Marco van Ginkel (M)

Ik vond het proberen niet eens zo gek. Weinig te verliezen. Maar dat hij nog steeds onder contract staat vind ik wel zorgelijk. Een jaar contract om het te proberen met een eenzijdige optie te verlengen oid. Dat was eigenlijk meer gepast bij van Ginkel zijn situatie.
Wat misschien nog wel zorgelijker is is dat je hem nog in gaat brengen op het moment dat het moet gebeuren, dat betekent dat je geen betere achter de hand hebt.
 
Tsja. Ooit van waarde, maar de laatste tijd leuk als invaller at best. Het gaat hem goed.
 
Tsja. Ooit van waarde, maar de laatste tijd leuk als invaller at best. Het gaat hem goed.
Goed nieuws. Prima kerel, maar voegde werkelijk niks meer toe op zijn oude dag, behalve wellicht als sfeermaker in de groep, maar drukte met zijn salaris wel flink op de begroting. Hopelijk kunnen ze het onze concurrentie nu daar bij Vitesse wat lastiger maken.
 
Goed nieuws. Prima kerel, maar voegde werkelijk niks meer toe op zijn oude dag, behalve wellicht als sfeermaker in de groep, maar drukte met zijn salaris wel flink op de begroting. Hopelijk kunnen ze het onze concurrentie nu daar bij Vitesse wat lastiger maken.
Lekker met Pröpper samen met bij z’n oude clubje, Cocu als trainer en ook nog Isimat erbij. Leuk voor die gasten.
 
Blij dat Van Ginkel weg is...heeft sinds zijn rentree bij PSV nooit wat betekend voor de club: lange tijd niet fit, vervolgens blessures en uiteindelijk niet goed genoeg voor de basis.
 
Sorry, van mij geen lovende woorden voor van Ginkel, enkel blij dat hij vertrekt.
Een bacchus-toedeloe gevoel overheerst.
 
Zo ist. Prima kerel. Maar ook schrijnend om het verval te zien. Kan me voorstellen als zo iemand al veel eerder zijn kicksen aan de wilgen hangt. Hopelijk komt hij bij Vitesse weer aan spelen toe.
Waarom zou je de kicksen aan de wilgen hangen als een club bereid is om meer dan € 1 miljoen salaris te betalen en het niet uitmaakt of je wedstrijden speelt?
Aanwezig zijn en trainen is voldoende.
 
Waarom zou je de kicksen aan de wilgen hangen als een club bereid is om meer dan € 1 miljoen salaris te betalen en het niet uitmaakt of je wedstrijden speelt?
Aanwezig zijn en trainen is voldoende.
Eens. Ik betrap mezelf wel op een voorkeursbehandeling bij Van Ginkel. Toen Kromkamp niets meer deed en z'n salaris keurig ontving waren de (spreekwoordelijke) rapen gaar. Nu niet. De situatie was vast anders, maar toch.
 
Waarom zou je de kicksen aan de wilgen hangen als een club bereid is om meer dan € 1 miljoen salaris te betalen en het niet uitmaakt of je wedstrijden speelt?
Aanwezig zijn en trainen is voldoende.
Ik denk dat Marco meteen basis staat hoor. Is alweer een jaartje fit en kan nog prima ballen, maar is alleen niet beter dan Guti, Sangare Veerman/Xavi. Bij een middenmotor in de eredivisie zal ie prima mee kunnen.
 
Eens. Ik betrap mezelf wel op een voorkeursbehandeling bij Van Ginkel. Toen Kromkamp niets meer deed en z'n salaris keurig ontving waren de (spreekwoordelijke) rapen gaar. Nu niet. De situatie was vast anders, maar toch.

Verschil is ook wel dat Van Ginkel eerder al wel heeft gepresteerd in ons shirt, terwijl Kromkamp vanaf het begin bij PSV voetbalde alsof hij nog de dozen om z'n schoenen had zitten...
 
Terug
Bovenaan Onderaan