Marco van Ginkel (M)

Het is gewoon een beslissing gemaakt uit wensdenken, en niet uit logica. Je kiest Schmidt om zijn visie - je weet dat die visie tijd kost om erin te krijgen. En dat je dus met een vaste groep veel moet spelen en trainen. Dan ga je geen middenvelder huren waarvan het onduidelijk is of en wanneer hij fit wordt. Voor mij is dat een tegenstelling.
 
Het is gewoon een beslissing gemaakt uit wensdenken, en niet uit logica. Je kiest Schmidt om zijn visie - je weet dat die visie tijd kost om erin te krijgen. En dat je dus met een vaste groep veel moet spelen en trainen. Dan ga je geen middenvelder huren waarvan het onduidelijk is of en wanneer hij fit wordt. Voor mij is dat een tegenstelling.

PSV is altijd een warme club geweest waar romantiek en warme sentimenten kernwaardes zijn en waar de wens dikwijls de vader is van de gedachten. Met Schmidt is dat op het veld nu even wat anders, maar in de lagen van de club daar omheen is die identiteit niet zomaar weg, zo blijkt maar weer.
 
Niet fit is hij Afellay 2.0. Nee dank je. Je mag toch hopen dat PSV geleerd heeft van de Afellay situatie

PSV gaat dat nooit leren, dat blijft een sucker for oude spelers, soort van opvangkamp als je elders faalt of niemand je nog wilt hebben. PSV neemt je graag terug met de 3% kans dat ze wat aan je hebben of dat je de oude word, maar je bent welkom
 
Wedje leggen dat Marco de aanvoerdersband opeist, ook al moet hij nog revalideren tot de winterstop. Afellay 2.0 intussen mag Dumfries de honneurs waarnemen....
 
Wedje leggen dat Marco de aanvoerdersband opeist, ook al moet hij nog revalideren tot de winterstop. Afellay 2.0 intussen mag Dumfries de honneurs waarnemen....

Denk niet dat Schmidt dit toe zal staan, en hoop ook dat ik hierin gelijk heb. Dumfries is een fantastische aanvoerder en Van Ginkel heeft geen recht op die band gebaseerd op het eerder hebben gedragen ervan. Hem de band geven zou een erg slecht signaal zijn naar Dumfries, die de band echt verdiend heeft. Mag van mij best reserve-aanvoerder zijn echter.
 
PSV is altijd een warme club geweest waar romantiek en warme sentimenten kernwaardes zijn en waar de wens dikwijls de vader is van de gedachten. Met Schmidt is dat op het veld nu even wat anders, maar in de lagen van de club daar omheen is die identiteit niet zomaar weg, zo blijkt maar weer.
PSV is altijd een warme club geweest waar romantiek en warme sentimenten kernwaardes zijn en waar de wens dikwijls de vader is van de gedachten. Met Schmidt is dat op het veld nu even wat anders, maar in de lagen van de club daar omheen is die identiteit niet zomaar weg, zo blijkt maar weer.

Fijn bakske koffie bij de Van Kemenades op de Herdgang voor Marco van Hinkel..
 
Na alle voors, tegens en speculaties wegstrepen blijft er maar een enkele vraag over.

Wa kost da?

Als we voor cheap een kwalitatief echte versterking (of in ieder geval backup) hebben voor de tweede seizoenshelft, moeten we ons dan wel druk maken?
 
Na alle voors, tegens en speculaties wegstrepen blijft er maar een enkele vraag over.

Wa kost da?

Als we voor cheap een kwalitatief echte versterking (of in ieder geval backup) hebben voor de tweede seizoenshelft, moeten we ons dan wel druk maken?
Als dit een aanvulling is op de beoogde 3 versterkingen niet. Als het 1 van de 3 is ben ik minder blij. Als de laatste geen cv is ben ik helemaal niet blij zelfs.
 
Na alle voors, tegens en speculaties wegstrepen blijft er maar een enkele vraag over.

Wa kost da?

Als we voor cheap een kwalitatief echte versterking (of in ieder geval backup) hebben voor de tweede seizoenshelft, moeten we ons dan wel druk maken?
Dan had je hem ook in de winter kunnen halen. Dan was hij stuk verder in herstelproces. Of is dit gedaan met oog op de Brexit?
 
Terug
Bovenaan Onderaan