Marco van Ginkel (M)

:unsure:PSV wil de speler. De speler wil naar PSV. Chelsea wil van de speler af. :re:
Het is een optelsom. Het komt wel goed. (Y)
 
:unsure:PSV wil de speler. De speler wil naar PSV. Chelsea wil van de speler af. :re:
Het is een optelsom. Het komt wel goed. (Y)

Tenzij er een andere geïnteresseerde club zich meldt bij Chelsea en Van Ginkel met meer poen. Daar zit de kink in de kabel. Chelsea heeft nog anderhalve maand speling om zo'n scenario af te wachten. Of denk je dat Brands een ultimatum stelt aan Chelsea? (hoef je niet te beantwoorden, was een retorische vraag)
 
Tenzij er een andere geïnteresseerde club zich meldt bij Chelsea en Van Ginkel met meer poen. Daar zit de kink in de kabel. Chelsea heeft nog anderhalve maand speling om zo'n scenario af te wachten. Of denk je dat Brands een ultimatum stelt aan Chelsea? (hoef je niet te beantwoorden, was een retorische vraag)

De speler moet ook naar die club willen gaan. Bij PSV in de basis of bij een andere club op de bank. Als de speler niet naar die club wil blijft Chelsea met een speler zitten die ze toch niet gaan opstellen.
Nu zal Chelsea dat verder een zorg zijn dat weet ik ook wel. Ze hebben wel meer van die spelers.
 
De speler moet ook naar die club willen gaan. Bij PSV in de basis of bij een andere club op de bank. Als de speler niet naar die club wil blijft Chelsea met een speler zitten die ze toch niet gaan opstellen.
Nu zal Chelsea dat verder een zorg zijn dat weet ik ook wel. Ze hebben wel meer van die spelers.

Nou, ik kan me genoeg clubs bedenken die voor Van Ginkel financieel en sportief interessanter zijn dan PSV en bovendien uitzicht biedt op basisplaats.
 
Maar willen die van Ginkel wel hebben?

Waarom niet? Als de transfercarrousel eenmaal gaat draaien is alles mogelijk. Napoli had hem geloof ik al op een lijstje staan. Maar ik kan me voorstellen dat hij voor clubs als Benfica, Porto, middenmoot en subtop Engeland, Spanje en Italië interessant kan zijn. Daarom snap ik van Chelsea heel goed of er meer biedingen gaan komen. Van PSV weten ze zeker dat het ook op de laatste transferdag Van Ginkel kan slijten. Waarom dief van je eigen portemonnee zijn door al zo vroeg afscheid van hem te nemen?
 
Waarom niet? Als de transfercarrousel eenmaal gaat draaien is alles mogelijk. Napoli had hem geloof ik al op een lijstje staan. Maar ik kan me voorstellen dat hij voor clubs als Benfica, Porto, middenmoot en subtop Engeland, Spanje en Italië interessant kan zijn. Daarom snap ik van Chelsea heel goed of er meer biedingen gaan komen. Van PSV weten ze zeker dat het ook op de laatste transferdag Van Ginkel kan slijten. Waarom dief van je eigen portemonnee zijn door al zo vroeg afscheid van hem te nemen?

Dan moet PSV verder kijken.
 
Waarom niet? Als de transfercarrousel eenmaal gaat draaien is alles mogelijk. Napoli had hem geloof ik al op een lijstje staan. Maar ik kan me voorstellen dat hij voor clubs als Benfica, Porto, middenmoot en subtop Engeland, Spanje en Italië interessant kan zijn. Daarom snap ik van Chelsea heel goed of er meer biedingen gaan komen. Van PSV weten ze zeker dat het ook op de laatste transferdag Van Ginkel kan slijten. Waarom dief van je eigen portemonnee zijn door al zo vroeg afscheid van hem te nemen?

Eens. Al denk ik dat Marco's persoonlijke voorkeur ook meetelt. Toch had PSV 2 weken voor de eerste EL wedstrijd al veel verder moeten zijn dan 1 hele goede aankoop en 2 absolute sterkhouders kwijtraken.
 
Waarom niet? Als de transfercarrousel eenmaal gaat draaien is alles mogelijk. Napoli had hem geloof ik al op een lijstje staan. Maar ik kan me voorstellen dat hij voor clubs als Benfica, Porto, middenmoot en subtop Engeland, Spanje en Italië interessant kan zijn. Daarom snap ik van Chelsea heel goed of er meer biedingen gaan komen. Van PSV weten ze zeker dat het ook op de laatste transferdag Van Ginkel kan slijten. Waarom dief van je eigen portemonnee zijn door al zo vroeg afscheid van hem te nemen?

