Der Jaufe
Forum Hall of Fame Inductee
He, jammer... (voor Van Bommel natuurlijkVoor 1 maart is hij ontslagen, rond kerst gaan ze twijfelen, begin van het jaar ontslaan. Als hij het einde van het seizoen daar haalt eet ik mijn schoen op.

He, jammer... (voor Van Bommel natuurlijkVoor 1 maart is hij ontslagen, rond kerst gaan ze twijfelen, begin van het jaar ontslaan. Als hij het einde van het seizoen daar haalt eet ik mijn schoen op.
De trainer of de schoenenleverancier?He, jammer... (voor Van Bommel natuurlijk)
He, jammer... (voor Van Bommel natuurlijk)
De vriendelijkheid zelfe, zoals we jouw gaan leren kennen op de forum-bbq komende zomer.Ja ik was gul, gunde hem nog wat bonus pruts tijd
Is er ook een bingo?De vriendelijkheid zelfe, zoals we jouw gaan leren kennen op de forum-bbq komende zomer.
Met de ontwikkeling in de gemiddelde leeftijd van de forumbezoeker gaan we daar niet aan ontkomen denk ik.Is er ook een bingo?
Overmars wil PSV weer naaien! Kan niet anders..Mark van Bommel nieuwe trainer FC Antwerp?
Contract voor twee jaar ligt klaar op de Bosuil: Mark van Bommel in poleposition om nieuwe coach van Antwerp te worden
link
Mark van Bommel (45) is hot bij de Belgische topclubs. Hij sprak met Genk om er de nieuwe coach te worden, maar het is Antwerp dat in poleposition ligt om de Nederlander aan te stellen.
Van Bommel en overmars ben benieuwd hoe dat gaat, wel leuk om dat antwerp beetje in de gaten te houden met wat Nederlanders.Overmars wil PSV weer naaien! Kan niet anders..
Ze laten hem misschien 4 minuten coach zijn en daarna nooit meerOvermars wil PSV weer naaien! Kan niet anders..
Ik weet wel iets wat bij Antwerp de weg naar boven vindt...Mooie club voor Mark with a K. Is voor mijn gevoel wel een beetje een rare combinatie Marc Overmars en Bommel bij een België topclub. Hopelijk vind Mark de weg weer naar boven als trainer
En stel, het wordt allemaal niks en Mark staat na een paar maanden weer op straat, kunnen we er een ouderwetse 'gelukkig hebben we de foto's nog' tegenaan gooien.Bijzonder dat Mark met Marc gaat werken…wens hem desondanks het beste, die Overmars ziet blijkbaar potentie in hem…hoewel het woord potentie misschien niet heel gelukkig gekozen is in deze…![]()
Derksen raaskalt maar wat; kijkcijfers zullen wel weer opgepompt moeten worden.‘Van Bommel is schandalig behandeld, PSV heeft zijn loopbaan gebroken’ - PSVRSS
PSV, PSV nieuws, nieuws PSV, Eindhovenpsvrss.nl
Als ik het me goed herinner was de media hartstikke negatief over Van Bommel toentertijd.Derksen raaskalt maar wat; kijkcijfers zullen wel weer opgepompt moeten worden.