Ralf Edström
International
Wel vaker helaas. Dacht na 3 weken dat Max de beste aankoop ooit was als linksback. Nu hunker ik weer naar Mike Zonneveld.Verdorie Ralf, kom je nou weer tot inzicht en verander je van standpunt![]()
Wel vaker helaas. Dacht na 3 weken dat Max de beste aankoop ooit was als linksback. Nu hunker ik weer naar Mike Zonneveld.Verdorie Ralf, kom je nou weer tot inzicht en verander je van standpunt![]()
Daarvoor moet je toch echt een ander shirtje dragen.Ga eerst maar Nederlands leren.
Verder kan het een optie worden, maar laten we even kalm doen. Hij speelt een paar maand goed, maar meteen in Oranje praten is echt niet nodig.
Die van Volendam?Daarvoor moet je toch echt een ander shirtje dragen.
Al spreekt hij Klingon, gewoon opstellen als hij de juiste papieren en de juiste dingen in het veld laat zien.Ga eerst maar Nederlands leren.
Verder kan het een optie worden, maar laten we even kalm doen. Hij speelt een paar maand goed, maar meteen in Oranje praten is echt niet nodig.
Hmmm nou spreekt hij nog geen Nederlands? Dan krijgt hij ook geen paspoort, toch?Ga eerst maar Nederlands leren.
Wat is je punt?Hierom ben ik op dit forum.
Omdat het hier niet alleen om voetbal gaat, maar er ook af en toe tegengeluid is.
Ik was benieuwd hoe hier gereageerd werd op het nieuws dat Mauro misschien Nederlander wil worden en de eerste posts die ik las gingen over zijn kennis van de Nederlandse taal, Volendam en Klingon.
Prima.
Qapla’
Ga echt helemaal stuk om deze postSpreekt nog altijd beter Nederlands dan Noa Lang
Grappig, ik denk dat als Mauro in de winterstop was aangetrokken als back up voor Max en zich dan zo in de picture zou spelen als de afgelopen wedstrijden, we allemaal lyrisch waren geweest. Twee goals en 1 assist, prima cijfers voor een LB tot nu toe. En dan die heerlijke knal ook tegen Sparta.Ik vraag me soms af wat de mening over Mauro JR zou zijn als hij in de winterstop als onbekende ,22 jarige, Braziliaan was aangetrokken voor 1 miljoen.
Die doneren we aan Rusland.Spreekt nog altijd beter Nederlands dan Noa Lang
Precies net zoals promes enkeltje moskouDie doneren we aan Rusland.
![]()
PSV-uitblinker Mauro Júnior wordt optie voor Nederlands elftal
PSV-uitblinker Mauro Júnior wordt optie voor Nederlands elftalm.voetbalzone.nl
Hoe tof zou dit zijn? Als hij zo doorgaat zie ik het nog gebeuren ook.
Van jou verbaast mij dat niet zoveelAls Nederlander, zou ik me eerder schamen om zulke praktijken![]()
Wat is het verschil tussen jullie?Als Nederlander, zou ik me eerder schamen om zulke praktijken![]()