Mario Götze (M)

En daar moest je nog naar toe lopen ook als je van zender wou veranderen.
En de zenders instellen. Had je tien minuten aan zo‘n klein gekarteld wieltje gedraaid, kon je concluderen dat je de verkeerde kant op had gedraaid. Kon je weer tien minuten terugdraaien, en daarna de andere kant die zender op gaan zoeken.
 
En de zenders instellen. Had je tien minuten aan zo‘n klein gekarteld wieltje gedraaid, kon je concluderen dat je de verkeerde kant op had gedraaid. Kon je weer tien minuten terugdraaien, en daarna de andere kant die zender op gaan zoeken.
Haha dat ja, herkenbaar.
 
Hmm, wanneer ben je een senior?
Als je Sendung mit der Maus kent natuurlijk. Ik heb vroeger als kleuter dankzij Sendung mit der Maus en Sesamstraße hele gesprekken in het Duits kunnen voeren. En ook dankzij Pumuckl en Meister Eder natuurlijk...
 
Ik voel me nu als de kinderen in dit filmpje...

Geweldig.. De Windows 95 hype, van een 14K4 modem naar ISDN(64K) , van een harde schijf van 160MB naar 520MB, van een 386 naar een 486 dat waren de ontwikkelingen. Ik heb toen ik de 520 MB schijf kocht tegen mijn vrouw gezegd. Deze krijg ik nooit vol. Nu heb ik een 6 TB in de PC zitten.

Fuck I'm old.
 
Of als je begin jaren '70 bent geboren, en op zondagochtend "die Sendung mit der Maus" keek.

Oh ja! Gelukkig lijken dat in het geheugen allemaal top-programma’s te zijn geweest.

Wel een mooie tijd. Dat TV op woensdagmiddag om 15.30 uur ‘begon’ en er eerst een omroepster met het programma-overzicht kwam.

En zaterdagavond rond 18 uur Sportschau met commentatoren met mooie namen als Fritz von Thurn und Taxis en Heribert Fassbender. Die laatste keek altijd wat onbetrouwbaar, vond ik. Met ook toen al veel goals in de laatste minuten.

En op zondagavond (WDR meen ik) het wat ‘spannender’ Klimbim

.. lang geleden
 
Laatst bewerkt:
Ik voel me nu als de kinderen in dit filmpje...

En dan te bedenken dat Windows 95 echt way geavanceerd was t.o.v. een computer zonder harde schijf (!) waarbij alles van een 5 1/4“ floppy opgeladen moest worden en alles geactiveerd moest worden met a:\ :ROFL:
 
Geen idee joh. We keken gewoon niet zo veel tv, denk ik. Ik kon eigenlijk ook nooit mee praten over Sky (of waar waren die Engelse kinderprogramma's?).
Linda de Mol met de DJ Kat show, bedoel je? Ken ik ook nog wel.

Maar goed, laten we het weer eens over Super Mario hebben.
 
Laatst bewerkt:
Linda de Mol met de DJ Kat show, bedoel je? Ken ik ook nog wel.

Maar goed, laten we het weer eens over Super Mario hebbeen.
Ja die.

Wat een speler hè, die Mario. Echt geweldig dat hij bij PSV is komen spelen. Nu even wat rust met de interlands en dan kan hij er weer tegenaan. Ik vond hem tegen Willem II wat minder, dus die rust zal hem wel goed doen.
 
overloperrrrr
0fdb13812b9285ab0e10608dc62cdeb5.png
 
Terug
Bovenaan Onderaan