Mario Götze (M)

We missen die jongen meer dan de haters durven toe te geven.
Maar nu even serieus hè...;)
Ik ben geen hater maar vind echt dat Rosario niets maar dan ook echt niets toevoegt aan dit PSV wat een andere willekeurige speler niet kan. Ik snap gewoon echt niet wat al die trainers in hem zien. Heb hem afgelopen donderdag ook geen moment gemist. Ik vind het spel zonder Rosario echt een verademing. Hij is te traag, dekt altijd lucht ipv zijn mannetje en veroorzaakt echt vaak gevaarlijke situaties voor het eigen doel door slordig balverlies of uitverdedigen. En ja, hij geeft ook wel eens een goede en zelfs beslissende pass vooruit, maar dat zou elke speler kunnen die zo vaak de bal krijgt. Hij doet niets uitzonderlijks in mijn ogen. Zie dan liever een creatievere speler op zijn positie. En je maakt mij niet wijs dat PSV die niet heeft nu.
 
Maar nu even serieus hè...;)
Ik ben geen hater maar vind echt dat Rosario niets maar dan ook echt niets toevoegt aan dit PSV wat een andere willekeurige speler niet kan. Ik snap gewoon echt niet wat al die trainers in hem zien. Heb hem afgelopen donderdag ook geen moment gemist. Ik vind het spel zonder Rosario echt een verademing. Hij is te traag, dekt altijd lucht ipv zijn mannetje en veroorzaakt echt vaak gevaarlijke situaties voor het eigen doel door slordig balverlies of uitverdedigen. En ja, hij geeft ook wel eens een goede en zelfs beslissende pass vooruit, maar dat zou elke speler kunnen die zo vaak de bal krijgt. Hij doet niets uitzonderlijks in mijn ogen. Zie dan liever een creatievere speler op zijn positie. En je maakt mij niet wijs dat PSV die niet heeft nu.
Ik zie liever een betere speler op zijn positie. Jammer dat die (voor die positie) niet in de selectie zit.
 
Maar nu even serieus hè...;)
Ik ben geen hater maar vind echt dat Rosario niets maar dan ook echt niets toevoegt aan dit PSV wat een andere willekeurige speler niet kan. Ik snap gewoon echt niet wat al die trainers in hem zien. Heb hem afgelopen donderdag ook geen moment gemist. Ik vind het spel zonder Rosario echt een verademing. Hij is te traag, dekt altijd lucht ipv zijn mannetje en veroorzaakt echt vaak gevaarlijke situaties voor het eigen doel door slordig balverlies of uitverdedigen. En ja, hij geeft ook wel eens een goede en zelfs beslissende pass vooruit, maar dat zou elke speler kunnen die zo vaak de bal krijgt. Hij doet niets uitzonderlijks in mijn ogen. Zie dan liever een creatievere speler op zijn positie. En je maakt mij niet wijs dat PSV die niet heeft nu.
Bied zich overal aan, speelt de snel naar voren (waar de rest constant de bal brengt), verdedigend sterk en heeft een uithoudingsvermogen waar je u tegen zegt. Ik mis hem wel. Ook al zou je liever een kwalitatief betere speler daar zien. Helaas, die hebben we niet in de selectie.
 
(...)
Ik ben geen hater maar vind echt dat Rosario niets maar dan ook echt niets toevoegt aan dit PSV wat een andere willekeurige speler niet kan. Heb hem afgelopen donderdag ook geen moment gemist. Ik vind het spel zonder Rosario echt een verademing.
Jij vond het spel tegen Granada, Vitesse en de eerste helft tegen de nummer vier van Cyprus een verademing? Bijzonder...

Als ik een beetje rondkijk op het forum waren dat twee wedstrijden verloren met veldspel om te janken.
 
Jij vond het spel tegen Granada, Vitesse en de eerste helft tegen de nummer vier van Cyprus een verademing? Bijzonder...

Als ik een beetje rondkijk op het forum waren dat twee wedstrijden verloren met veldspel om te janken.
Het woord verademing heb ik zeker niet gebruikt. Sommigen denken dat dat lag aan het ontbreken van Rosario wellicht, maar kijk nog even naar de wedstrijden daarvoor waarin Rosario wél meedeed. Die waren minstens zo slecht. Om te stellen dat die verliezen dus te wijten zijn aan het ontbreken van Rosario slaat m.i. als k*t op Dirk
 
Verademing is wel wat overdreven natuurlijk, maar het is niet zo alsof we mét Rosario wél sprankelend spel hebben vertoond natuurlijk :lmao::lmao::lmao:
Ik vond het toen een stuk beter. Zoals ik vaker aangaf, Rosario denkt verticaal, is positioneel goed en is binnen deze selectie de ideale verbindingsspeler tussen verdediging en aanval. Prima pass, duelkracht, lengte en tactisch sterk.

Heeft echt wel z'n zwakke wedstrijden gehad hoor, maar is volledig terecht bij alle trainers één van de eerste spelers op het wedstrijdformulier en een zekerheidje in de basis.
 
Ik vond het toen een stuk beter. Zoals ik vaker aangaf, Rosario denkt verticaal, is positioneel goed en is binnen deze selectie de ideale verbindingsspeler tussen verdediging en aanval. Prima pass, duelkracht, lengte en tactisch sterk.

Heeft echt wel z'n zwakke wedstrijden gehad hoor, maar is volledig terecht bij alle trainers één van de eerste spelers op het wedstrijdformulier en een zekerheidje in de basis.
We gaan het nooit eens worden over Rosario. Je bent voor hem of je vindt het niks volgens mij. Ik vind het niks
 
Dat had betrekking op het niet meespelen van Rosario. Dat vind ik echt een verademing. Het spel was dat zeker niet.
"ik vind het spel zonder Rosario echt een verademing."

Wellicht bedoelde je wat anders, maar er staat toch echt dat je het spel zonder hem een verademing vindt.
 
Terug
Bovenaan Onderaan