond oud en nieuw zal die wel weer een nieuwe oplopen.
Minimiliano Romero... ik vind het werkelijk fantastisch klinken :lmao:
 
Wat is het toch met die jongen? Weer niet helemaal fit en niet bij de selectie. Je begint zo nog te vrezen dat er echt structurele blessures spelen waarvan het maar de vraag is of het opgelost gaat worden. Dat zou toch wel een gigantische domper zijn met zo'n grote belofte die voor zoveel geld gehaald is.
 
Wat is het toch met die jongen? Weer niet helemaal fit en niet bij de selectie. Je begint zo nog te vrezen dat er echt structurele blessures spelen waarvan het maar de vraag is of het opgelost gaat worden. Dat zou toch wel een gigantische domper zijn met zo'n grote belofte die voor zoveel geld gehaald is.
Domper? Slecht onderzoek, denk ik dan.
 
Hij is nog niet fit geweest dus ik denk dat dit bij zijn blessure hoort.
Het komt vaker voor dat een speler langer dan 7 maanden geblesseerd is. Maar wat voor blessure is het? Dat moet een keer over gaan
 
Hij is nog niet fit geweest dus ik denk dat dit bij zijn blessure hoort.
Het komt vaker voor dat een speler langer dan 7 maanden geblesseerd is. Maar wat voor blessure is het? Dat moet een keer over gaan

Kijk maar een terug in dit topic. De blessure is uitvoerig besproken.
 
Het feit dat hij z'n eerste volledige wedstrijd in Jong PSV heeft gespeeld is positief. Na maanden uitgeschakeld te zijn geweest, snap ik wel dat Romero er niet meteen staat. Als hij nu z'n 2e volledige pot speelt is hij wedstrijdfit te noemen. Rest de vraag wat z'n nivo (momenteel) is.
 
Laatst bewerkt:
Het feit dat hij z'n eerste volledige wedstrijd in Jong PSV heeft gespeeld is positief. Na maanden uitgeschakeld te zijn geweest, snap ik wel dat Romero er niet meteen staat. Als hij nu z'n 2e volledige pot speelt is hij wedstrijdfit te noemen. Rest de vraag wat z'n nivo (momenteel) is.

Maar als je een volledige wedstrijd in Jong kunt spelen, dan ben je toch ook fit genoeg om op de bank te zitten bij het eerste? Dan lijkt er nu toch weer sprake te zijn van een terugval, of weer iets anders, of...
 
Thomas hoeft zich niet te vervelen op de tribune, Max zal nog wel enkele weken/maanden naast hem zitten

:rolleyes:
 
Terug
Bovenaan Onderaan