Mauro Júnior (V)

Phillip Cocu

Bondscoach
Ga eerst maar Nederlands leren.

Verder kan het een optie worden, maar laten we even kalm doen. Hij speelt een paar maand goed, maar meteen in Oranje praten is echt niet nodig.
Al spreekt hij Klingon, gewoon opstellen als hij de juiste papieren en de juiste dingen in het veld laat zien.
Als je bij Ajax speelt dan mag je al in het Nederlands elftal als je naar het materialen hok bent gelopen om een bal op te pompen.
Je kan altijd weer een ander selecteren of opstellen als het niet werkt.

Mikasa

Internationale Legende
Ga eerst maar Nederlands leren.

Verder kan het een optie worden, maar laten we even kalm doen. Hij speelt een paar maand goed, maar meteen in Oranje praten is echt niet nodig.
Hmmm nou spreekt hij nog geen Nederlands? Dan krijgt hij ook geen paspoort, toch?

Humtoezje

International
Hierom ben ik op dit forum.

Omdat het hier niet alleen om voetbal gaat, maar er ook af en toe tegengeluid is.

Ik was benieuwd hoe hier gereageerd werd op het nieuws dat Mauro misschien Nederlander wil worden en de eerste posts die ik las gingen over zijn kennis van de Nederlandse taal, Volendam en Klingon.
Prima.

Qapla’

EricAddo

Terreinknecht
Hierom ben ik op dit forum.

Omdat het hier niet alleen om voetbal gaat, maar er ook af en toe tegengeluid is.

Ik was benieuwd hoe hier gereageerd werd op het nieuws dat Mauro misschien Nederlander wil worden en de eerste posts die ik las gingen over zijn kennis van de Nederlandse taal, Volendam en Klingon.
Prima.

Qapla’
Wat is je punt?

Constantine Renoir

Basisspeler
Ik vraag me soms af wat de mening over Mauro JR zou zijn als hij in de winterstop als onbekende ,22 jarige, Braziliaan was aangetrokken voor 1 miljoen.
Grappig, ik denk dat als Mauro in de winterstop was aangetrokken als back up voor Max en zich dan zo in de picture zou spelen als de afgelopen wedstrijden, we allemaal lyrisch waren geweest. Twee goals en 1 assist, prima cijfers voor een LB tot nu toe. En dan die heerlijke knal ook tegen Sparta.

Antenor

Grootste PSV-kenner 1e Editie
Of Mauro wel of niet in Oranje komt zien we misschien ooit. Het zal me wat.
Wat ik belangrijk vind is dat hij bij ons zo goed presteert dat we nog lang met deze kleine tevens grote Braziliaanse voetballer vooruit kunnen.
Weer een die net als ooit Berry van Aerle na een uitleenperiode vaste kracht in het eerste wordt.

Bovenaan Onderaan