Marco van Ginkel (M)

Ik kan inderdaad niet tegen opportunistisch gelul, daar heb je gelijk in. Zullen we 't nu verder laten? Ik heb weinig behoefte aan een analyse van de grote IPF over wat er scheelt aan mijn manier van discussiëren. Zo serieus neem ik je niet
Nee beste Jur, je kunt niet andermans mening hier opportunistisch gelul noemen en dan vragen of het hierbij kunnen laten. Dat is pas opportunistisch gelul, van de bovenste plank!
 
Reageer eens wat feller en bozer. Ik hou van ouderwetse forumruzies na een verloren wedstrijd van PSV. Popcorn erbij en lekker lezen. Deze post van jou draagt daar niet aan bij. Hij zegt dat hij je niet serieus neemt, hè?
Oh ik heb het al voor je aangepast 🤣
 
Dankje. Volgende keer nog een paar persoonlijke aanvallen en beledigingen doordrenkt met scheldwoorden, akkoord?
Dat kun je zelf anders ook erg goed. Dus neem je verantwoordelijkheid en wijs niet a la Veerman naar anderen die het moeten doen.
 
Ik ga inderdaad niet in op jouw gezeur van de laatste tijd. Als je gaat strooien met uitspraken dat het een amateuristische bende is en dat het gras bij de andere clubs altijd stukken groener is dan heeft dat gewoon geen zin. Weet niet wat er met je is gebeurd maar je posts zijn enorm veranderd sinds je niet veel meer post hier. Had in eerste instantie niet op je moeten reageren en je gewoon op de negeer lijst moeten mikken. My bad
Beetje flauw om een mening die je niet aanstaat zo te diskwalificeren hè…alleen maar omdat ie niet zo optimistisch is zoals jij…? Neem aan dat je begrijpt dat jouw visie of onvoorwaardelijke optimisme niet per se de standaard hoeft te zijn hier…
 
Beetje flauw om een mening die je niet aanstaat zo te diskwalificeren hè…alleen maar omdat ie niet zo optimistisch is zoals jij…? Neem aan dat je begrijpt dat jouw visie of onvoorwaardelijke optimisme niet per se de standaard hoeft te zijn hier…
Nee, heeft daar vrij weinig mee te maken. Ik kan nou eenmaal niet zo goed tegen mensen die iets verkeerd zien gaan en allemaal andere zaken erbij gaan halen om PSV maar af te kunnen fikken. Als ik dat wil lezen ga ik wel naar VI toe. Ik zie IPF dat de laatste tijd steeds vaker doen dus daarom dat ik er ff geïrriteerd van raakte

Als je gisteren mee hebt gekeken hier heb je gezien dat ik zelf ook genoeg kritiek had, maar vind 't zo dom om dan ineens alles ff aan te halen waar iets op te zeiken valt
 
Nee beste Jur, je kunt niet andermans mening hier opportunistisch gelul noemen en dan vragen of het hierbij kunnen laten. Dat is pas opportunistisch gelul, van de bovenste plank!
Wat wil je nou? Ruzie? Verwijten over en weer? Of waarom wil je door blijven gaan? Snap dat je boos bent na gisteren maar reageer dat lekker op je vrouw af
 
Nee, heeft daar vrij weinig mee te maken. Ik kan nou eenmaal niet zo goed tegen mensen die iets verkeerd zien gaan en allemaal andere zaken erbij gaan halen om PSV maar af te kunnen fikken. Als ik dat wil lezen ga ik wel naar VI toe. Ik zie IPF dat de laatste tijd steeds vaker doen dus daarom dat ik er ff geïrriteerd van raakte

Als je gisteren mee hebt gekeken hier heb je gezien dat ik zelf ook genoeg kritiek had, maar vind 't zo dom om dan ineens alles ff aan te halen waar iets op te zeiken valt
Jij ziet het als “alles erbij halen” maar voor veel mensen is het gewoon een optelsom van iets wat ze al veel langer zagen aankomen…dan mag je mensen best ff gefrustreerd laten zijn en zeker nadat we de belangrijkste wedstrijd vh jaar tegen een zeer matige tegenstander op een moment dat we dichterbij waren dan ooit gewoon compleet weggeven…
 
