Mark van Bommel

Bacchus;
Waarom excuseren? Ik heb datzelfde 'lachwekkend' gevoel bij de verafgoding van iemand die te laat kwam. Ieder z'n ding.
Ik vond Bommel geweldig tot hij bij ons wegging. Hij kwam te laat terug en daar heb ik dan ook een mening over. Ik vraag niemand die mening te delen en ik weet dat ik vloek in de kerk, maar daar heb ik het niet zo moeilijk mee.

Als je hiermee insinueert dat ik van Bommel zou verafgoden, zit je mis wat mij betreft...

Spelers verafgod (is dit een woord?) ik niet.... (Wellicht komt Romario daar een beetje in de buurt)

Verder idd ieder z'n mening!

(Y)
 
Laatst bewerkt:
Als je hiermee insinueert dat ik van Bommel zou verafgoden, zit je mis wat mij betreft...

Spelers verafgod (is dit een woord?) ik niet.... (Wellicht komt Romario daar een beetje in de buurt)

Verder idd ieder z'n mening!

(Y)
Nee, als ik jou die indruk gaf, dan spijt me dat. Ik maakte zeker geen bewuste aanval op de man.
Ik wilde slechts aangeven dat Bommel hier -in mijn ogen onterecht- verafgood wordt. En met 'hier' bedoelde ik dan dat het de gangbare norm op het forum is, uitzonderingen daargelaten.
Hij kwam terug dus hij is heilig...

Hij kwam te laat terug en heeft ons niet kunnen brangen wat we allemaal hoopten.
 
Nee, als ik jou die indruk gaf, dan spijt me dat. Ik maakte zeker geen bewuste aanval op de man.
Ik wilde slechts aangeven dat Bommel hier -in mijn ogen onterecht- verafgood wordt. En met 'hier' bedoelde ik dan dat het de gangbare norm op het forum is, uitzonderingen daargelaten.
Hij kwam terug dus hij is heilig...

Hij kwam te laat terug en heeft ons niet kunnen brangen wat we allemaal hoopten.

Wat betreft je laatste zin kan ik een eind meegaan: hij kwam terug en het heeft ons niet gebracht wat we allemaal hoopten (kampioenschap)..

Als voetballer was wat dat betreft Cocu echt een andere norm (toen hij terugkwam).. Die heeft ons destijds nog heel ceel gebracht, maar was ook een heel ander team...
 
Wat betreft je laatste zin kan ik een eind meegaan: hij kwam terug en het heeft ons niet gebracht wat we allemaal hoopten (kampioenschap)..

Als voetballer was wat dat betreft Cocu echt een andere norm (toen hij terugkwam).. Die heeft ons destijds nog heel ceel gebracht, maar was ook een heel ander team...

Alex i.p.v. Derijck. Dat scheelt zo een kampioenschap.
 
PSV.nl meldt:

Van Bommel naar PSV B1 en Oranje -17

07 januari 2014 17:00

Mark van Bommel is toegevoegd aan de technische staf van het Nederlands elftal onder 17 jaar. De oud-aanvoerder van PSV gaat per direct als assistent van trainer-coach Maarten Stekelenburg aan de slag. Ook loopt Van Bommel vanaf nu mee met PSV B1, dat onder leiding staat van Jürgen Dirkx.

PSV B1
De 79-voudige international gaat zijn activiteiten als assistent-trainer voor het Nederlands elftal onder 17 jaar combineren met de trainersopleiding van de KNVB. Een onderdeel daarvan is zijn werk bij PSV B1, waar ook Ruud van Nistelrooy stage loopt. Van Bommel is reeds in het bezit van het UEFA B diploma en gaat de komende periode de trainerscursus doorlopen met als uiteindelijke doel het behalen van het UEFA Pro diploma. Jelle Goes, technisch manager van de KNVB: “Het is fantastisch dat we Mark van Bommel kunnen toevoegen aan de technische staf van Oranje onder 17. Mark heeft als voetballer zowel op nationaal als internationaal niveau op het hoogste niveau gespeeld en het is een goed gegeven dat de KNVB zijn ervaring kan benutten bij de ontwikkeling van voetballers van deze leeftijdscategorie. Daarnaast staat Mark aan het begin van zijn trainerscarrière en dit is voor hem dan ook een goede mogelijkheid om als trainer ervaring op te doen”, meldt de voetbalbond in een persbericht.

PSV Jeugdopleiding
Na zijn afscheid in juli 2013 keert Mark van Bommel dus nu terug bij PSV, waar hij vanaf deze week al meeloopt met de B1 in de PSV Jeugdopleiding. Oranje onder 17 bevindt zich in de kwalificatiereeks voor het EK onder 17 in Malta. Van 20 tot en met 25 maart wordt er in Nederland een Eliteronde gespeeld waarin Oranje onder 17 het in de poule opneemt tegen leeftijdsgenoten van Frankrijk, Oostenrijk en Zweden. De groepswinnaar van de Eliteronde plaatst zich voor het EK onder 17, dat tussen 9 en 21 mei in Malta plaatsvindt.

Halfjaartje rustig aan gedaan dus, en nu beginnen met de cursus en stages. Leuk. :)
 
Van Breukelen
Gerets
Stam
Alex
Van Bommel
Gullit
Cocu
Romario
Ronaldo
Van Nistelrooy
Robben

En dan Hiddink als coach, beste team ooit!
 
Tja geld he, Fc kozakken boys niveau maar dan goed betaald.
Onee wacht dat mogen we niet zeggen, het is de sportieve uitdaging natuurlijk
 
Laatst bewerkt:
Tja geld he, Fc kozakken boys niveau maar dan goed betaald.
Onee wacht dat mogen we niet zeggen, het is de sportieve uitdaging natuurlijk
Het trainen bij nationale teams is compleet anders dan bij clubteams, veel minder tijd e.d. Dat Bert het voor het geld doet, zou best kunnen, dat Van Bommel hierin aanhaakt om stage te kunnen lopen bij een landenteam lijkt mij voor hem mooi meegenomen.
 
Het trainen bij nationale teams is compleet anders dan bij clubteams, veel minder tijd e.d. Dat Bert het voor het geld doet, zou best kunnen, dat Van Bommel hierin aanhaakt om stage te kunnen lopen bij een landenteam lijkt mij voor hem mooi meegenomen.

Stage lopen bij de Sheikh zou je bedoelen? Want die IS-financier maakt zelf de opstelling. Kom op man, dat Bertje voor een paar miljoen daar heen gaat is tot daar aan toe maar dat van Bommel zich hier toe degradeert is gewoon dom en getuigt totaal niet van enige gezonde ambitie.
 
Stage lopen bij de Sheikh zou je bedoelen? Want die IS-financier maakt zelf de opstelling. Kom op man, dat Bertje voor een paar miljoen daar heen gaat is tot daar aan toe maar dat van Bommel zich hier toe degradeert is gewoon dom en getuigt totaal niet van enige gezonde ambitie.

Misschien geen gezonde ambitie, maar.... an offer you can't refuse. :shifty:

55dcf54783196-euro-dollartekens_mr.jpg
55dcf57f63e94-dollar.jpg
 
Terug
Bovenaan Onderaan