Mark van Bommel

Wat zegt hij in dit artikel dan waardoor je zulke vreselijke dingen over hem zegt?
Komt vooral door het verleden denk ik. Ik stoorde me altijd in interviews hoe hij zich opstelde alsof hij alles beter wist dan de rest en de rest er geen bal van snapte. Ik zie het meteen voor me hoe hij de uitspraken die hij in het artikel maakt.

Verder heb je wel gelijk dat hij hier niet perse iets fout zegt
 

,,Bij Wolfsburg had ik al na twee weken door dat het zou mislopen. Bij PSV was het een nadeel dat ik de club kende. Ik wist precies hoe alles liep en daar irriteerde ik mij aan. Ik heb de lat daar té hoog gelegd, wilde te professioneel werken. Daar heb ik uit geleerd. Die ervaring is belangrijk. Jouw eerste interview of jouw honderdste, die zullen ook helemaal anders geweest zijn.”

Auw
 

,,Bij Wolfsburg had ik al na twee weken door dat het zou mislopen. Bij PSV was het een nadeel dat ik de club kende. Ik wist precies hoe alles liep en daar irriteerde ik mij aan. Ik heb de lat daar té hoog gelegd, wilde te professioneel werken. Daar heb ik uit geleerd. Die ervaring is belangrijk. Jouw eerste interview of jouw honderdste, die zullen ook helemaal anders geweest zijn.”

Auw

Valt wat voor te zeggen
 
Terug
Bovenaan Onderaan