Mark van Bommel

Antenor

Grootste PSV-kenner 1e Editie
Hij werd vierde dacht ik? En in de beker of Europa was het ook niks, hoe kan je bij een topclub als PSV dan aanblijven?
Hij werd in zijn eerste seizoen hier met een zeer groot aantal punten net geen kampioen, op ongeveer dezelfde wijze als ook Roger Schmidt kort geleden overkwam.
Hoe je ook over een trainer denkt, soms mist die een titel door oorzaken waar je weinig of geen vat op hebt.
Vraag anders maar eens bij ervaringsdeskundige Fred Rutten, die komend jaar Ruud gaat bijstaan.
Hopelijk ditmaal wel met een kampioenschap in Eindhoven. :)

Jur 1913

Leukste nieuwkomer 2020
Hij werd vierde dacht ik? En in de beker of Europa was het ook niks, hoe kan je bij een topclub als PSV dan aanblijven?
Wat dat betreft geloof ik het verhaal van Mart vd Heuvel ook wel dat Van Bommel met alles en iedereen ruzie maakte die tegen hem in ging. Dat straalt uiteindelijk ook door op de spelersgroep dat ineens met 0,0 zelfvertrouwen op het veld stonden.

Phillip Cocu

Assistent Bondscoach

Jur 1913

Leukste nieuwkomer 2020
Wat zegt hij in dit artikel dan waardoor je zulke vreselijke dingen over hem zegt?
Komt vooral door het verleden denk ik. Ik stoorde me altijd in interviews hoe hij zich opstelde alsof hij alles beter wist dan de rest en de rest er geen bal van snapte. Ik zie het meteen voor me hoe hij de uitspraken die hij in het artikel maakt.

Verder heb je wel gelijk dat hij hier niet perse iets fout zegt

Bovenaan Onderaan