Mario Götze (M)

Schürlle heeft al sinds juli geen bal meer geraakt, dus die past wel in het transferbeleid

Als je serieus bent moet je daar inderdaad niet aan beginnen. Schurrle is nog wel wat sneller afgegleden na dat WK dan Götze. Ik kan Götze wel erg waarderen. Naast sportieve zaken blijkt het ook een hele leuke gast te zijn die volgens mij prima in de groep past en zich niet gedraagt als een soort vedette of speler die te groot is voor het team. Het hoofdstuk Mario bevalt mij tot nu toe meer dan prima. Dat betekent dat hij komende weken ergens zijn kruisbanden afscheurt, want dergelijke positieve hoofdstukken zijn bij PSV te mooi om waard te zijn :maniac:
 
Schurrle zou op zich wel een aanwinst zijn voor PSV, maar loopt hij dan de ontwikkeling van onze huidige flankspelers niet in de weg?
 
Als je serieus bent moet je daar inderdaad niet aan beginnen. Schurrle is nog wel wat sneller afgegleden na dat WK dan Götze. Ik kan Götze wel erg waarderen. Naast sportieve zaken blijkt het ook een hele leuke gast te zijn die volgens mij prima in de groep past en zich niet gedraagt als een soort vedette of speler die te groot is voor het team. Het hoofdstuk Mario bevalt mij tot nu toe meer dan prima. Dat betekent dat hij komende weken ergens zijn kruisbanden afscheurt, want dergelijke positieve hoofdstukken zijn bij PSV te mooi om waard te zijn :maniac:
Je hebt gelijk op onbewerkt hout afgeklopt mag ik hopen? o.O
 
Schürrle vroeger prima speler maar betwijfel of die zelfs bij psv enigszins nog op niveau zou gaan komen en bovendien op dit moment niet perse nodig als je ook jongens als Gakpo, Gotze, Ihattaren, Madueke hebt + wss idd hoge salariseisen, eerst maar is focussen op een goeie CV.
 
De Duitse pers is ineens lovend over Mario Götze.
Jaaaaa blij man dat je er weer bent. Belangrijker dan dat klote voetbal.
 
De Duitse pers is ineens lovend over Mario Götze.
Misschien een tikke overdreven: "Voornamelijk dankzij Götze is PSV nu koploper van de Eredivisie"
 
Götze speelde echt een heel erg goede eerste helft. Wat een balbeheersing en overzicht. Ik denk dat Granada wel drie keer zuchtte van verlichting toen hij in de kleedkamer achterbleef.
 
Götze speelde echt een heel erg goede eerste helft. Wat een balbeheersing en overzicht. Ik denk dat Granada wel drie keer zuchtte van verlichting toen hij in de kleedkamer achterbleef.
En de Award voor de beste chaos-veroorzaker aan Schmid gegeven na de wedstrijd...
 
Terug
Bovenaan Onderaan