Mathias 'Zanka' Jørgensen

Het is wel een beetje grijs, alleen is PSV niets aan te rekenen. Het gesprek heeft plaats gevonden in augustus, vóór het verstrijken van de transferdeadline. En PSV heeft ook bij de club aangegeven geinteresseerd te zijn in Zanka.
En ze hebben Zanka een contract aangeboden indien hij over kon stappen.

Dat ze het daarbij ook hebben over een eventuele toekomst mag. En dat hij daarna geblesseerd is geraakt is jammer, maar dat is gebeurd ná de gesprekken.
 
Het is wel een beetje grijs, alleen is PSV niets aan te rekenen. Het gesprek heeft plaats gevonden in augustus, vóór het verstrijken van de transferdeadline. En PSV heeft ook bij de club aangegeven geinteresseerd te zijn in Zanka.
En ze hebben Zanka een contract aangeboden indien hij over kon stappen.

Dat ze het daarbij ook hebben over een eventuele toekomst mag. En dat hij daarna geblesseerd is geraakt is jammer, maar dat is gebeurd ná de gesprekken.
Ahem...
[...]Voetbal International meldt vanavond dat Martin 'Zanka' Jorgensen onlangs op bezoek was bij PSV. [...]
;)
 
Het was gewoon een debriefing over hoe hij het had gevonden als het bod was geaccepteert. :)
 
;)

Maar ja, volgens de regeltjes mag het niet (tenzij de club, in dit geval Kopenhagen, toestemming geeft) maar volgens gebeurt dit wel vaker.

Verhip! :D

Beetje wazige berichtgeving.

En PSV was lang daarvoor bezig met deze jongen, en het was voor zijn blessure al lang en breed duidelijk dat we geen akkoord met Kopenhagen zouden bereiken. Die toestemming van Kopenhagen gold dus echt niet meer. Het is niet voor niets geheim gehouden natuurlijk.
 
Zanka is gewoon stiekem een enorme PSV-fan en had gewoon zin in een rondleiding... Waarom nou meteen weer de moeilijke weg zoeken. :shifty:
 
Even voor de goede orde: persoonlijk gezien sluit ik me in het geheel aan bij jouw gedachtengoed in deze.

Maar Slegers is journalist, een verslaggever die met name over PSV nieuws naar buiten brengt. Dat is zijn werk. Bovendien brengt hij niets persoonlijks naar buiten (het werkgebied van de Privé), hij brengt nieuws over PSV. En ook al is dat deze keer niet zo positief, ook dat is zijn werk om te melden.
Deel I van je post; mooi! :D

Deel II; zinnig, maar toch voel ik me er niet oké bij. :)
 
Tja.. Slegers is PSV-watcher. Niet PSV-good-news-watcher. Jammer dat ie er misschien ons mee in de problemen brengt, maar hij kijkt naar nieuwswaarde. Afwachten maar hoe het verhaal verder gaat.
 
Tja.. Slegers is PSV-watcher. Niet PSV-good-news-watcher. Jammer dat ie er misschien ons mee in de problemen brengt, maar hij kijkt naar nieuwswaarde. Afwachten maar hoe het verhaal verder gaat.

En dit heeft weinig nieuwswaarde. Hij zei zelf bij VI radio dat het wel vaker voorkomt. Dus who cares?
 
En dit heeft weinig nieuwswaarde. Hij zei zelf bij VI radio dat het wel vaker voorkomt. Dus who cares?

Het is nieuws over PSV. Ach, ik ga er vanuit dat ie niet moedwillig PSV schade wil berokkenen en niet van een mug een olifant maakt. Misschien wat naïef mijnerzijds? (Y)
 
Laatst bewerkt:
De morele kant van het verhaal is volgens mij onnodig, daar het naar mijn weten niet verboden is dat een club en een potentiële nieuwe speler met elkaar kennismaken. Zolang er geen gesprekken zijn geweest in de trant van concrete contractbesprekingen et cetera, lijkt er niets aan de hand wat mij betreft.

[...]

Nou, die kant van het verhaal vind ik wel zeker nodig.
Een club mag een speler van een andere ploeg pas 6 maanden voor het verlopen van diens contract benaderen. PSV heeft dat eerder gedaan, namelijk afgelopen tijd. En dat terwijl het contract pas in 2012 afloopt. Bovendien heeft PSV het met 'Zanka' ook al gehad over een eventueel contract. Dat is gewoon verboden en daar zijn regeltjes voor. Als het verhaal klopt heeft PSV die overtreden. Omdat het mijn club is zou ik het een sanctie niet op prijs stellen, maar als Sevilla (oid) nu met Labyad begon te praten? Dan zouden we moord en brand schreeuwen en zeggen dat die arrogante Spanjaarden eens aangepakt zouden moeten worden.

Ik vind je reactie dus niet erg getuigen van realisme en inlevingsvermogen in de andere partij in dit verhaal (Kopenhagen)
Zij zullen zich genaaid voelen. En om dan te zeggen dat er moreel niets aan de hand is?:eek:
 
Hoewel hij momenteel herstellende is van een kruisbandblessure, hoopt PSV volgende zomer toch Mathias Jørgensen aan de selectie toe te voegen. De 21-jarige rechtsbenige centrale verdediger van FC Kopenhagen bracht vlak voor de transferdeadline –nu zeven weken geleden- een bliksembezoek aan Eindhoven.

Er staat hier toch duidelijk dat het bezoek voor de transferdeadline plaatsvond. PSV heeft een bod gedaan bij Kopenhagen. Wellicht had PSV ook toestemming om met hem te praten. Dat vermeldt het artikel verder niet.
 
Er staat hier toch duidelijk dat het bezoek voor de transferdeadline plaatsvond. PSV heeft een bod gedaan bij Kopenhagen. Wellicht had PSV ook toestemming om met hem te praten. Dat vermeldt het artikel verder niet.

Dat bod was tijden en tijden voor zijn blessure. Wat ook nog voor die blessure duidelijk was, is dat PSV er absoluut niet uit ging komen met Kopenhagen. Die blessure zorgde er ook nog eens voor dat een overgang op dat moment niet ging gebeuren. Die toestemming was er echt niet meer.

Maar goed, Jorgensen ontkent natuurlijk, zoals VI al voorspelde. Zo lang Kopenhagen niet op zoek gaat naar camerabeelden van het vliegveld is er geen probleem.
 
Maar goed, Jorgensen ontkent natuurlijk, zoals VI al voorspelde. Zo lang Kopenhagen niet op zoek gaat naar camerabeelden van het vliegveld is er geen probleem.

U denkt dat hij van Kopenhagen direct op Eindhoven vloog?

(ik heb geen idee wat dat betreft)
 
Terug
Bovenaan Onderaan