Marco van Ginkel (M)

Ik krijg hoe langer hoe meer twijfels over de intenties van Marco zelf en/of diens zaakwaarnemer. Hij heeft vorig jaar verlengd hè, waarom zou je dat doen bij een club waar je geen perspectief hebt? Mijn enthousiasme over Van Ginkel neemt steeds verder af.

Laten we in het middenvelders topic onder scouting maar eens wat ideeën uitwisselen over alternatieven...

Geld hè.....
 
Als je nou kijkt naar zijn statistieken: https://www.transfermarkt.nl/marco-van-ginkel/leistungsdaten/spieler/147034/saison//plus/1#gesamt

Heeft ie sinds de zomer van 2013 (4 jaar dus) dus 763 minuten in de Premier League gespeeld, verdeeld over 19 wedstrijden - waarvan 11x als invaller.
En in die periode is hij dus aan zowel AC Milan als PSV verhuurd.

Wat zou hem doen denken dat hij nog basisklant bij Chelsea zal worden? In welk opzicht geeft Chelsea de indruk dat ze in hem een basisklant zien?
 
Als je nou kijkt naar zijn statistieken: https://www.transfermarkt.nl/marco-van-ginkel/leistungsdaten/spieler/147034/saison//plus/1#gesamt

Heeft ie sinds de zomer van 2013 (4 jaar dus) dus 763 minuten in de Premier League gespeeld, verdeeld over 19 wedstrijden - waarvan 11x als invaller.
En in die periode is hij dus aan zowel AC Milan als PSV verhuurd.

Wat zou hem doen denken dat hij nog basisklant bij Chelsea zal worden? In welk opzicht geeft Chelsea de indruk dat ze in hem een basisklant zien?

Chelsea zegt: joh, we zien in jou mogelijkheden, je moet je ontwikkelen, teken bij, komt goed, voor in de toekomst belangrijk.
Chelsea denkt: Gekocht voor een habbekrats, te licht voor ons, laten ontwikkelen op een lager niveau en bij een goed bod verpatsen.
 
Als je nou kijkt naar zijn statistieken: https://www.transfermarkt.nl/marco-van-ginkel/leistungsdaten/spieler/147034/saison//plus/1#gesamt

Heeft ie sinds de zomer van 2013 (4 jaar dus) dus 763 minuten in de Premier League gespeeld, verdeeld over 19 wedstrijden - waarvan 11x als invaller.
En in die periode is hij dus aan zowel AC Milan als PSV verhuurd.

Wat zou hem doen denken dat hij nog basisklant bij Chelsea zal worden? In welk opzicht geeft Chelsea de indruk dat ze in hem een basisklant zien?

:unsure:En het overgrote deel van die 763 minuten was bij Stoke City waaraan hij door Chelsea verhuurd was. Hij heeft bij Chelsea nauwelijks gespeeld. :re:
Chelsea ziet in Marco van Ginkel geen speler voor de club zelf, maar het is puur handelswaar. :shifty:
 
De geschiedenis herhaalt zich en onze TD heeft nog steeds niets geleerd hiervan.....nu gaat Brands wachten totdat Chelsea wellicht wil meewerken aan een nieuw verhuur aan PSV....intussen wordt er geen middenvelder gehaald, want stel je voor dat we Marco weer mogen huren...en als de datum van de transferdeadline nadert, dan komt onze TD met de verklaring dat er geen middenvelder bijkomt, want PSV schiet niets op met een paniekaankoop....dus, inleveren van kwaliteit, slechte seizoenstart, achter de feiten aanlopen en wachten tot de winterstop op een move van onze TD...
ik zou het graag anders willen zien: nu een goede middenvelder halen en mochten wij voor 1 september opnieuw gebruik mogen maken van de diensten van Marco, dan prima...dan hebben we een bredere selectie op het middenveld,.....maar zoals Brands dat vorig jaar zomer gedaan heeft, dreigt nu dus weer te gebeuren....
 
N moderne slaaf. Alleen heeft ie zichzelf verkocht aan zijn baas met t nieuwe contract
​​​​​​
 
Vandaag of uiterlijk dit weekend krijgen we definitief te horen of Marco nog een seizoen in het shirt van PSV mag spelen.....ik ben benieuwd...!
 
Snel duidelijkheid over huurdeal PSV en Chelsea

https://www.telesport.nl/artikel/107...psv-en-chelsea

PSV wil Marco van Ginkel op korte termijn presenteren. Of de middenvelder dit seizoen opnieuw in Eindhoven actief is, moet een dezer dagen duidelijk worden. Club en Van Ginkels zaakwaarnemer Karel Jansen verwachten dat de knoop vandaag of in het weekend wordt doorgehakt.

:unsure:Hij zal komend seizoen wel weer bij PSV spelen, maar het zal wel weer lang gerekt worden voordat er een deal is. :re:
 
Snel duidelijkheid over huurdeal PSV en Chelsea

https://www.telesport.nl/artikel/107...psv-en-chelsea

PSV wil Marco van Ginkel op korte termijn presenteren. Of de middenvelder dit seizoen opnieuw in Eindhoven actief is, moet een dezer dagen duidelijk worden. Club en Van Ginkels zaakwaarnemer Karel Jansen verwachten dat de knoop vandaag of in het weekend wordt doorgehakt.

:unsure:Hij zal komend seizoen wel weer bij PSV spelen, maar het zal wel weer lang gerekt worden voordat er een deal is. :re:

Fijn een jaar in de basis hier zodat Chelsea na die tijd zo'n 5 miljoen meer aan hem verdient.
 
van Ginkel snel vergeten. van Ginkel is zeker een aanwinst maar je komt er geen stap mee verder. Je huurt een speler die waarschijnlijk nooit eigendom word van PSV en je word alleen maar aan het lijntje gehouden door Chelsea. Als ik Brands was probeerde ik Snijder naar PSV te halen.
 
van Ginkel snel vergeten. van Ginkel is zeker een aanwinst maar je komt er geen stap mee verder. Je huurt een speler die waarschijnlijk nooit eigendom word van PSV en je word alleen maar aan het lijntje gehouden door Chelsea. Als ik Brands was probeerde ik Snijder naar PSV te halen.

Hmmm, als ik ervaring kies zou ik voor een grote speler gaan :D
 
Terug
Bovenaan Onderaan