Nou wie weet hebben ze bij Chelsea ook iemand rondlopen die allerlei afspraken met spelers heeft gemaakt waardoor ze van Ginkel bij de eerste de beste interesse moeten laten vertrekken..... :p
 
PSV-transfer Van Ginkel lijkt weer op verhuur uit te draaien

https://www.vi.nl/nieuws/psv-transfe...uit-te-draaien

'Ik wacht op een telefoontje van Chelsea. Dat zou vanavond gebeuren, maar dat kan ook nog een paar dagen duren', aldus zaakwaarnemer Karel Jansen tegen Voetbal International. Van een bod van 6,7 miljoen euro plus een fors doorverkooppercentage én een terugkoopclausule weet hij niets. 'Dat er bedragen genoemd worden, verrast me.'

Jansen verwacht namelijk niet dat PSV Van Ginkel koopt van Chelsea. 'Ik ga op dit moment nog uit van een verhuur".
 
Dan moet PSV verder kijken.

Moeten ze sowieso doen. Nooit op één paard wedden. Echter, als het niveauverschil erg groot is met het alternatief, dan zou ik niet te hoog van de toren blazen. Dan maar een seizoensstart zonder je wunschspieler als dat betekent dat je hem een maandje later wel voor jaren aan je kunt binden.

Eens. Al denk ik dat Marco's persoonlijke voorkeur ook meetelt. Toch had PSV 2 weken voor de eerste EL wedstrijd al veel verder moeten zijn dan 1 hele goede aankoop en 2 absolute sterkhouders kwijtraken.

Marco's voorkeur ligt momenteel bij PSV omdat er zich nog geen interessantere club heeft gemeld voor hem. Zijn voorkeur kan morgen weer anders zijn als Koeman hem dolgraag naar Liverpool wil halen als basisspeler. Maar ik zou ook graag op dit moment meer aankopen zien, maar realiseer me ook dat PSV heel ver achter in de rij staat bij de transferkassa's.

Nou wie weet hebben ze bij Chelsea ook iemand rondlopen die allerlei afspraken met spelers heeft gemaakt waardoor ze van Ginkel bij de eerste de beste interesse moeten laten vertrekken..... :p

De winkel van Chelsea houdt nooit uitverkoop al gaat het om Van Ginkel. Kassa's bij Chelsea zingen desondanks in koor: 'rinkel, rinkel.

Oke, wie gaat mij voordragen als dichter des vaderlands?

 
PSV-transfer Van Ginkel lijkt weer op verhuur uit te draaien

https://www.vi.nl/nieuws/psv-transfe...uit-te-draaien

'Ik wacht op een telefoontje van Chelsea. Dat zou vanavond gebeuren, maar dat kan ook nog een paar dagen duren', aldus zaakwaarnemer Karel Jansen tegen Voetbal International. Van een bod van 6,7 miljoen euro plus een fors doorverkooppercentage én een terugkoopclausule weet hij niets. 'Dat er bedragen genoemd worden, verrast me.'

Jansen verwacht namelijk niet dat PSV Van Ginkel koopt van Chelsea. 'Ik ga op dit moment nog uit van een verhuur".

Wederom verhuur zou ik niet snappen. Chelsea kan dan inmiddels toch niet meer beweren dat ze nog plannen voor hem hebben in het eerste?
Het is niet zo dat het een jochie van 16 is die nog ervaring op moet doen. Is het niet tijd om de conclusie te trekken dat Chelsea te hoog gegrepen is en hij derhalve een stap terug moet doen, in het belang van beide partijen?
 
PSV-transfer Van Ginkel lijkt weer op verhuur uit te draaien

https://www.vi.nl/nieuws/psv-transfe...uit-te-draaien

'Ik wacht op een telefoontje van Chelsea. Dat zou vanavond gebeuren, maar dat kan ook nog een paar dagen duren', aldus zaakwaarnemer Karel Jansen tegen Voetbal International. Van een bod van 6,7 miljoen euro plus een fors doorverkooppercentage én een terugkoopclausule weet hij niets. 'Dat er bedragen genoemd worden, verrast me.'

Jansen verwacht namelijk niet dat PSV Van Ginkel koopt van Chelsea. 'Ik ga op dit moment nog uit van een verhuur".

Niet doen.
 
En zoals ik had voorspeld laat Chelsea hem niet zomaar naar PSV gaan. Ja nog een jaartje verhuren willen ze wel om zijn waarde nog verder op te schroeven. Als je geld hebt, heb je ook tijd.
 
Krijgt zo'n zaakwaarnemer bij elk verhuur-contract n bonus ofzo? Ik hoop PSV doorschakelt en niet nogmaals huurt.
 
Ik krijg hoe langer hoe meer twijfels over de intenties van Marco zelf en/of diens zaakwaarnemer. Hij heeft vorig jaar verlengd hè, waarom zou je dat doen bij een club waar je geen perspectief hebt? Mijn enthousiasme over Van Ginkel neemt steeds verder af.

Laten we in het middenvelders topic onder scouting maar eens wat ideeën uitwisselen over alternatieven...
 
Terug
Bovenaan Onderaan