Jij ziet het als “alles erbij halen” maar voor veel mensen is het gewoon een optelsom van iets wat ze al veel langer zagen aankomen…dan mag je mensen best ff gefrustreerd laten zijn en zeker nadat we de belangrijkste wedstrijd vh jaar tegen een zeer matige tegenstander op een moment dat we dichterbij waren dan ooit gewoon compleet weggeven…
Het gaat niet alleen om deze post. Elke keer als er iets te zeiken valt komt IPF met hele lappen tekst over wat er allemaal kut is en verder hoor je 'm nooit hier. Ik vind het ook kut van gisteren, maar het beleid van PSV de schuld geven als sportmannen als slappe zakken op het veld staan dat slaat gewoon helemaal nergens op. Zo te merken zijn nog veel mensen hier in de waan dat we een CL ploeg zijn die teams als Rangers zomaar even van de mat veegt. Dat zijn we gewoon niet meer. Hooguit een EL ploeg die het uitstekend heeft gedaan wanneer de CL behaald is
 
Marco van Ginkel zal wel balen dat zijn topic zo vervuild wordt. Kunnen jullie dit via PM (mijn voorkeur) of eventueel in de chat uitvechten? Dank!
 
Marco van Ginkel zal wel balen dat zijn topic zo vervuild wordt. Kunnen jullie dit via PM (mijn voorkeur) of eventueel in de chat uitvechten? Dank!
Wat is 't nou.. De een wil met popcorn toe zitten kijken en de ander wil graag dat het ophoudt.... ;)

Ik ga met jouw mening mee en laat het vanaf nu rusten
 
Het gaat niet alleen om deze post. Elke keer als er iets te zeiken valt komt IPF met hele lappen tekst over wat er allemaal kut is en verder hoor je 'm nooit hier. Ik vind het ook kut van gisteren, maar het beleid van PSV de schuld geven als sportmannen als slappe zakken op het veld staan dat slaat gewoon helemaal nergens op. Zo te merken zijn nog veel mensen hier in de waan dat we een CL ploeg zijn die teams als Rangers zomaar even van de mat veegt. Dat zijn we gewoon niet meer. Hooguit een EL ploeg die het uitstekend heeft gedaan wanneer de CL behaald is
Ga je nu zelfs in een andere post mij er bij halen om je punt te maken? Waar heb je allemaal last van jongen? Ik zit al sinds 2008 op dit forum en dit wat jij nu doet is echt een unicum kan ik je vertellen… Er zijn genoeg mensen geweest die het niet met mij eens waren en waar ook over en weer woorden zijn gevallen maar je totale fixatie op mijn bijdrage en je maar aan te blijven ergeren begint nu wel een zeer merkwaardig karakter te krijgen. Kappen nou joh!
 
Het is al van de zotte dat een topclub een speler in dienst heeft die voor zijn komst hier bijna 3 jaar niet had gespeeld.. Waar zie je dat nog? Ja bij PSV. Zijn komst was al zeer vreemd maar om hem te houden hier getuigt van wanbeleid en amateurisme. Ik kan me wel voorstellen dat ze niemand hebben gevonden die hem zou willen huren een seizoen. Zelfs bij clubs als Twente of AZ zullen ze hun vingers hier niet aan branden. Schijnt dat men dit soort spelers behoudt voor de kleedkamer.. Men weet echter niet dat de hiërarchie in de kleedkamer weinig met je leeftijd te maken heeft maar met de opgebouwde carrière plus wat je nu laat zien. Op beide scoort van Ginkel een onvoldoende. Ik had echt gehoopt dat Gerbrands het zooitje wat hij hier had gecreëerd aan incapabele ons kent ons jongens, zelf zou opruimen. Maar hij ging weg en de rest bleef zitten waar die zat.
Ik vond het proberen niet eens zo gek. Weinig te verliezen. Maar dat hij nog steeds onder contract staat vind ik wel zorgelijk. Een jaar contract om het te proberen met een eenzijdige optie te verlengen oid. Dat was eigenlijk meer gepast bij van Ginkel zijn situatie.
 
Terug
Bovenaan Onderaan